Ponderea emisiunilor culturale şi religioase în programele de radio şi televiziune româneşti

21.04.2010


Trimiteteţi articolul prin email title=
JPG - 69.2 ko

Am pornit de la ideea că aceasta simplă cercetare de birou, fără pretenţii ştiinţifice atât la nivelul metodei cât şi al interpretării, este una cu răspunsul cunoscut, dar trebuie să mărturisesc că rezultatele sunt mult departe de ceea ce credeam că ştiu, şi se înscriu în zona aceloraşi nelinişti pe care studiul cu privire la “violenţa în audiovizual” le transmite.

Concluziile pot fi multe şi perfect inutile dacă nu sunt urmate de măsuri concrete.

Ce ne arată cifrele şi graficele pe care le propunem mai jos se poate perfect rezuma printr-o sintagmă extrem de simpla: avem o problemă!

Mihai Mălaimare


PDF - 1.7 MB
Ponderea emisiunilor culturale şi religioase în programele de radio şi televiziune româneşti

PDF - 126.3 ko
Anexa nr. 1
Instituţii culturale în principalele oraşe din România

PDF - 125.5 ko
Anexa nr. 2
Titularii licenţelor audiovizuale care au răspuns solicitării Consiliului Naţional al Audiovizualului

Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaţi http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009

Word - 1.6 MB
Ponderea emisiunilor culturale şi religioase în programele de radio şi televiziune româneşti

Word - 44.5 ko
Anexa nr. 1
Instituţii culturale în principalele oraşe din România

Word - 73 ko
Anexa nr. 2
Titularii licenţelor audiovizuale care au răspuns solicitării Consiliului Naţional al Audiovizualului

Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaţi http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009

JPG - 37.7 ko

JPG - 38.3 ko

JPG - 41.2 ko

JPG - 78.1 ko