Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. Monitorizare Radio/TV
  3. Rapoarte de monitorizare
  4. Monitorizare radio/TV
  5. Durata publicității orare
  6. Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate (01.02.2012- 31.08.2012)

Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate (01.02.2012- 31.08.2012)

În perioada 01.02.2012- 31.08.2012 au fost monitorizate duratele inserțiilor de publicitate în intervalul orar 18.00-23.00, la posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Național TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, România TV și TVR1.

Publicată în data de: 15.10.2012

În perioada 01.02.2012- 31.08.2012 au fost monitorizate duratele inserţiilor de publicitate în intervalul orar 18.00-23.00, la posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, România TV şi TVR1.

Pentru calculul acestor durate s-au preluat măsurătorile efectuate de KANTAR MEDIA şi s-au prelucrat ţinându-se seama de prevederile din Legea audiovizualului nr. 504/2002.

Duratele orare ale publicităţii televizate prezentate în acest raport nu conţin duratele mesajelor de avertizare şi ale copertelor de separare, duratele anunţurilor de sponsorizare, duratele secvenţelor de autopublicitate promoţională şi duratele anunţurilor care nu constituie comunicare comercială.

Întruniţi în şedinţa publică din data de 11.10.2012, membrii Consiliului au analizat acest raport de monitorizare, întocmit de direcţia de specialitate pentru unsprezece posturi centrale de televiziune cu privire la durata publicităţii inserate în intervale de o oră (perioada februarie - august 2012).

Constatând încălcări ale prevederilor art. 35 alin. (1) din Legea Audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare [“(1) Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date”], Consiliul a decis să sancţioneze, pentru depăşirea timpului de 12 minute pe oră alocat publicităţii, respectiv 8 minute pe oră pentru televiziunea publică, următoarele posturi de televiziune:

• OTV – amendă în cuantum de 10.000 lei (luna aprilie – depăşire 10 min 43 sec şi iunie – depăşire 3 min 34 sec);

• TVR 1 - amendă în cuantum de 10.000 lei(luna iunie – depăşire 13 min 07 sec );

• Realitatea TV – somaţie publică(luna martie – depăşire 7 min 32 sec).

Ai nevoie de clarificări? Contactează-ne

Documente atașate

Pictogramă .PDF pentru 02.01-08.31.2012-Publicitate_-POSTTV-feb-aug.pdf
02.01-08.31.2012-Publicitate_-POSTTV-feb-aug.pdf
651.32 KB
Pictogramă .PDF
02.01-08.31.2012-Publicitate_-POSTTV-feb-aug.pdf
651.32 KB