Extras din procesul verbal al şedinţei de vineri 30 mai 2008, ora 12.00

Şedinţa s-a desfăşurat în prezenţa următorilor membri ai Consiliului: Răsvan Popescu, Radu Teodorel, Grigore Zanc, Cristina Trepcea, Gelu Trandafir, Dan Grigore, Ioan Onisei, Attila Szasz.

03.06.2008


Trimiteteţi articolul prin email title=

1. Discuţii cu privire la emisiunile difuzate de posturile de radio şi de televiziune în campania pentru alegerile locale.

  • PRO TV – emisiunea „Angajăm primar”, difuzată pe data de 29.05.2008 – s-a depăşit ora 24.00 - adresă de atenţionare către post.
  • Referitor la prezenţa în emisiune a domnului Bogdan Naumovici ca şef de campanie al d-lui Cozmin Guşă – Consiliul a hotărât să se trimită adresă de atenţionare postului Realitatea TV/la emisiunea în care domnul Bogdan Naumovici a fost invitat ca expert şi a comentat spoturile electorale, postul nu a precizat că este şeful de campanie al d-lui Guşă – Serviciul Comunicare
  • OTV – emisiunea « Dan Diaconescu direct », difuzată pe data de 29.05.2008 – Consiliul a hotărât în unanimitate sancţionarea postului cu amendă în cuantum de 10.000 lei
  • OTV emisiunea « Dan Diaconescu direct », difuzată pe data de 29.05.2008 – adresă către OTV să acorde drept la replică domnului Adrian Inimăroiu.
  • Mega TV Brăila, Antena 1 Galaţi, Tv Galaţi – reclamaţiile PNŢCD, PNG-CD – adresă răspuns către reclamanţi/nu s-au constatat încălcări
  • TV Galaţi, Express TV Galaţi – reclamaţia de la PSDR – Titel Petrescu – adresă răspuns cu ataşarea raportului
  • CTV Constanţa – reclamaţia PSD – adresă răspuns cu toate măsurile luate de C.N.A. referitoare la acest post.
  • Radio Prahova Ploieşti – reclamaţia nr.7157/27.05.2008 de la Partidul Naţional Democrat Creştin – nu se confirmă – Serviciul Inspecţie – adresă răspuns.
  • Infomedia Turcoaia/Tulcea – reclamaţia nr.7182/27.05.2008 – referitoare la faptul că socitatea întrerupe postul TVR 1 şi difuzează spotul electoral al candidatului la primărie şi de asemenea s-a constatat că sociatatea nu are decizie de autorizare audiovizuală. Consiliul a hotărât înunanimitate sancţionarea societăţii cu somaţie publică - adresă răspuns către reclamant
  • Diva TV Giurgiu – reclamaţiile de la PNL, PDL şi PSD – adrese răspuns către PNL şi PDl şi adresă către PDSR să ne spună dacă absenţa lor la dezbateri se datorază faptului că nu au fost invitaţi sau au fost invitaţi şi nu au vrut să participe.
  • Antena 1 Alexandria – reclamaţia nr.6035/09.05.2008 de la PSD/material electoral transmis înafara spaţiului electoral. Consiliul a hotărât în unanimitate sancţionarea postului cu somaţie publica – adresă răspuns către reclamant.
  • TV Bistriţa – reclamaţia nr.7149/27.05.2008 de la AS TV Bistriţa/prezenţa unor candidaţi în emisiune neelectorală.
    Consiliul a hotărât în unanimitate sancţionarea postului cu somaţie publică – adresă răspuns către reclamant.
  • Ştii TV Tg. Mureş – reclamaţia UDMR – Consiliul a hotărât adresă de atenţionare către post (domnii Gelu Trandafir şi Grigore Zanc au fost împotrivă) şi adresă răspuns către reclamant
  • Antena 1 Alba Iulia, One TV Alba Iulia, Radio Vipp Bîrlad, West City Radio Timişoara – Contestaţii cu privire la sancţionarea posturilor cu somaţii publice/solicită anularea sancţiunilor – Consiliul a hotărât în unanimitate retragerea somaţiilor

2. Discutare adrese:

  • nr.7452/30.05.2008 de la Circul Globus Bucureşti – solicită difuzarea în regim de campanie de interes public a Festivalului Internaţional de Arta a Circului S-a aprobat – adresă răspuns
  • nr.7333/29.05.2008 de la Media Investement – solicită difuzarea în regim de campanie de interes public a campaniei „Invitaţie la Fair Play” de susţinere a Echipei Naţionale de Fotbal a României.
    S-a aprobat – adresă răspuns

3. Diverse.