Recomandări

Recomandări şi instrucţiuni

Aici puteţi găsi recomandări şi instrucţiuni privind aplicarea unor decizii CNA.

 



1 | 2 | 3

INSTRUCŢIUNE PRIVIND PRINCIPIILE ŞI REGULILE DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI ELECTORALE DIN ANUL 2012 PENTRU ALEGEREA AUTORITĂŢILOR ADMINISTRAŢIEI PUBLICE LOCALE PRIN INTERMEDIUL POSTURILOR DE RADIO ŞI DE TELEVIZIUNE

INSTRUCȚIUNE nr. 1 din 10.05.2012 privind condițiile de prezentare a emisiunilor electorale şi de dezbateri electorale

RECOMANDAREA nr. 2 din 6 septembrie 2011 privind difuzarea spoturilor de promovare a recensamântului populatiei si al locuintelor

Având în vedere dispozitiile Hotarârii Guvernului nr. 1502 din 2 decembrie 2009 privind organizarea si desfasurarea recensamântului populatiei si al locuintelor din România în anul 2011, cu modificarile si completarile ulterioare, în scopul popularizarii si sensibilizarii populatiei cu privire la (...)

INSTRUCȚIUNE nr. 2 din 09.06.2011 privind condițiile de prezentare a informațiilor și avertizărilor din cadrul mesajelor comerciale

RECOMANDARE nr. 1 din 04.05.2011 privind difuzarea spoturilor TV din cadrul campaniei naţionale de prevenţie a bolilor sistemului cardiovascular

INSTRUCȚIUNE nr. 1 din 03.05.2011 privind difuzarea mesajelor noncomerciale

Recomandare pentru reducerea riscurilor de apariţie şi de răspândire a îmbolnăvirilor cu noul virus gripal A/H1N1

În data de 22.02.2010, CNA a primit notificarea nr. 622/22.02.2010 de la Ministerul Sănătăţii referitoare la încheierea campaniei de vaccinare împotriva virusului AH1N1. CNA a transmis radiodifuzorilor notificarea.

Recomandare nr. 1 din 23.10.2009

CNA recomandă radiodifuzorilor să sprijine campania de informare şi conştientizare a cetăţenilor faţă de pedepsele prevăzute de lege în cazul fraudelor electorale prin difuzarea, la inceputul şi sfârşitul emisiunilor electorale, a anunţului de avertizare elaborat de Ministerul Administraţiei şi (...)

Recomandare CNA din 06 iunie 2007

privind prezentarea informatiilor despre evenimente tragice care au ca subiecti copii si adolescenti

Recomandarea nr. 2 din 16 martie 2004

evitarea transformării publicităţii comerciale în publicitate politică

1 | 2 | 3