Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2010



1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |...

Decizia nr. 1123 din 09.11.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în perioada 15-30 septembrie 2010, durata publicităţii difuzate în intervalul orar 18.00 - 23.00 a depăşit timpul permis acesteia în cadrul unei ore date, fapt ce contravine prevederilor din (...)

09.11.2010

Decizia nr. 1120 din 09.11.2010

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. ABC PLUS MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune NAŢIONAL TV - în perioada 15-30 septembrie 2010, durata publicităţii difuzate în intervalul orar 18.00-23.00 a depăşit timpul permis acesteia în cadrul unei ore date, fapt ce contravine (...)

09.11.2010

Decizia nr. 1119 din 09.11.2010

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMANIA) S.R.L. - pentru postul de televiziune B1TV - în perioada 15-30 septembrie 2010, durata publicităţii difuzate în intervalul orar 18.00-23.00 a depăşit timpul permis acesteia în cadrul unei ore date, fapt ce contravine prevederilor din (...)

09.11.2010

Decizia nr. 1118 din 09.11.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune PRIMA TV - în perioada 15-30 septembrie 2010, durata publicităţii difuzate în intervalul orar 18.00-23.00 a depăşit timpul permis acesteia în cadrul unei ore date, (...)

09.11.2010

Decizia nr. 1117 din 09.11.2010

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în perioada 15-30 septembrie 2010, durata publicităţii difuzate în intervalul orar 18.00-23.00 a depăşit timpul permis acesteia în cadrul unei ore date, fapt ce contravine (...)

09.11.2010

Decizia nr. 1116 din 09.11.2010

privind amdarea cu 10.000 a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în perioada 15 - 30 septembrie 2010, durata publicităţii difuzate în intervalul orar 18.00 – 23.00 a depăşit timpul permis acesteia în cadrul unei ore date, fapt ce contravine prevederilor din legislaţia (...)

09.11.2010

Decizia nr. 1114 din 09.11.2010

privind somarea a S.C. ETALON S.R.L. - pentru postul de televiziune TV ETALON - mai multe emisiuni, difuzate în perioada octombrie - noiembrie 2010, au fost realizate şi moderate de către o persoană care deţine o funcţie în cadrul Guvernului României, fapt interzis de prevederile art. 73 din Codul (...)

09.11.2010

Decizia nr. 1113 din 09.11.2010

privind amendarea cu 80.000 lei a S.C. TELELOVIŞTEA S.R.L. - a continuat să difuzeze programe audiovizuale fără a obţine în prealabil acordul Consiliului cu privire la modificarea licenţei audiovizuale, deşi a fost sancţionat în mod (...)

09.11.2010

Decizia nr. 1110 din 04.11.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - atât prin promovarea repetată, cât şi prin titlurile afişate în emisiunile de ştiri, dar şi în ediţiile emisiunii „Ora de foc” din 25 şi 26 octombrie 2010, a dezinformat publicul în legătură (...)

04.11.2010

Decizia nr. 1109 din 04.11.2010

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul RADIO GUERRILLA Baia Mare - nu a respectat prevederile art. 57 alin. (1) lit. b) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

04.11.2010

Decizia nr. 1108 din 04.11.2010

privind somarea S.C. ANTENA 2 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 2 - emisiunea „Răi da’ buni”, difuzată în data de 11 octombrie 2010, în care au fost prezentate fotografii şi au fost făcute comentarii cu conotaţii sexuale, a fost încadrată greşit şi difuzată într-un interval orar (...)

04.11.2010

Decizia nr. 1107 din 04.11.2010

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune PRO TV - subiectul abordat în emisiunea "Happy Hour”, ediţiile din 12 şi 13 octombrie 2010, referitor la viaţa privată a unor persoane, a fost ilustrat cu imagini având conotaţii sexuale, fapt de natură să (...)

04.11.2010

Decizia nr. 1106 din 04.11.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - în cadrul mai multor emisiuni de ştiri, din zilele de 11, 12 şi 15 octombrie 2010, de la orele 12.30, respectiv 18.30, a fost difuzată o ştire care a conţinut comentarii şi imagini cu (...)

04.11.2010

Decizia nr. 1105 din 04.11.2010

privind somarea S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - emisiunea „Zori de zi”, transmisă în ziua de 12 octombrie 2010, în intervalul orar 07.30 – 10.00, a fost încadrată greşit şi difuzată în intervale orare necorespunzătoare în raport de conţinutul său, fapt de natură a afecta (...)

04.11.2010

Decizia nr. 1104 din 04.11.2010

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul ediţiilor din 11, 13 şi 15 octombrie ale emisiunii „Acces Direct”, şi „Observator” de la ora 19.00, din zilele de 11 şi 15 octombrie 2010, a prezentat subiecte însoţite de imagini cu conotaţii (...)

04.11.2010
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |...