Parteneri şi campanii

Abordarea CNA privind parteneriatul

CNA colaborează cu organizaţii care împărtăşesc obiective precum informarea corectă, pluralismul, libera exprimare, protecţia minorilor şi combaterea publicităţii înşelătoare.

Principalul scop al acestor parteneriate îl reprezintă dezvoltarea principiilor “autoreglementării” şi „coreglementării”. Spre exemplu, alături de International Advertising Association (IAA), desfăşurăm o campanie pentru o alimentaţie echilibrată, împreună cu Asociaţia Jurnaliştilor din România (AJR) încercăm să conştientizăm importanţa respectării de către jurnalişti a normelor deontologice.

Avem o lungă relaţie de colaborare cu Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), International Advertising Association (IAA), Asociaţia Română de Comunicaţii Audiovizuale (ARCA, reprezentând interesele a peste 230 de posturi de radio şi de televiziune), precum şi cu Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), ai cărei reprezentanţi fac parte din din Comisia Paritara care se ocupa de organizarea licitatiei pentru alegerea furnizorului Serviciului National de Masurare a Audientelor TV.

Avem, de asemenea, bune relaţii de colaborare cu Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) şi Agenţia de Monitorizare a Presei (AMP). Aceste două organizaţii au fost implicate şi în proiectul PHARE de asistenţă tehnică de care a beneficiat CNA, proiect coordonat de partenerii noştri din străinatate, Internews şi ORTT, autoritatea de reglementare a audiovizualului din Ungaria. Colaborăm şi cu Asociaţia Consumatorilor de Media.

 

Stil de viaţă sănătos
Campanie iniţiată de CNA şi International Advertising Association - Pentru un stil de viaţă sănătos



1 | 2

Proiect „ŞCOALA ALTFEL” – 7- 11 aprilie, 2014 dedicată săptămânii ’’Să ştii mai multe, să fii mai bun’’

TEMELE PREZENTĂRILOR SUNT: • “DISCURSUL PUBLIC VERSUS DISCURSUL PRIVAT - CAUZE ŞI EFECTE • “VIOLENŢA DE LIMBAJ ÎN MASS MEDIA ŞI ÎN ŞCOALĂ”

CAMPANIE CNA în desfăşurare - Petiţia on-line, lansată de CNA

Consiliul Naţional al Audiovizualului mulţumeşte public persoanelor care au avut bunăvoinţa şi şi-au asumat responsabilitatea de a se alătura şi a susţine petiţia online pe care instituţia noastră a lansat-o cu unicul scop de a evalua necesitatea îmbunătăţirii unora dintre prevederile legislaţiei actuale (...)

Act adiţional la Acordul de colaborare încheiat între MAE şi CNA anul trecut

În data de 20.09.2013, domnul Ministru Titus Corlăţean şi doamna Preşedinte Laura Georgescu au semnat un act adiţional la acordul de colaborare aferent campaniei de informare a cetăţenilor care călătoresc sau locuiesc în străinătate asupra zonelor de risc din diferite regiuni şi asupra situaţiilor (...)

Recomandare

CNA recomandă posturilor de radio şi de televiziune participarea la campania de informare publică iniţiată de MAE prin difuzarea în spaţiul audiovizual a unor spoturi care vor conţine alerte de călătorie.

Acord de colaborare între Ministerul Afacerilor Externe şi CNA

Vineri, 19 octombrie 2012, ora 15.30, la sediul MAE a avut loc ceremonia de semnare a Acordului de colaborare dintre MAE şi CNA, în vederea susţinerii unei campanii de difuzare pe posturile de radio şi televiziune a unor spoturi care vor conţine alerte de călătorie în situaţii de (...)

CNA partener al Campaniei Naţionale de Promovare a Lecturii „România, citeşte-mă!”

Comunicat EPRA: La Portorož a avut loc cea de a 35a reuniune EPRA

În perioada 30 mai - 1 iunie 2012, Agenţia pentru comunicare electronică şi poştă a Republicii Slovenia (APEK) a găzduit cea de-a 35 a reuniune EPRA.

Protocol de colaborare dintre Consiliul Naţional al Audiovizualului si Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Republica Moldova

Preşedintele CNA, Răsvan Popescu, a semnat astăzi, 23.11.2011, la Chişinău, Acordul de cooperare în domeniul audiovizualului dintre CNA şi Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Republica Moldova. Textul acordului şi declaraţiile de presă la semnarea (...)

Protocol de colaborare dintre Consiliul Superior al Magistraturii şi Consiliul Naţional al Audiovizualului

Textul protocolului şi declaraţiile de presă ale preşedinţilor celor două instituţii

Campanii susţinute de CNA

„Spuneţi NU discriminării!” • Campania de educaţie rutieră „Alege viaţa”

Campania de educaţie rutieră „Alege viaţa”

CNA adresează posturilor de televiziune rugămintea de a sprijini iniţiativa IGPR, Direcţia Rutieră prin difuzarea în regim de campanie non-comercială a spoturilor: “Alcool”, „Moto”, „Neatenţie”, „Prioritate pietoni” şi „Viteză”.

Avem grijă de inima ta!

Parteneriat între C.N.A., Societatea Română de Cardiologie şi Fundaţia Română a Inimii în vederea promovării campaniei prin care se încearcă reducerea incidenţei bolilor cardiovasculare, principala cauză a mortalităţii în România.

„Spuneţi NU discriminării”

Consiliul Naţional al Audiovizualului, Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării şi Biroul de Informare al Consiliului Europei la Bucureşti continuă, în perioada 31 martie – 31 iulie 2010, parteneriatul lor în vederea promovării în România a Campaniei Consiliului Europei „Spuneţi NU (...)

Comunicat privind semnarea la Belgrad a Protocolului de cooperare în domeniul serviciilor audiovizuale cu Agenţia de Radiodifuziune a Republicii Serbia

În data de 1 martie a.c., Consiliul Naţional al Audiovizualului din România, reprezentat de dl. Preşedinte Răsvan Popescu, a semnat la Belgrad Protocolul de Cooperare în domeniul serviciilor audiovizuale alături de Agenţia de Radiodifuziune a Republicii Serbia, reprezentată de Episcopul de Jegar, (...)

Proiect - Sistemul naţional de alertă răpire/dispariţie gravă a unui copil

iniţiat de IGPR, MP şi FOCUS

1 | 2