Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. RAPOARTE ȘI STUDII
  3. Studii și cercetări
  4. Ponderea emisiunilor culturale și religioase în programele de radio și televiziune românești

Ponderea emisiunilor culturale și religioase în programele de radio și televiziune românești

coordonator: Mihai Mălaimare. Realizatori: Radu Teodorel, Mihaela Botnaru, Claudiu Dumitru, Gabriela Păun.
_ La baza studiului a stat solicitarea Consiliului Național al Audiovizualului către titularii licențelor audiovizuale de a comunica informații privind ponderea emisiunilor clasificate ca programe culturale și/sau religioase în grilele de program.

Publicată în data de: 21.04.2010
Am pornit de la ideea că aceasta simplă cercetare de birou, fără pretenţii ştiinţifice atât la nivelul metodei cât şi al interpretării, este una cu răspunsul cunoscut, dar trebuie să mărturisesc că rezultatele sunt mult departe de ceea ce credeam că ştiu, şi se înscriu în zona aceloraşi nelinişti pe care studiul cu privire la “violenţa în audiovizual” le transmite.Concluziile pot fi multe şi perfect inutile dacă nu sunt urmate de măsuri concrete.Ce ne arată cifrele şi graficele pe care le propunem mai jos se poate perfect rezuma printr-o sintagmă extrem de simpla: avem o problemă!
Mihai Mălaimare
Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaţi http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009
Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaţi http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009
Ai nevoie de clarificări? Contactează-ne

Documente atașate

02_CNA_210410.jpg
02_CNA_210410.jpg
21.31 KB
04_CNA_210410.jpg
04_CNA_210410.jpg
20.72 KB
05_CNA_210410.jpg
05_CNA_210410.jpg
21.25 KB
03_CNA_210410.jpg
03_CNA_210410.jpg
24.84 KB
06_CNA_210410.jpg
06_CNA_210410.jpg
25.81 KB
Pictogramă .PDF pentru Anexa1_institutii_culturale_21042010-2.pdf
Anexa1_institutii_culturale_21042010-2.pdf
129.41 KB
Pictogramă .PDF pentru Anexa2_titulari_licente_210410-2.pdf
Anexa2_titulari_licente_210410-2.pdf
128.55 KB
Pictogramă .PDF pentru STUDIU_Ponderea_Emisiunilor_Culturale_210410.pdf
STUDIU_Ponderea_Emisiunilor_Culturale_210410.pdf
1.75 KB
DOC
STUDIU_Ponderea_emisiunilor_culturale_210410.doc
1.71 KB
DOC
Anexa1_institutii_culturale_210410.doc
45.57 KB
DOC
Anexa2_titulari_licente_210410.doc
74.75 KB
02_CNA_210410.jpg
02_CNA_210410.jpg
21.31 KB
04_CNA_210410.jpg
04_CNA_210410.jpg
20.72 KB
05_CNA_210410.jpg
05_CNA_210410.jpg
21.25 KB
03_CNA_210410.jpg
03_CNA_210410.jpg
24.84 KB
06_CNA_210410.jpg
06_CNA_210410.jpg
25.81 KB
Pictogramă .PDF
Anexa1_institutii_culturale_21042010-2.pdf
129.41 KB
Pictogramă .PDF
Anexa2_titulari_licente_210410-2.pdf
128.55 KB
Pictogramă .PDF
STUDIU_Ponderea_Emisiunilor_Culturale_210410.pdf
1.75 KB
DOC
STUDIU_Ponderea_emisiunilor_culturale_210410.doc
1.71 KB
DOC
Anexa1_institutii_culturale_210410.doc
45.57 KB
DOC
Anexa2_titulari_licente_210410.doc
74.75 KB