Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. Monitorizare Radio/TV
  3. Rapoarte de monitorizare
  4. DURATELE INSERȚIILOR DE PUBLICITATE ÎN PERIOADA 01-31 DECEMBRIE 2022, ÎN INTERVALUL ORAR 18:00-24:00

DURATELE INSERȚIILOR DE PUBLICITATE ÎN PERIOADA 01-31 DECEMBRIE 2022, ÎN INTERVALUL ORAR 18:00-24:00

Pentru perioada 01-31.12.2022, au fost monitorizate duratele inserțiilor de publicitate difuzate de posturile de televiziune Antena 1, Antena 3 CNN, B1 TV, Digi 24, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea Plus, România TV și TVR 1, în intervalul orar 18-24.

Publicată în data de: 08.02.2023

Pentru perioada 01-31.12.2022, au fost monitorizate duratele inserțiilor de publicitate difuzate de posturile de televiziune Antena 1, Antena 3 CNN, B1 TV, Digi 24, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea Plus, România TV și TVR 1, în intervalul orar 18.00-24.00.

Pentru calculul acestor durate, s-au efectuat măsurători/s-au preluat măsurătorile duratelor spoturilor de publicitate comercială efectuate de Kantar Media și s-au prelucrat, ținându-se seama de prevederile Legii audiovizualului nr. 504/2002.

Duratele publicității televizate prezentate nu conțin duratele mesajelor de avertizare și ale copertelor de separare, duratele anunțurilor de sponsorizare, duratele secvențelor de autopromovare și duratele mesajelor care nu constituie comunicare comercială, identificate între coperte cu mențiunea Mesaj/mesaje de interes public.
Art. 35 din Legea audiovizualului
_ (1) (…) Proporția de spoturi publicitare televizate și de spoturi de teleshopping cuprinsă în intervalul orar 18.00 - 24.00 nu poate depăși 20% din intervalul respectiv._ (2) În cazul serviciilor publice de televiziune, proporția de spoturi publicitare televizate și de spoturi de teleshopping, în intervalele prevăzute la alin. (1), nu poate depăși 16,7% din fiecare interval._ (3) Dispozițiile alin. (1) nu se aplică în cazul: _ a) anunțurilor făcute de radiodifuzor în legătură cu propriile programe și cu produsele auxiliare derivate direct din aceste programe sau în legătură cu programele și serviciile media audiovizuale ale altor entități care aparțin aceluiași grup de radiodifuziune; _ b) anunțurilor de sponsorizare; _ c) plasărilor de produse; _ d) cadrelor neutre cuprinse între conținutul editorial și spoturile de publicitate televizată sau de teleshopping, precum și între spoturile individuale.

Ai nevoie de clarificări? Contactează-ne

Documente atașate

Pictogramă .PDF pentru 12.2022_-_Durata_publicitatii_-_POSTURI_TV_-_Decembrie.pdf
12.2022_-_Durata_publicitatii_-_POSTURI_TV_-_Decembrie.pdf
290.04 KB
Pictogramă .PDF
12.2022_-_Durata_publicitatii_-_POSTURI_TV_-_Decembrie.pdf
290.04 KB