Procesul verbal al ședinței de miercuri, 11 februarie 2009, ora 11.30
Ședința s-a desfășurat în prezența următorilor membri ai Consiliului : Răsvan Popescu, Ioan Onisei, Attila Szasz, Grigore Zanc, Gelu Trandafir, Dan Grigore, Narcisa Iorga, Mihai Mălaimare
12.02.2009

Întruniţi în şedinţă, miercuri 11.02.2009, membrii Consiliului au discutat şi hotărât în unanimitate modificarea Organigramei C.N.A. în concordanţă cu Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.229/2008 după cum urmează :
1. Direcţia Juridică şi Reglementări se transformă în Direcţia Juridică Licenţe şi Reglementări prin aducerea Serviciului Licenţe de la Direcţia Licenţe şi Control, în cadrul acestei direcţii. Pentru completarea numărului de persoane a Serviciului Licenţe de la 6 la 7, d-ra Chicu Antoanela îşi va desfăşura activitatea în cadrul Serviciului Licenţe. Directorul direcţiei va fi dl. Şerban Pretor.
2. Direcţia Economică se transformă în Direcţia Economică şi Patrimoniu şi va avea 2 Servicii :
a) Serviciul Financiar Contabilitate - fără modificări.
b) Serviciul Achiziţii se transformă în Serviciul Achiziţii şi IT. În cadrul acestui serviciu, pe lângă funcţionarii existenţi în fostul Serviciu Achiziţii îşi vor desfăşura activitatea d-na Handra Mariana, d-na Sptaru Mădălina Ilinca şi dl. Bogdan Roman. Compartimentul IT cu cele 4 posturi va funcţiona în cadrul Serviciului Achiziţii şi IT ca un compartiment distinct.
Compartimentul IT va fi coordonat de dl. Bogdan Roman. Serviciul Achiziţii şi IT va fi condus de d-na Elena Ţucmă. De asemenea în cadrul direcţiei va funcţiona Compartimentul Patrimoniu compus din d-na Mateescu Georgeta şi d-na Bădulescu Stela, compartiment coordonat de d-na Mateescu Georgeta şi sub directa subordonare a directorului. Directorul direcţiei va fi d-na Florina Dorobanţu.
3. Direcţia Monitorizare – rămâne cu aceeaşi titulatură dar se desfiinţează postul de Şef Serviciu Radio, acesta transformându-se în compartiment şi va fi direct subordonat directorului. Compartimentul Radio urmează să fie coordonat de dl. Codrescu Gheorghe, care va fi mutat de la Serviciul Monitorizare TV, la Compartimentul Radio iar dl. Bogdan Avram va trece la Serviciul Monitorizare TV.
Directorul direcţiei va fi d-na Monica Botnaru.
4. Direcţia Licenţe Control se transformă în Direcţia Control şi Digitalizare şi va include Serviciul Inspecţie, unde nu sunt prevăzute modificări.
Directorul Direcţiei va fi dl. Radu Teodorel.
5. Direcţia Comunicare Afaceri Europene şi Proiecte se transformă în Direcţia Comunicare şi Relaţii Europene cu 2 servicii :
a) Serviciul Comunicare şi Relaţii cu Publicul
b) Serviciul Relaţii Europene şi Documentare – d-na Manuela Vrabie şi d-na Caliopia Radu vor fi mutate în cadrul acestui serviciu.
La Direcţia Comunicare Afaceri Europene şi Proiecte se transferă şi şoferul care deserveşte direcţia, dl. Mihai Mărcuşanu. În cadrul Serviciului Comunicare şi Relaţii cu Publicul va funcţiona Compartimentul de Relaţii cu Publicul ce va fi coordonat de d-ra Saviana Maftei.
Directorul direcţiei va fi doamna Gabriela Stoica.
6. Direcţia Secretariat General – rămâne cu aceeaşi titulatură dar structura se schimbă după cum urmează :
a) Biroul Resurse Umane (care va include şi arhiva)
b) Serviciul Secretariat şi Registratură se transformă în 2 birouri respectiv :
- Biroul Cancelaria Consiliului, care va fi compus din : d-na Mariana Datcu, Roxana Enache, Avram Mihaela, Boboc Ionela, Negoiţă Alina. Postul de şef birou va fi constituit prin mutarea postului vacant de consilier de la Serviciul Comunicare şi va fi scos la concurs. Până la organizarea concursului, activitatea acestui birou va fi coordonată de d-na Maricela Mierlea.
- Biroul Secretariat Registratură şi Corespondenţă care va fi condus de d-na Magdalena Mihalache, prin transformarea postului, din şef serviciu în şef birou. Biroul va fi compus din : d-na Ion Angela, Mateescu Ana Maria, Nedelcu Petruţa, Iliuţă Maria şi Petcu Valentina.
Compartimentul Auto şi Întreţinere va fi coordonat de d-na Simona Man. Directorul direcţiei va fi dl. Sotir Caragaţă.
La discuţii a participat din partea Biroului Resurse Umane, d-na Margareta Matescu, ale cărei observaţii au fost însuşite.