Ponderea emisiunilor culturale și religioase în programele de radio și televiziune românești
21.04.2010
Am pornit de la ideea că aceasta simplă cercetare de birou, fără pretenÅ£ii ÅŸtiinÅ£ifice atât la nivelul metodei cât ÅŸi al interpretării, este una cu răspunsul cunoscut, dar trebuie să mărturisesc că rezultatele sunt mult departe de ceea ce credeam că ÅŸtiu, ÅŸi se înscriu în zona aceloraÅŸi neliniÅŸti pe care studiul cu privire la “violenÅ£a în audiovizual” le transmite.
Concluziile pot fi multe şi perfect inutile dacă nu sunt urmate de măsuri concrete.
Ce ne arată cifrele şi graficele pe care le propunem mai jos se poate perfect rezuma printr-o sintagmă extrem de simpla : avem o problemă !
Mihai Mălaimare
|
Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii ÅŸi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaÅ£i http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009 |
|
Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii ÅŸi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaÅ£i http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009 |