Proiecte

Campania publică de conștientizare finanțată prin fonduri Phare

Cu sprijinul programului Phare al Uniunii Europene, am desfăşurat una dintre cele mai de succes „campanii sociale” din România.

Multă lume cunoaşte sloganul „nu-ţi lăsa copilul educat de televizor” lansat de această campanie. Spoturile TV au beneficiat de mii de difuzări.

În cadrul aceleiaşi iniţiative, au fost produse spoturi radio şi afişe stradale, precum şi o broşură pentru copiii din clasele primare.

Scopul campaniei este să informeze părinţii despre riscurile „abandonării” copiilor în faţa televizorului.

Alături de campania de conştientizare, în cadrul proiectului de asistenţă tehnică a CNA, finanţat prin fonduri Phare, s-au organizat cursuri de formare şi vizite de studiu pentru personalul CNA şi au avut loc douä conferinţe internaţionale urmate de mese rotunde.

De asemenea, a fost sub-contractată realizarea unor studii de piaţă : « Impactul publicităţii asupra părinţilor şi copiilor », « Obiceiuri, atitudini şi aşteptări ale consumatorilor de radio şi TV », « Expunerea copiilor la programe de radio şi TV », « Influenţa mass-media asupra comportamentului civic şi electoral ».

Pentru mai multe informaţii despre oricare dintre aceste activităţi, vă rugăm să accesaţi submeniul de mai jos.