Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. COMUNICARE
  3. Comunicate de presă
  4. Comunicat - Sancțiuni, Ședința CNA din data de 6.06.2012

Comunicat - Sancțiuni, Ședința CNA din data de 6.06.2012

- Amendă în cuantum de 50.000 de lei - OTV - Somație publică - Giga TV

Publicată în data de: 06.06.2012

Întruniţi în şedinţă publică, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au analizat rapoartele de monitorizare întocmite pentru posturile centrale de televiziune şi de radio cu privire la respectarea prevederilor art. 3 alin. 1 din Decizia CNA nr. 195/ 24.04.2012, coroborate cu dispoziţiile art. 67 alin. 1 din Legea nr. 67 din 25 martie 2004 *** Republicată pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale şi au decis să aplice următoarele sancţiuni:

• Amendă în cuantum de 50.000 de lei postului OTV (atât pentru dezechilibrele constatate în emisiunile electorale difuzate în săptămânile a doua şi a treia ale campaniei electorale, cât şi pentru dezechilibrele constatate la difuzarea ştirilor electorale pe crawl, în perioada 11 - 31.05.2012);

• Somaţie publică postului Giga TV (pentru dezechilibre în emisiuni de dezbatere, perioada monitorizării fiind 11 - 31.05.2012).

Art. 3 alin. 1 din Decizia CNA nr. 195/ 24.04.2012 precizează că “Radiodifuzorii publici şi privaţi sunt obligaţi să asigure desfăşurarea unei campanii electorale echitabile, echilibrate şi corecte pentru toţi competitorii electorali, respectând următoarele principii: a) echitate - toţi candidaţii trebuie să aibă posibilitatea de a se face cunoscuţi electoratului; b) echilibru în prezentarea activităţilor de campanie ale competitorilor electorali; c) corectitudine – toţi competitorii electorali să beneficieze de un tratament obiectiv şi echidistant.”
Biroul Comunicare şi Relaţii cu Publicul
Ai nevoie de clarificări? Contactează-ne