CNA partener al Campaniei Naţionale de Promovare a Lecturii „România, citeşte-mă!”

26.09.2012


Trimiteteţi articolul prin email title=

În şedinţa publică din data de 25.09.2012, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au fost de acord cu propunerea Federaţiei Editorilor şi Difuzorilor de Carte din România de a deveni parteneri ai Campaniei Naţionale de Promovare a Lecturii „România, citeşte-mă!” , campanie care are ca scop promovarea lecturii în rândul tuturor categoriilor de public, precum şi promovarea autorilor români contemporani.

Federaţia Editorilor şi Difuzorilor de Carte din România a iniţiat demararea acestei campanii ca urmare a rezultatelor unor studii recente ce indică o scădere îngrijorătoare a pieţei de carte în România, respectiv 22% dintre români nu citesc nicio carte, în timp ce doar unul din cinci citeşte doar o carte pe an. Datele sunt prezentate într-un studiu al Institutului Român pentru Evaluare şi Strategie IRES 2011.

CNA a luat notă şi de intenţia FEDCR de a promova, în perioada septembrie 2012 – martie 2013, la posturile de radio şi de televiziune, evenimentele aferente acestei campanii. În conformitate cu prevederile Deciziei CNA nr. 220 din 24 februarie 2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual nu mai este nevoie de o aprobare specială din partea CNA pentru derularea unei campanii noncomerciale. La Secţiunea a 10-a, Campanii noncomerciale, se precizează care sunt tipurile de mesaje considerate noncomerciale.

Pentru detalii suplimentare privind campania „România, citeşte-mă”, persoanele de contact din partea Federaţiei Editorilor şi Difuzorilor de Carte din România sunt doamnele Alice Constantinescu, manager proiect, e-mail alice mcevents.ro, tel 0723.259.140 şi Anca Pîslaru – manager proiect, e-mail anca mcevents.ro, tel 0722.290.285.