Întrunit în şedinţă publică, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcția de specialitate privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate transmise în perioada septembrie – decembrie 2016 de zece posturi de televiziune (Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, TVR 1 și România TV).
Constatând încălcarea dispozițiilor art. 35 alin. (1) din Legea audiovizualului nr. 504/2002 cu modificările și completările ulterioare („Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date”), Consiliul a decis aplicarea următoarelor sancțiuni:
_ - Kanal D - amendă de 200.000 de lei;
_ - Antena 3 - amendă de 25.000 de lei;
_ - Realitatea TV – amendă de 10.000 de lei și
_ - B1 TV - somație publică.
Biroul Comunicare și Relații cu Publicul