Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. Monitorizare Radio/TV
  3. Rapoarte de monitorizare
  4. Monitorizare radio/TV
  5. Durata publicității orare
  6. Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate (01.09.2012- 31.10.2012)

Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate (01.09.2012- 31.10.2012)

Publicată în data de: 12.12.2012

În perioada 01.09.2012- 31.10.2012 au fost monitorizate duratele inserţiilor de publicitate în intervalul orar 18.00-23.00, la posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR 1 şi România TV.

Pentru calculul acestor durate s-au preluat măsurătorile efectuate de KANTAR MEDIA şi s-au prelucrat ţinându-se seama de prevederile din Legea audiovizualului nr. 504/2002 şi Decizia C.N.A. nr. 220/2011.

Duratele orare ale publicităţii televizate prezentate în acest raport nu conţin duratele mesajelor de avertizare şi ale copertelor de separare, duratele anunţurilor de sponsorizare, duratele secvenţelor de autopublicitate promoţională şi duratele mesajelor care nu constituie comunicare comercială, identificate între coperte cu menţiunea „Mesaj / mesaje de interes public”.

În şedinţa publică a CNA din data de 5.12.2012, a fost analizat acest raport de monitorizare întocmit de direcţia de specialitate. Constatând încălcări ale prevederilor art. 35 alin. (1) din Legea Audiovizualului nr. 504/2002 [“(1) Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute”], Consiliul a decis să sancţioneze, pentru depăşirea timpului de 12 minute pe oră alocat publicităţii, următoarele posturi de televiziune:

• OTV – amendă în cuantum de 15.000 lei;

• Realitatea TV – somaţie publică.

Ai nevoie de clarificări? Contactează-ne

Documente atașate

Pictogramă .PDF pentru PublicitateTV_septembrie_octombrie2012.pdf
PublicitateTV_septembrie_octombrie2012.pdf
372.99 KB
Pictogramă .PDF
PublicitateTV_septembrie_octombrie2012.pdf
372.99 KB