Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. COMUNICARE
  3. Comunicate de presă
  4. Comunicat de presă

Comunicat de presă

Somație publică - Realitatea FM - Decizie de somare cu intrare în legalitate - Mix 2 și Mix TV Brașov

Publicată în data de: 22.06.2010

Întrunit în şedinţa publică din data de 22.06.2010, Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis aplicarea următoarelor sancţiuni:

- Somaţie publică postului Realitatea FM. În cadrul emisiunii „Gol după Gol” (ediţiile difuzate în perioada 12 – 18.06.2010) moderatorul a promovat serviciile unei agenţii de pariuri sportive on-line. Având în vedere modul în care s-au desfăşurat ediţiile emisiunii, Consiliul a constatat că radiodifuzorul nu a respectat dispoziţiile art. 29 alin. 1, litera a din Legea Audiovizualului nr. 504/2002 care precizează: „comunicările comerciale audiovizuale difuzate de furnizorii de servicii media audiovizuale trebuie să poată fi uşor identificate ca atare, comunicările audiovizuale cu conţinut comercial mascat fiind interzise.”

- Decizie de somare cu intrare în legalitate posturilor Mix 2 şi Mix TV Braşov pentru difuzarea în interiorul emisiunilor informative „Ştirile Mix TV” a unei serii de clipuri cu mesaj negativ la adresa unui grup de politicieni sub titlul „Om bogat, om sărac”. În urma analizării raportului de monitorizare şi a vizionării clipurilor respective, Consiliul a constatat că radiodifuzorii au încălcat prevederile art. 155, alin. 1 şi 2 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, potrivit cărora:

(1) În sensul prezentului cod, constituie publicitate politică clipurile publicitare care promovează un partid, un om politic sau un mesaj politic._ (2) Publicitatea politică este interzisă, cu excepţia perioadelor de campanie electorală.
Biroul Comunicare şi Relaţii cu Publicul
Ai nevoie de clarificări? Contactează-ne