Ordinea de zi a ședinței de miercuri, 4 noiembrie 2009, ora 10.00

03.11.2009


envoyer l'article par mail title=

1. Discuţii cu privire la unele emisiuni difuzate de posturile de televiziune şi radio în campania electorală - 63 de posturi locale.

2. Informări ale Serviciului InspecÅ£ie cu privire la :

  • Prima TV Tg. MureÅŸ – reclamaÅ£ia nr.12496/09.10.2009

3. Decizii de autorizare.

4. Solicitare modificare amplasament Radio Trinitas de la Brodina la Putna şi solicitare modificare frecvenţă şi amplasament Radio Tonight Sângeorz Băi.

5. Solicitări licenţe audiovizuale pentru transmisie în sistem DVB-T pentru Antena 1 şi Antena 3, în cadrul experimentului realizat de SNR.

6. Discutare adrese :

  • nr.15257/22.10.2009 de la Ministerul Muncii, Familiei ÅŸi ProtecÅ£iei Sociale/AgenÅ£ia NaÅ£ională pentru Egalitatea de Åžanse între Femei ÅŸi BărbaÅ£i – referitoare la spotul publicitar pentru marca de autoturisme Porsche.
  • nr.15583/28.10.2009 de la UNICEF, OrganizaÅ£ia SalvaÅ£i Copiii ÅŸi ANPDC – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului TV „Drepturile Copilului”, cu ocazia aniversării a 20 de ani de la semnarea ConvenÅ£iei ONU cu privire la drepturile copilului, ce se va desfăşura în perioada 9 noiembrie – 6 decembrie 2009.
  • nr.15484/27.10.2009 de la AsociaÅ£ia „Casa MureÅŸan”- solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV de promovare a Festivalului InternaÅ£ional pentru Copii ÅŸi Tineret.
  • nr.15732/30.10.2009 de la S.C. Ostrovit SA – Domeniile Ostrov – solicită promovarea pe TVR în regim de campanie noncomercială a Festivalului „Sărbătoarea Vinului Nou”, ce se va desfăşura în perioada 12 – 14 noiembrie 2009.
  • nr.15439/26.10.2009 de la AsociaÅ£ia GeneraÅ£ia Verde – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio „Amprenta de Carbon – Află cât risipeÅŸti din viitorul tău”, în perioada 1 noiembrie 2009 – 15 februarie 2010.
  • nr.15470/27.10.2009 de la AsociaÅ£ia Formatorilor în Comunicare ÅŸi Jurnalism – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV de promovare a ConferinÅ£ei InternaÅ£ionale „Change in Progress. Modelsof/Models for Journalism and Communication.

7. Diverse.