Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. COMUNICARE
  3. Proiecte

Proiecte

Campania publică de conștientizare finanțată prin fonduri Phare

Cu sprijinul programului Phare al Uniunii Europene, am desfăşurat una dintre cele mai de succes „campanii sociale” din România.

Multă lume cunoaşte sloganul „nu-ţi lăsa copilul educat de televizor” lansat de această campanie. Spoturile TV au beneficiat de mii de difuzări.

În cadrul aceleiaşi iniţiative, au fost produse spoturi radio şi afişe stradale, precum şi o broşură pentru copiii din clasele primare.

Scopul campaniei este să informeze părinţii despre riscurile „abandonării” copiilor în faţa televizorului.

Alături de campania de conştientizare, în cadrul proiectului de asistenţă tehnică a CNA, finanţat prin fonduri Phare, s-au organizat cursuri de formare şi vizite de studiu pentru personalul CNA şi au avut loc douä conferinţe internaţionale urmate de mese rotunde.

De asemenea, a fost sub-contractată realizarea unor studii de piaţă: "Impactul publicităţii asupra părinţilor şi copiilor", "Obiceiuri, atitudini şi aşteptări ale consumatorilor de radio şi TV", "Expunerea copiilor la programe de radio şi TV", "Influenţa mass-media asupra comportamentului civic şi electoral".

Pentru mai multe informaţii despre oricare dintre aceste activităţi, vă rugăm să accesaţi submeniul de mai jos.

Rezultate: 7
assas
Spot radio românesc înscris la Festivalul de publicitate de la Cannes

Spotul radio realizat pentru campania CNA „Nu îți abandona copilul în fața televizorului!” a câștigat un premiu la Festivalul de publicitate on-line „Best Ads” din România. „Best Ads” este un festival de publicitate on-line, al cărui „juriu” este format din mii de profesioniști din media și advertising. Săptămâna trecută spotul radio a fost înscris și la Festivalul de Publicitate de la Cannes.

Campanie pentru protecția minorilor

Campanie media vizând conștientizarea părinților în privința protejării minorilor de efectele vizionării unor programe TV, nepotrivite vârstei lor.

Proiecte PHARE

Proiectul Phare 2004/016-772.03.15.01 - Consolidarea Si dezvoltarea expertizei profesionale a sectorului audiovizual din România

Broșura de prezentare a CNA
Studii de piata

Cele patru studii de piata realizate in cadrul proiectului PHARE cu finantare in 2004: 016-772.03.15.01

Brosura CNA destinată educarii copiilor pentru media

Îmblânzirea televizorului