Ordinea de zi a ședinței de marți, 17 martie 2009, ora 10.00

16.03.2009


envoyer l'article par mail title=

1. Rapoarte de monitorizare :

  • Antena 1 – emisiunea « Duminica în familie », difuzată pe 22.02.2009 – reclamaÅ£iile nr.2666 ÅŸi nr.2669/23.02.2009.
  • Antena 2, Antena 3 – emisiunile : « Vorbe grele », « La Ordinea zilei » ÅŸi « Åžtirea zilei », difuzate în perioada 23.02 - 05.03.2009 - reclamaÅ£ia nr.3462/09.03.2009.
  • Radio Guerrilla, Kiss FM ÅŸi Europa FM – spot publicitar pentru marca de autoturisme Fiat cu punct de vedere de la RAC (adresa nr.3790/13.03.2009).
  • Europa FM – emisiunea « DeÅŸteptarea », difuzată pe 11 ÅŸi 12.03.2009

2. Informări ale Serviciului InspecÅ£ie cu privire la :

  • Analog TV TimiÅŸora – emisiunea OmbuÅ£ Man, difuzată pe data de 07.02.2009 cu punct de vedere de la AgenÅ£ia NaÅ£ională Antidrog (adresa nr.3620/11.03.2009) ;
  • Mix 2 BraÅŸov – reclamaÅ£ia nr.3550/10.03.2009 ;
  • Radio Ring MediaÅŸ – reclamaÅ£ia nr.2342/17.02.2009 ;
  • Cinemar TV Baia Mare ;
  • TV Somax BotoÅŸani

3. Decizii de autorizare.

4. Solicitare licenţă audiovizuală prin reÅ£ele de telecomunicaÅ£ii (videotext) : *S.C. Netsat E&R Serv SRL TulgheÅŸ, Harghita pentru Netsat.

5. Solicitare prelungire licenţă audiovizuală cu 9 ani : *S.C. Radio SRL BraÅŸov pentru Radio BraÅŸov.

6. Discutare adrese :

  • nr.3618/11.03.2009 de la Televiziunea VTV Rm. Vâlcea – solicită reanalizarea sancÅ£iunii cu amendă în cuantum de 5.000 lei.
  • nr.3617/11.03.2009 de la Consiliul General al Municipiului BucureÅŸti – Centrul de Conservare ÅŸi Valorificare a TradiÅ£iei ÅŸi CreaÅ£iei Populare al Municipiului BucureÅŸti – solicită difuzarea pe SRTV ÅŸi SRR, în regim de campanie culturală, a spotului de promovare a celei de-a treia ediÅ£ii a Festivalului InternaÅ£ional de Folclor, ce se va desfăşura în perioada 19 – 21 iunie 2009, cu menÅ£ionarea sponsorilor ÅŸi a partenerilor media.
  • nr.3627/11.03.2009 de la Consiliul JudeÅ£ean DîmboviÅ£a – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială, pe SRTV a unor materiale, parte a campaniei „Un viitor mai curat pentru DâmboviÅ£a”.
  • nr.3626/11.03.2009 de la Sniper Media – solicită difuzarea pe SRR, în regim de campanie noncomercială, a spotului de promovare a CD-ului „Vibraphone Concertos”, cu menÅ£ionarea sponsorilor ÅŸi a partenerilor media.
  • nr.3691/11.03.2009 de la Elite art Club UNESCO – solicită difuzarea pe TVR, în regim de campanie culturală, a spotului de promovare a concertului PROMOS of Delight.

7. Diverse.