Logo vertical color

Footer Information

CNA Consiliul Național al Audiovizualului Logo
Ședințele publice ale CNA pot fi urmărite accesând link-ul Ședințe CNA
FacebookInstagramYoutube
2025 CNA. All rights reserved

Contact

cna@cna.roTel : +40 (0)21 305 5350Fax : +40 (0)21 305 5354/56Bd. Libertatii nr.14, Sector 5, 050706, Bucuresti, Romania.Inspectori teritorialiMembrii ConsiliuluiSesizări

Sesizări

Sesizări privind un post Radio / TVSesizări operatori de cabluSesizări conținut internet
Powered by Nerds.sh
Politici de confidențialitateTermeni & CondițiiHartă Site
  1. Acasă
  2. RAPOARTE ȘI STUDII
  3. Studii și cercetări

Studii și cercetări

Studii și cercetări aflate în biblioteca CNA

Această secţiune conţine o muţime de studii si cercetări privind sectorul audiovizual din România, realizate de instituţii de specialitate.

Rezultate: 25
IRES, Atitudini și obiceiuri de consum media. Percepții privind CNA

IRES prezinta raportul de cercetare "Atitudini și obiceiuri de consum media. Percepții privind CNA" - Declarația Președintelui CNA Rasvan Popescu, cu prilejul prezentării studiului IRES

Ponderea emisiunilor culturale și religioase în programele de radio și televiziune românești

coordonator: Mihai Mălaimare. Realizatori: Radu Teodorel, Mihaela Botnaru, Claudiu Dumitru, Gabriela Păun.
_ La baza studiului a stat solicitarea Consiliului Național al Audiovizualului către titularii licențelor audiovizuale de a comunica informații privind ponderea emisiunilor clasificate ca programe culturale și/sau religioase în grilele de program.

Reprezentarea violenței televizuale și protecția copilului

Studiul a fost coordonat de prof. Dr. Ioan Drăgan, directorul Centrului de Studii Media și Noi Tehnologii de Comunicare al Universității București, cu sprijinul UNICEF - România.

Măsurarea gradului de violență prezent în programele audiovizualului românesc

Proiect realizat pentru C.N.A. de Centrul de Studii Media și Noi Tehnologii de Comunicare

Impactul publicității asupra părinților și copiilor

Studiu IMAS octombrie - noiembrie 2007

Obiceiuri, atitudini și satisfacția publicului radio și TV

Studiu INSOMAR septembrie - octombrie 2007

Expunerea copiilor la programele TV și Radio septembrie - octombrie 2007

Modele culturale ale comportamentului de consum - Studiu Metro Media Transilvania

Influența media asupra comportamentului electoral septembrie - octombrie 2007

Studiu CURS septembrie - octombrie 2007

Dezbatere privind televiziunea digitală terestră

Perspectivele dezvoltării DVB-T - Analiza unor exemple străine

Percepția publicului privind imaginea politicului în programele de știri

Studiu CURS - august 2006

Subcategorii

Rezultate: 2
Campanii electorale
Autoreglementare în mass-media