Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. INFORMAȚII publice
  3. Anunțuri
  4. Adresa CNA referitoare la un spot de televiziune aferent campaniei umanitare „Privește întâi copilul”, campanie de strângere de fonduri pentru copiii cu dizabilități, derulată în lunile iulie și august 2013 de către UNICEF cu sprijinul postului Realitatea TV

Adresa CNA referitoare la un spot de televiziune aferent campaniei umanitare „Privește întâi copilul”, campanie de strângere de fonduri pentru copiii cu dizabilități, derulată în lunile iulie și august 2013 de către UNICEF cu sprijinul postului Realitatea TV

Publicată în data de: 17.10.2013

Întrunit în şedinţa publică din data de 12 septembrie 2013, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat raportul de monitorizare întocmit de direcţia de specialitate, ca urmare a unei sesizări referitoare la un spot de televiziune aferent campaniei umanitare “Priveşte întâi copilul”, campanie de strângere de fonduri pentru copiii cu dizabilităţi, derulată în lunile iulie şi august 2013 de către UNICEF cu sprijinul postului Realitatea TV.

Conform raportului de monitorizare, la finalul spotului au fost afişate pe ecran mesajele: „Trimite un sms la 8844 cu textul copil” şi „Valoare SMS – 2 euro lunar (...) Nu se percepe TVA”.

Având în vedere că - aşa cum ne-au informat iniţiatorii campaniei - a fost pentru prima dată când s-a derulat în România un astfel de proiect, membrii CNA au hotărât să transmită o scrisoare de atenţionare prin care să solicite, pentru corecta informare a publicului, să se reveniţi cu precizări pentru telespectatorii Realitatea TV, astfel încât aceştia să aibă informaţiile necesare cu privire la modalitatea prin care pot stopa donaţia lunară, în cazul în care ar dori la un moment dat acest lucru.

De asemenea, după vizionarea spotului şi analiza aspectelor reclamate, în şedinţă a fost audiat atât punctul de vedere exprimat de reprezentantul postului, cât şi pe cel al UNICEF. Aceştia au informat Consiliul că situaţia care a generat nemulţumire a fost soluţionată, fiind vorba de o inadvertenţă în sistemul de operare.

Cu deosebită consideraţie,

Laura GEORGESCU

Preşedinte

Ai nevoie de clarificări? Contactează-ne