Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. Monitorizare Radio/TV
  3. Rapoarte de monitorizare
  4. Monitorizare radio/TV
  5. Durata publicității orare
  6. Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate

Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate

Publicată în data de: 11.05.2010

În perioada 17–23.03.2010 au fost monitorizate programele difuzate în intervalul orar 18.00 – 23.00 de posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, B1TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR1. S-au măsurat duratele orare ale inserţiilor de publicitate, semnalându-se depăşirile limitelor de timp reglementate prin Legea audiovizualului nr. 504/2002.

Notă: măsurarea acestor durate s-a făcut fără a se lua în calcul duratele genericelor de publicitate, duratele avertizărilor cu caracter obligatoriu, duratele secvenţelor de autopublicitate promoţională precum şi cele ale anunţurilor umanitare sau ale celor de utilitate publică.

Întruniţi în şedinţa publică din data de 11.05.2010, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au analizat acest raport de monitorizare şi au constatat încălcări ale prevederilor art. 35 alin. 1 din Legea Audiovizualului nr. 504/ 2002, cu modificările şi completările ulterioare:

“(1) Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute (...)”.

Consiliul a hotărât să sancţioneze, pentru depăşirea în mod repetat, a timpului de 12 minute pe oră alocat publicităţii, postul de televiziune OTV, cu amendă în cuantum de 20.000 de lei şi postul Realitatea TV cu amendă în cuantum de 10.000 lei.

Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserţiilor de publicitate (22 – 28.02.2010)
Ai nevoie de clarificări? Contactează-ne

Documente atașate

Pictogramă .PDF pentru 17-23.03.2010-Publicitate_POSTURI_TV.pdf
17-23.03.2010-Publicitate_POSTURI_TV.pdf
354.77 KB
Pictogramă .PDF
17-23.03.2010-Publicitate_POSTURI_TV.pdf
354.77 KB