Extras din procesul verbal al şedinţei de luni, 26 mai 2008, ora 10.00

26.05.2008


Trimiteteţi articolul prin email title=

Şedinţa s-a desfăşurat în prezenţa următorilor membri ai Consiliului: Răsvan Popescu, Grigore Zanc, Radu Teodorel, Emanuel Valeriu, Constantin Duţu, Gelu Trandafir, Cristina Trepcea, Dan Grigore.

1. Discuţii cu privire la emisiunile difuzate de posturile de radio şi de televiziune în campania pentru alegerile locale.

*Realitatea TV – emisiunea „Ediţie specială”, difuzată pe data de 22.05.2008 – spoturi electorale

Adresă de atenţionare către post.

*Antena 3 – emisiunea „La ordinea zilei”, difuzată pe data de 23.05.2008 – prezentarea incompletă a unui sondaj de opinie.

Adresă de atenţionare către post.

*Antena 1 Braşov, Realitatea TV Braşov, Mix 2 Braşov, RTT Braşov – reclamaţia nr.7031/23.05.2008 de la PNL Braşov – spoturi electorale în care apar copii.

Consiliul a hotărât în unanimitate sancţionarea posturilor cu somaţii publice.

*Mix TV şi Mix 2 Braşov – reclamaţia nr. 7019/23.05.2008 de la PDL – referitoare la emisiunea „Ştirile „Mix TV”, difuzate pe data de 22.05.2008 şi reclamaţia nr. 7021/23.05.2008 de la PDL.

Consiliul a hotărât în unanimitate sancţionarea posturilor cu somaţii publice.

*Nova TV Braşov - reclamaţia nr. 6981/23.05.2008 de la PNL.

Consiliul a hotărât sancţionarea postului cu somaţie publică (dl. Radu Teodorel a votat împotrivă).

*TV Galaţi – reclamaţia nr. 6744/21.05.2008 de la PDL.

Nu au fost încălcări.

*Studioul teritorial Cluj – reclamaţia nr.6951/22.05.2008 de la PIN

Nu au fost încălcări.

*CTV Constanţa – reclamaţia nr. 6995/22.05.2008 de la PSD.

Consiliul a hotărât în unanimitate sancţionarea postului cu somaţie publică.

*Adresa nr. 7067/24.05.2008 de la Partidul Popular şi al Protecţiei Sociale – Protest

Adresă către reclamant dacă au solicitat timp de antenă în termenul legal şi la ce post.

*Adresa nr.7059/23.05.2008 de la SPP – referitoare la emisiunile de ştiri difuzate pe data 22.05.2008 de către posturile Antena 3 şi Antena 1.

Consiliul a hotărât sancţionarea postului Antena 3 cu somaţie publică (Antena 1 nu a încălcat reglementările legale).

2. Diverse.