Ordinea de zi a ședinței de marți, 16 februarie 2010, ora 10.30
15.02.2010

1. Rapoarte de monitorizare :
- Antena 1 – emisiunea „Să te prezint părinţilor”, difuzată pe data de 08.01.2010 – reclamaţia nr.215/11.01.2010.
- Realitatea TV, Antena 3 şi Antena 1 – emisiunile de ştiri difuzate pe 06,07.02.2010.
- Realitatea TV – emisiunea „Ora de foc”, difuzată pe data de 28.01.2010 – reclamaţiile nr.1304/02.02.2010 şi nr.1356/03.02.2010.
- U TV – promo la emisiunea Sugar, difuzat pe 15.01.2010 – reclamaţiile : nr.570/18.01.2010, nr.734/21.01.2010 şi 1167/29.01.2010.
- Posturi TV şi Radio – spotul publicitar de promovare a concursului Cancaniada – reclamaţia nr.1287/02.02.2010 cu punct de vedere de la RAC.
2. Informări ale Serviciului Inspecţie :
- Tele + Baia Mare ;
- Canal M Sascut/Bacău ;
- Radio Guerrilla Timişoara ;
- RCS&RDS Arad – reclamaţia nr.1562/08.02.2010
3. Decizii de autorizare.
4. Solicitare cedare licenţă audiovizuală :
- S.C. ATN Trust Press SRL Buzău către S.C. Campus Media SRL Buzău pentru Radio Campus şi Campus TV Buzău.
5. Solicitări modificări grile de program : Tele M Botoşani, Alba TV Alba Iulia, Radio Transilvania Bistriţa şi Satu Mare, Campus TV Buzău, Radio Son Tg. Mureş
6. Avize de retransmisie.
7. Discutare adrese :
- nr.1790/11.02.2010 de la FC Sportul Studenţesc – solicită difuzarea în regim de campanaie noncomercială a spotului radio/TV de promovare a campaniei „Sportul îţi salvează viaţa”, campanie ce doreşte să atragă atenţia opiniei publice asupra problemelor de sănătate care pot apărea datorită lipsei de mişcare.
- nr.1846/12.02.2010 de la Organizaţia Up Down – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio/TV de redirecţionare a impozitului de 2% din impozitul pe venit, pentru programele de asistenţă socială ale organizaţiei.
- nr.1799/11.02.2010 de la Ogilvy – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a unui spot TV, ce are ca scop informarea grupurilor de interes cu privire la pierderile statului cauzate de contrabanda cu produse de tutun şi efectele negative asupra societăţii.
- nr.1384/03.02.2010 de la Generaţia Verde – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio/TV - Calculatorul CO2 - Campanie naţională „Amprenta de carbon – Află cât risipeşti din viitorul tău”, ce se va desfăşura în perioada 1 martie – 5 iunie 2010.
- nr.1371/03.02.2010 de la Forumul pasionaţilor de trenuri din România – solicită intervenţia C.N.A. prin intermediul posturilor de televiziune, în sensul avertizării o dată pe zi, la terminara unui calup de publicitate : ”Pentru siguranţa dumneavoastră evitaţi călătoriile cu microbuzele” sau „Transportul feroviar este un mijloc mai sigur decât cel rutier”, cu punct de vedere de la Reglementări.
8. Diverse.