Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. Monitorizare Radio/TV
  3. Rapoarte de monitorizare
  4. Monitorizare radio/TV
  5. Durata publicității orare
  6. Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate (01-31.10.2010; 01-30.11.2010)

Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate (01-31.10.2010; 01-30.11.2010)

Publicată în data de: 04.02.2011

În perioada 01.10.2010-31.10.2010 au fost monitorizate programele difuzate în intervalul orar 18.00 – 23.00 de posturile de televiziune: Acasă tv, Antena 1, Antena 3, B1TV, Euforia lifestyle Tv, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR1.

În perioada 01.11.2010-30.11.2010 au fost monitorizate duratele inserţiilor de publicitate în intervalul orar 18:00-23:00 la posturile de televiziune: Antena 1, Antena 3, B1TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV şi TVR1.

Întruniţi în şedinţa publică din data de 01.02.2011, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au analizat aceste rapoarte de monitorizare.

Constatând încălcări ale prevederilor art. 35 alin. 1 din Legea Audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare, Consiliul a decis sancţionarea următoarele posturi de televiziune:

• Antena 1, Kanal D – amendă în cuantum de 20.000 lei;

• OTV, Euforia TV, Antena 3 - amendă în cuantum de 10.000 lei;

• Realitatea TV, Naţional TV, B1 TV - somaţie publică.

ART. 35

(1) Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date.

(2) Dispoziţiile alin. (1) nu se aplică în cazul anunţurilor radiodifuzorului în legătură cu propriile sale programe şi cu produsele auxiliare derivate direct din acestea, al anunţurilor de sponsorizare şi al plasărilor de produse.

Ai nevoie de clarificări? Contactează-ne

Documente atașate

Pictogramă .PDF pentru 10.01-31.2010-Publicitate_durata-POSTURI-TV-.pdf
10.01-31.2010-Publicitate_durata-POSTURI-TV-.pdf
637.89 KB
Pictogramă .PDF pentru 11.01-30.2010-Publicitate_durata-POSTURI_TV.pdf
11.01-30.2010-Publicitate_durata-POSTURI_TV.pdf
500.61 KB
Pictogramă .PDF
10.01-31.2010-Publicitate_durata-POSTURI-TV-.pdf
637.89 KB
Pictogramă .PDF
11.01-30.2010-Publicitate_durata-POSTURI_TV.pdf
500.61 KB