-* Posturi TV – emisiuni de ştiri, difuzate pe data de 13.02.2010 – reclamaţiile nr.1921 şi 1923/15.02.2010
-* Posturi TV – spotul publicitar pentru margarina Rama cu punct de vedere de la Ministerul Sănătăţii, ANSVSA, RAC şi Unilever.
-* Realitatea TV – emisiuni de ştiri difuzate pe 22 şi 23.02.2010.
2. Informări ale Serviciului Inspecţie cu privire la:-* TV Etalon Rm Vâlcea – reclamaţia nr.1704/10.02.2010;
-* Transilvania Folclor Baia Mare;
-* Maramureş TV Baia Mare;
-* TL + Baia Mare;
-* TV Focus Bistriţa;
-* RTT Braşov – reclamaţia nr.2154/17.02.2010;
-* Posturi radio – respectarea Deciziei C.N.A. nr.574/2008 privind programul local;
-* Situaţia controalelor efectuate la reţele CATV ca urmare a reclamaţiilor.
3. Solicitare cedare licenţă audiovizuală prin reţele de comunicaţii electronice:
-* S.C. TC Marc Sat SRL Lupşa/Alba către S.C. Marcnet Media SRL Lupşa/Alba pentru postul Marc Sat TV.
4. Solicitări licenţe audiovizuale prin reţele de comunicaţii electronice (exclusiv videotext):-* S.C. Nova Grup SRL Călăraşi;
-* S.C Deserve SRL Baia Mare;
-* S.C. Norbert Comunication SRL Hălăuceşti/Iaşi ;
-* S.C. Ema Serv SRL Răducăneni/Iaşi;
-* S.C. Digital Cable Systems SA Bucureşti.
5. Solicitare schimbare denumire:
-* S.C. Radio SRL Braşov din Super TV în Mix 3 pentru Predeal
6. Discutare adrese:-* nr.2379/22.02.2010 de la Ministerul Sănătăţii – solicită sprijinul C.N.A. cu privire la difuzarea unui spot de informare a populaţiei referitor la noua strategie de vaccinare antiHPV.
-* nr.2072/16.02.2010 de la Special Olympics România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului de promovare a unor evenimente sportive dedicate persoanelor cu dizabilităţi intelectuale, în perioada 10 – 31 martie 2010.
-* nr.2273/18.02.2010 de la Alianţa Naţională pentru Boli Rare România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor de promovare a campaniei cu tema „Bolile rare – o prioritate de sănătate publică”
-* nr.2155/17.02.2010 de la doamna Livia Taran – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a apelului umanitar de strângere de fonduri pentru Alexandra Comănici, fonduri necesare pentru efectuarea unui transplant de celule stem.
-* nr.2447/23.02.2010 de la Clubul UNESCO Adolescenţii - solicită promovarea în regim de campanie noncomercială a proiectului naţional „Opera Prima”, în perioada martie – decembrie 2010.
-* nr.1487/05.02.2010 de la Asociaţia Club of Road Bucureşti – solicită sifuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV „Nu fi dezordinar”, campanie ce are ca scop conştientizarea populaţiei cu privire la protejarea mediului, prin strîngerea selectivă a gunoaielor din locurile destinate recreerii.
-* nr.2405/22.02.2010 de la Asociaţia REACT – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV „O şansă pentru viaţă”, în perioada martie – aprilie 2010.
-* nr.2381/22.02.2010 de la Societatea Naţională de Cruce Roşie din România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor de promovare a Programului Naţional „Banca de Alimente”, în perioda 1 martie – 31 august 2010.
-* nr.2276/18.02.2010 de la Elite Art Club UNESCO – solicită promovarea pe TVR a concertului „PROMOS of Delight Easter Adition 2010 – Voices of Romance”, concert ce va avea loc pe data de 27 martie 2010 la Ateneul Român
-* nr.1974/15.02.2010 de la Asociaţia pentru Susţinerea şi Promovarea Artiştilor – solicită promovarea în regim de campanie noncomercială a Festivalului Intenaţional Watumi Festival & Fringe”, festival ce va avea loc în perioada 7 – 11 iulie 2010
7. Întâlnire cu reprezentanţii posturilor de televiziune, ai IGPR, Ministerului Public, Centrului Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual, Direcţiei pentru Apel Unic de Urgenţă „112” – pentru discuţii cu privire la proiectul european „Sistemul Naţional de Alertă Răpire/Dispariţie Gravă a unui Copil” – ora 13.00.8. Diverse.