Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2009



... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |...

Decizia nr. 1007 din 25.11.2009

privind spoturile publicitare de promovare a produselor ADEPLAST ("Vopseaua Meseriaşului” şi “Gletul Meseriaşului”), difuzate de posturile de televiziune

25.11.2009

Decizia nr. 1006 din 25.11.2009

privind revocarea Deciziei nr. 953/17.11.2009

25.11.2009

Decizia nr. 1005 din 25.11.2009

privind revocarea Deciziei nr. 938/12.11.2009

25.11.2009

Decizia nr. 1004 din 25.11.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunile de dezbatere difuzate în ultimele trei zile ale campaniei electorale, respectiv în intervalul 18-20 noiembrie 2009, reprezentanţii PD-L nu au fost (...)

25.11.2009

Decizia nr. 1003 din 25.11.2009

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. MEDIA TRUST S.R.L. - postul TELEVIZIUNEA VTV - în cadrul emisiunii „Criterii politice”, difuzate în ziua de 22 noiembrie 2009, de la ora 18.00, a fost difuzată o înregistrare audio, fără prezentarea unui punct de vedere al persoanelor a căror voce s-a presupus că (...)

25.11.2009

Decizia nr. 1002 din 25.11.2009

privind somarea S.C. ETNO FOLCLOR MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune ETNO TV - în cadrul emisiunii „Alege Naşul”, difuzată în ziua de 20 noiembrie 2009, ziua votării, prin preluare de la postul B1TV, a fost prezentat un televoting, fapt ce contravine prevederilor art. 7 din Decizia 853/2009 (...)

25.11.2009

Decizia nr. 1001 din 25.11.2009

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - înainte de închiderea votării, în ziua de 22 noiembrie 2009, a invitat publicul telespectator să acceseze site-uri care prezentau sondaje realizate la ieşirea de la urne, fapt ce contravine (...)

25.11.2009

Decizia nr. 1000 din 25.11.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în cadrul emisiunilor electorale difuzate în perioada 23 octombrie-19 noiembrie, campania pentru alegerea în funcţia de Preşedinte al Romăniei nu a fost reflectată cu respectarea (...)

25.11.2009

Decizia nr. 999 din 25.11.2009

privind somarea S.C. MEDIA CENTER S.R.L. - pentru postul Gyergyo TV - în ziua de 22 noiembrie 2009, ora 09:30, ziua votării, a prezentat, în reluare, emisiunea „Fogadóóra”, în cadrul căreia un lider politic al minorităţii maghiare a transmis mesaje cu caracter (...)

25.11.2009

Decizia nr. 996 din 25.11.2009

privind somarea S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în cadrul emisiunilor de dezbatere pe teme electorale, difuzate în perioada 23 octombrie - 21 noiembrie 2009, nu a asigurat o prezentare echitabilă, echilibrată şi imparţială a campaniei electorale (...)

25.11.2009

Decizia nr. 995 din 25.11.2009

privind somarea S.C. EUROMEDIA TV S.R.L. - pentru postul UNU TV - în cadrul emisiunii “Alegeri Prezidenţiale 2009”, difuzată în ziua de 22 noiembrie 2009, ora 14:00, ziua votării, a prezentat, în direct, interviul liderului local al unui partid politic care susţine un candidat la funcţia de (...)

25.11.2009

Decizia nr. 991 din 22.11.2009

privind somarea S.C. NEWS TELEVISION S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în cadrul emisiunii „Naşul”, difuzată în ziua de 20 noiembrie 2009, ora 21:24, a prezentat un televoting cu conţinut electoral, fapt ce contravine prevederilor art. 7 din Decizia 853/2009 privind regulile de desfăşurare (...)

22.11.2009

Decizia nr. 990 din 22.11.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în cadrul emisiunilor informative difuzate în ziua de 22 noiembrie 2009, ziua votării, a prezentat, în direct, intervenţiile unor lideri politici aparţinând unor partide sau alianţe politice (...)

22.11.2009

Decizia nr. 989 din 22.11.2009

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în ziua de 22 noiembrie 2009, ziua votării, a difuzat, de mai multe ori, comentarii cu privire la referendum, deşi acest fapt este interzis în ziua în care acesta se (...)

22.11.2009

Decizia nr. 988 din 22.11.2009

privind somarea S.C. ZONAL MEDIA SA - pentru postul de televiziune GORJ TV - în cadrul emisiunilor cu caracter electoral, difuzate în perioada 23 octombrie - 21 noiembrie 2009, nu a asigurat o prezentare echitabilă şi echilibrată a campaniei electorale desfăşurate de candidaţii la funcţia de (...)

22.11.2009
... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |...