Ordinea de zi a ședinței de marți, 24 februarie 2009, ora 10.00
23.02.2009

1. Rapoarte de monitorizare :
- Antena 1 – emisiunea „Acces direct”, difuzată pe 13, 16, 26.01.2009 şi 13.02.2009 – reclamaţiile : nr.381/14.01.2009, nr.1301/28.01.2009, nr.1347/29.01.2009 şi nr.2247/16.02.2009.
- Prima TV - emisiunea „Trădaţi în dragoste”, difuzată pe data de 26.01.2009 şi pe 02 ,16.02.2009.
- Kanal D – emisiunea „Foamea de bani”, difuzată pe data de 13.02.2009.
- Euforia Life Style TV – emisiunea „Inelul cu diamant”, difuzată pe data de 27.01.2009 – reclamaţia nr.1340/29.01.2009.
- Antena 1 şi GSP TV – spotul publicitar „Meciul pentru 1 milion” al Gazetei Sporturilor – reclamaţia nr.1829/06.02.2009 şi punct de vedere de la Serviciul Reglementări.
2. Informări ale Serviciului Inspecţie cu privire la :
- Sinteza controalelor efectuate de inspectorii teritoriali în perioada ianuarie – februarie 2009 ;
- Analog TV Timişoara ;
- Focus TV Buzău ;
- Olt TV Slatina – reclamaţia nr.1769/05.02.2009
3. Decizii de autorizare.
4. Solicitări cedare licenţe audiovizuale :
- S.C. Nemira&Co SRL Bucureşti către S.C. Smart Radio SRL Bucureşti pentru Smart FM Bucureşti ;
- S.C. TV Info Transilvania SRL Braşov pentru S.C. Radio SRL Braşov pentru Super TV Predeal ;
- S.C. Cargo Speed SRL Sibiu către S.C. Tiffany&Cole SRL Sibiu pentru Radio Sibiu şi TV Sibiu.
5. Discutare adrese :
- nr.2529/19.02.2009 de la S.C. Vocea Evangheliei SRL Bucureşti – solicită funcţionare provizorie pe noua frecvenţă în localitatea Suceava.
- nr.2364/17.02.2009 de la S.C. Radio XXI SRL – Notificare cu privire la realizarea unor transmisii de la Băneasa Shopping City Bucureşti
- nr.2594/20.02.2009 de la Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – solicită difuzarea în regim de campanie de interes public a spotului de promovare a campaniei « Dolceta ».
- nr.2567/19.02.2009 de la Consiliul Europei – solicită difuzarea în regim de campanie de interes public a spoturilor radio/TV de promovare a campaniei « Dosta ! – depăşeşte-ţi prejudecăţile, cunoaşte rromii »,
- nr.2527/19.02.2009 de la Editura Humanitas Multimedia – solicită difuzarea pe SRTV, în regim de campanie de interes public, a materialelor de promovare a campaniei ”Audiobookurile la tine-n companie”.
- nr.2597/20.02.2009 de la Centrul Ceh Bucureşti – solicită difuzarea pe SRR şi SRTV, în regim de campanie de interes public, a spoturilor de promovare a Festivalului de film documentar dedicat drepturilor omului.
- nr.2372/17.02.2009 de la Ogilvy&Mather - solicită difuzarea în regim de campanie de interes public a spoturilor radio/TV de conştientizare şi implicare a cetăţenilor privind protecţia mediului şi a stopării risipei resurselor naturale.
6. Diverse.