-* OTV - emisiunea „Dan Diaconescu direct”, difuzată în perioada 19 – 28.03.2009 – 9 reclamaţii.
-* Naţional TV – emisiunea « Consilier de urgenţă », difuzată pe 03 şi 12.03.2009 – reclamaţiile nr.3486, 3490/09.03.2009 şi nr.3792/13.03.2009.
-* PRO TV – emisiunea « Ştirile PRO TV de la ora 17.00 », difuzată pe 27.02.2009 – reclamaţia 3480/09.03.2009
-* PRO TV şi Sport.RO – spotul publicitar pentru ziarul Pro Sport – reclamaţiile nr.3738/12.03.2009 şi nr.4289/20.03.2009 cu punct de vedere de la RAC (adresa nr.4911/01.04.2009) şi punct de vedere de la post.
2. Informări ale Serviciului Inspecţie cu privire la:-* Cool TV – reclamaţia nr.4605/25.03.2009;
-* TV Atlas Focşani;
-* Canal M Sascut;
-* IF TV Voluntari.
3. Solicitare schimbare denumire post: *S.C. IKO România SRL Bucureşti din Prime în Film+.4. Situaţia unor societăţi care au încălcat prevederile art.17 din Decizia C.N.A. nr.403/2005 (nu au notificat la C.N.A. modificările juridice intervenite în cadrul societăţii).5. Raportul de ţară pentru a 29-a întrunire EPRA, ce va avea loc la Tallinn pe 06 – 08 05.20096. Discutare adrese:-* nr.4903/01.04.2009 de la S.C. SBS Broadcasting Media SRL – solicită întreruperea difuzării programului local (45 de zile) pentru Reşiţa şi Caransebeş.
-* nr.3970/16.03.2009 de la S.C. Minisat Telecom SRL Tîrgovişte – Notificare cu privire la renunţarea la licenţa audiovizuală de televiziune pentru Răcari.
-* nr.4759/30.03.2009 de la S.C. Etno Folclor Media SRL – Notificare cu privire la renunţarea la licenţa audiovizuală de televiziune pentru Calafat şi Turnu Măgurele.
-* nr.4693/27.03.2009 de la S.C. Adisam Telecom SA – Notificare cu privire la renunţarea la licenţa audiovizuală de televiziune pentru RSC 1.
-* nr.4016/17.03.2009 de la S.C. Games Factory - argumentaţie cu privire la difuzarea emisiunilor esoterice cu punct de vedere al Serviciului Reglementări.
-* nr.4826/30.03.2009 de la APTR – solicită difuzarea în regim de campanie culturală a spotului de promovare a Galei Premiilor Naţionale de Televiziune APTR 2009, ediţia a XIX a, ce va avea loc pe data de 25.05.2009.
-* nr.4827/30.03.2009 de la Scala JWI – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului de redirecţionare a procentului de 2% din impozitul pe venit, pentru Fundaţia SMURD.
-* nr.4856/31.03.2009 de la Asociaţia Culturală Ştefan – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială pe TVR 1 şi TVR 2, a spotului de promovare a Concertului tradiţional de Paşte „Tainica lumină” - ediţia a VIII a.
-* 4829/30.03.2009 de la Ogilvy – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio de promovare a campaniei „2% sau a nu fi”, de redirecţionare a procentului de 2% către World Wide Fund for Nature.
-* nr.4891/31.03.2009 de la Fundaţia Romanian Angel Appeal – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului de promovare a campaniei „Împreună învingem autismul”, ce sa va desfăşura în perioada 2 aprilie – 30 aprilie 2009.
-* nr.4897/31.03.2009 de la Fundaţia Dinu Patriciu – solicită difuzarea în regim de campanie non comercială a spoturilor TV, parte din campania de informare a tinerilor denumită „Preţuieşte cunoaşterea, noi te vom sprijini”.
-* nr.4905/01.04.2009 de la Comunitatea Femeilor Senzaţionale – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului TV „Nu beau la volan”/tragerea unui semnal de alarmă asupra pericolului pe care îl reprezintă consumul de alcool la volan şi şofatul în stare de ebrietate.
-* nr.4820/30.03.2009 de la Asociaţia Internaţională Rotary România şi Republica Moldova – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului TV de conştientizare şi responsabilizare a cetăţenilor faţă de mediul înconjurător.
-* nr.4908/01.04.2009 de la Institutul Cultural Român – solicită difuzarea spotului TV de promovare a Festivalului Filmului European, în perioada 24 aprilie – 31 mai 2009.
7. Diverse.