5. Discuţii pe marginea proiectului de modificare a Codului de reglementare în audiovizual: Capitolul IV – Publicitate şi teleshopping.
6. Discutare adrese :
-*nr.1848/09.02.2011 de la Ministerul Administraţiei şi Internelor/ Inspectoratul General al Poliţiei Române – Direcţia Rutieră – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului TV „Nu te lăsa condus de alcool”, parte a campaniei naţionale de educaţie rutieră „Alege viaţa”.
-*nr.1938/10.02.2011 de la Asociaţia Pro Familia – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio/TV de promovare a campaniei „Manifest pentru sănătatea pământului” („Zece zile de iubire” şi „Zona liberă de indiferenţă”) în perioada 14 februarie – 22 aprilie 2011.
-*nr.1892/10.02.2011 de la Asociaţia Rotary Club Bucureşti Atheneum - solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio/TV de promovare a campaniei „Primăvara cărţilor”, ce are ca scop strângerea de fonduri pentru finanţarea Proiectului de Digitizare şi Publicare Electronică a unui fond privat de carte rară.
-*nr.1907/10.02.2011 de la Perfect Ltd Co SRL – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio/TV de promovare a proiectului privind sporirea gradului de absorbţie a fondurilor europene în România.
-*nr.2162/14.02.2011 de la Fundaţia pentru SMURD – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio/TV de redirecţionare a procentului de 2% din impozitul pe venit, pentru sprijinirea activităţii SMURD.
7. Diverse.