Revista Presei CNA, 26 Februarie 2010

26.02.2010


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Future TV : Digitalul, o jucărie nouă, cu care România nu ştie ce să facă
Realitatea.net

Problemele pe care le implică trecerea la televiziunea digitală în România au constituit principalul subiect dezbătut joi la conferinţa Future TV. REALITATEA.NET v-a ţinut la curent în timp real cu discuţiile din cadrul evenimentului.

Uniunea Europeană cere încetarea completă a transmisiilor tv analogice până la 1 ianuarie 2012, prin urmare în România avem nevoie de noi tehnologii de difuzare a televiziunii. Una dintre acestea este teleiziunea digitală terestră, iar Ministerul Comunicaţiilor încearcă acum să realizeze o tranziţie către aceasta. Citeşte tot articolul

Future TV : Interfaţa e 60% din ce vinzi
Realitatea.net

Tendinţa în televiziune este ca ecranul TV să devină un dispozitiv de interacţiune şi nu unul la care doar să ne uităm, iar interfaţa devine crucială, potrivit experţiilor în telecomunicaţii prezenţi joi la conferinţa Future TV. Citeşte tot articolul

Realitatea TV nu va primi sancţiuni pentru ştirea « ANAF, Arma lui Boc »
Mediafax.ro

O propunere făcută de Ioan Onisei, vicepreşedintele CNA, de somare publică a Realitatea TV, pentru ştirea în care s-a spus că ANAF ar fi efectuat un control la Realitatea Media din ordinul premierului Emil Boc, a fost respinsă, joi, în urma votului membrilor Consiliului Naţional al Audiovizualului. Citeşte tot articolul

UPC pierde clienţi, dar investeşte în extinderea reţelei
Iulian Budusan
Adevărul

Operatorul de telefonie internet şi cablu TV, UPC România, a continuat anul trecut să piardă clienţi pe segmentul de televiziune prin cablu analog, însă a recuperat câştigând noi abonaţi pe celelalte servicii oferite, iar compania va investi în acest an 124 milioane de lei pentru extinderea şi dezvoltarea reţelei. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect :

Jurnalul Naţional - UPC România va investi în acest an 124 milioane de lei pentru extinderea şi dezvoltarea reţelei

Clanul lui Mazăre cumpără ştiri pozitive de 2 milioane de euro
Răzvan Popa, Iulius Cezar
Adevărul

Preşedintele Consiliului Judeţean Constanţa a atribuit un contract fabulos unei televiziuni locale controlate de parteneri de afaceri ai săi şi ai primarului Mazăre.

Neptun TV va difuza ştiri pozitive despre Consiliul Judeţean în valoare de peste 2 milioane de euro, după ce anul trecut a primit alţi 600.000 de euro şi de la Primăria Constanţa pentru acelaşi scop. Citeşte tot articolul

„Acces Direct“, lider de audienta
de Bobi Neacsu
Financiarul

Editia de miercuri, 24 februarie, a emisiunii „Acces Direct” a fost lider de audienta pe targetul 15-54 urban cu o medie de 4,1% rating, 16,8% share si 265.000 de telespectatori. Citeşte tot articolul

RCS & RDS nu face faţă cererii de modemuri pentru Internet mobil
Bogdan Biszok
Capital

Digi Net Mobil, serviciul de Internet mobil al RCS & RDS, are un succes neaşteptat în Capitală. La 3 luni de la lansarea serviciului, la multe puncte comerciale ale companiei nu se găsesc modemuri, iar atunci când sunt aduse se aşteaptă la cozi ore bune. Citeşte tot articolul

• OPINII

VIDEO Desenele animate de la TV se-ntrec în violenţe
Iulia Bunea
Adevărul

Pumni, bătăi, sânge – posturile pentru copii arată tot mai mult ca televiziunile generaliste. Desenele colorate şi amuzante cu „Tom şi Jerry“ au fost înlocuite cu programe sumbre cu monştri şi creaturi dezgustătoare.

Posturile de desene animate nu mai sunt ce-au fost. Vedem tot mai rar la TV programe precum „Tom şi Jerry« , „Chip&Dale » sau „Popeye Marinarul".

Acestea au fost înlocuite de „Powerpuff Girls« , fetiţele-eroine create de un doctor din dulciuri şi „elementul X », care luptă cu monştri fioroşi ce le atacă oraşul. Tot „la modă« este şi „Ben 10 », un supererou care se luptă cu forţele răului. Citeşte tot articolul

• INTERVIU

„Antena 1” o aduce pe Augusta Lazarov acasă
Andreea Marinescu
Evenimentul zilei

HOTĂRÂRE. Proaspăt numită în funcţia de şef al Departamentului de Divertisment al postului din Băneasa, Augusta spune că urmează să se mute la Bucureşti. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Telespectatorii, suprasaturati de publicitatea din timpul JO
de Claudia Gagiu
Financiarul

De la inceperea Jocurilor Olimpice (JO) de Iarna de la Vancouver 2010, pe 12 februarie, postul TV NBC Universal a difuzat sute de ore de acoperire a evenimentului si mii de spoturi publicitare, noteaza nytimes.com. Citeşte tot articolul

Când profesionalismul bate senzaționalul. O lecție de televiziune de la NBC
Carmen Andronache
Paginademedia.ro

Postul de televiziune american NBC a dat o lecție de profesionalism televiziunilor din întreaga lume prin felul în care a tratat subiectul patinatoarei canadiene care a concurat la scurt timp de la moartea mamei sale.

Fără exagerări, fără să intre în familia îndurerată, fără dramatizări forţate. Povestea vorbea de la sine. Citeşte tot articolul