Am pornit de la ideea că aceasta simplă cercetare de birou, fără pretenţii ştiinţifice atât la nivelul metodei cât şi al interpretării, este una cu răspunsul cunoscut, dar trebuie să mărturisesc că rezultatele sunt mult departe de ceea ce credeam că ştiu, şi se înscriu în zona aceloraşi nelinişti pe care studiul cu privire la “violenţa în audiovizual” le transmite.Concluziile pot fi multe şi perfect inutile dacă nu sunt urmate de măsuri concrete.Ce ne arată cifrele şi graficele pe care le propunem mai jos se poate perfect rezuma printr-o sintagmă extrem de simpla: avem o problemă!
Mihai Mălaimare
Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaţi http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009
Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaţi http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009
Mihai Mălaimare
Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaţi http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009
Anexa nr. 3 - “Barometrul de Consum Cultural 2009” realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii. Pentru a-l vizualiza accesaţi http://www.culturadata.ro/Cercetari%20finalizate.html - Barometrul de Consum Cultural 2009




