-* S.C. Radio XXI SRL Bucureşti pentru Radio 21 Borsec.
2. Rapoarte de monitorizare:-* Kanal D – emisiunea „D’Ştiri”, difuzată pe data de 09.04.2010 – reclamaţia nr.4796/09.04.2010.
-* Kanal D – emisiunea „Noră pentru mama”, difuzată în perioada 07.04 – 16.04.2010 – 9 reclamaţii.
-* Posturi TV – spotul publicitar „Roşia montană” - reclamaţia nr.5701/27.04.2010 cu punct de vedere de la RAC (adresa nr.6301/10.05.2010).
-* Posturi TV – duratele orare ale inserţiilor de publicitate, în perioada 17 – 23.03.2010.
-* Posturi radio – emisiuni matinale, difuzate în perioada 01 – 30.04.2010.
3. Informări ale Serviciului Inspecţie :-* TV Artpress – reclamaţia nr.5965/04.05.2010 ;
-* Tele 2 Drobeta Tr. Severin – reclamaţia nr.5218/19.4.2010;
-* Tele 3 Tg. Jiu - reclamaţia nr.5082/15.04.2010;
-* Sinteza controalelor la reţele CATV ca urmare a reclamaţiilor.
4. Decizii de autorizare.5. Avize de retransmisie şi adresa nr.5683/27.04.2010 de la RCS – referitoare la aplicarea art.82 din Legea audiovizualului.6. Solicitări modificare servicii de programe.7. Solicitare modificare amplasament :
-* S.C. Radio Maria SRL Oradea pentru Radio Maria Baia Mare.
8. Discutare adrese :
-* nr.6056/07.05.2010 de la Centrul Euroregional pentru Iniţiative Publice – plângere prealabilă cu privire la sezizarea nr.4262/26.03.2010, referitoare la emisiunea «Realitatea de la 14.00», difuzată pe data de 24.02.2010 – solicită revocarea răspunsului C.N.A. nr.5027/14.04.2010, cu punct de vedere al Serviciului Juridic.
-* nr.5939/03.05.2010 de la S.C. Teleloviştea SRL – contestaţie cu privire la sancţiunea cu amendă în cuantum de 20.000 lei acordată societăţii.
-* nr.6008/04.05.2010 de la Vitrina Felix Media – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială, a spoturilor radio/TV de promovare a campaniei pentru combaterea indolenţei în trafic «Fiecare secundă contează».
-* nr.6004/04.05.2010 de la Organizaţia Patronală a Industriei Cosmeticelor – solicită promovarea în regim de campanie noncomercială, a campaniei de promovare a avantajelor biocosmeticelor româneşti, care sunt în acelaşi timp produse de sănătate şi igienă , campanie ce se va derula pe o perioadă de jumătate de an.
-* nr.6068/05.05.2010 de la dl. Vingan Radu – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială, pe posturile din Cluj, a spotului radio de promovare a campaniei sociale «Cluj fără cerşetori».
-* nr.6056/05.05.2010d de la Asociaţia Young Goldfish Bucureşti – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială, a spotului radio/TV de promovare a campaniei de orientare şi integrare profesională a tinerilor cu vârste între 17 şi 25 de ani, campanie ce face parte din proiectul naţional Orient Express şi se va derula în perioada 10 mai – 30 septembrie 2010.
-* nr.6047/05.05.2010 de la Şcoala Europeană «Ovidiu Şincai» - solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială, a spoturilor aferente campaniei de strângere de fonduri şi promovare a «Serii Europene», eveniment dedicat celei de-a VII-a promoţii a Şcolii Europene.
-* nr.6103/06.05.2010 de la Fundaţia Dinu Patriciu – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială, a spotului radio de promovare a proiectului « Forumul Educaţiei », în perioada 05 – 14.05.2010.
-* nr.6208/07.05.2010 de la HIFilm Productions – solicită promovarea pe radio şi TV, în regim de campanie noncomercială, a filmului de lung metraj «Felicia, înainte de toate», în perioada 25 mai – 25 iunie 2010.
9. Diverse.