Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2010



... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |...

Decizia nr. 1094 din 28.10.2010

privind somarea S.C. STUDIOUL TVC S.R.L. - pentru postul ALPHA TV din localitatea Focşani - nu a respectat obligaţia legală prevăzută de dispoziţiile art. 57 alin. (1) lit. b) din Legea audiovizualului

28.10.2010

Decizia nr. 1093 din 28.10.2010

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV din localitatea Focşani - nu a respectat prevederile art. 57 alin. (1) lit. b) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

28.10.2010

Decizia nr. 1092 din 28.10.2010

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul RADIO GUERRILLA din localitatea Focşani - nu a respectat prevederile art. 57 alin. (1) lit. b) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

28.10.2010

Decizia nr. 1091 din 28.10.2010

privind retragerea licenţei audiovizuale deţinută de radiodifuzorul S.C. UNICORN PROCUCTIONS S.R.L. - pentru postul de televiziune COSMOS TV

28.10.2010

Decizia nr. 1083 din 28.10.2010

privind somarea S.C. DEŞTEPTAREA S.A. - pentru postul de televiziune TV BACĂU - în emisiunea „Deşteptarea de seară”, din 28 septembrie 2010, a promovat un partid şi un om politic în afara perioadelor de campanie electorală şi a făcut publicitate la un cabinet de avocatură, fapte ce (...)

28.10.2010

Decizia nr. 1082 din 28.10.2010

privind somarea S.C. TV SIRIUS S.R.L. - pentru postul de televiziune TELE 2 - în cadrul emisiunii „Dincolo de aparenţe”, difuzată în 22 septembrie 2010, lipsa de obiectivitate în motivarea absenţei unui invitat a indus publicului ideea că acesta din urmă este vinovat de fapte penale, nedovedite, fapt (...)

28.10.2010

Decizia nr. 1081 din 28.10.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - anunţurile difuzate în perioada 02 – 24 octombrie 2010, în partea de jos a ecranului, sub formă de text, au conţinut mesaje cu caracter politic, încălcând prevederile art. 155 din Codul (...)

28.10.2010

Decizia nr. 1080 din 28.10.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în ediţia din 14 septembrie 2010 a emisiunii „Sinteza zilei”, comentariile care au însoţit reportajul referitor la vizita unui demnitar în municipiul Vaslui au conţinut (...)

28.10.2010

Decizia nr. 1077 din 26.10.2010

privind obligarea radiodifuzorului S.C. TELELOVIŞTEA S.R.L. de a difuza, în termen de 24 de ore de la comunicare, sonor şi vizual, timp de 10 minute, între orele 19.00-19.10, numai textul deciziei de sancţionare emise de C.N.A.

26.10.2010

Decizia nr. 1073 din 20.10.2010

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. TV ANTENA 1 S.A. împotriva Deciziei CNA nr. 1050/12.10.2010

19.10.2010

Decizia nr. 1070 din 19.10.2010

privind somarea S.C. ON AIR STUDIO S.R.L. - pentru postul de radio ITSY BITSY din localitatea Focşani - nu a respectat prevederile art. 57 alin. (1) lit. b) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările (...)

19.10.2010

Decizia nr. 1069 din 19.10.2010

privind somarea S.C. KRIM PRESS S.A. - pentru postul de televiziune Axa Transilvania - nu a respectat prevederile art. 57 alin. (1) lit. b) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

19.10.2010

Decizia nr. 1067 din 19.10.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. IKO ROMÂNIA S.R.L. - pentru postul de televiziune FILM+ - filmul „Cine e tăticul tău?”, difuzat în ziua de 8 septembrie 2010, începând cu ora 15.00, care a conţinut scene cu violenţă şi conotaţii sexuale a fost încadrat greşit şi transmis într-un interval orar (...)

19.10.2010

Decizia nr. 1065 din 19.10.2010

privind somarea S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în emisiunea „Jurnal RTT” din 23 septembrie 2010, a fost prezentată o ştire de interes pentru comunitatea locală referitoare la presupusa neplată a unor chirii de către Consiliul Judeţean Braşov, (...)

19.10.2010

Decizia nr. 1064 din 19.10.2010

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „La ordinea zilei” difuzată în 07 septembrie 2010 nu a asigurat o prezentare echilibrată şi imparţială a unor informaţii cu privire la modul în care s-a desfăşurat o licitaţie pentru (...)

19.10.2010
... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |...