Abordarea CNA privind parteneriatul
CNA colaborează cu organizaţii care împărtăşesc obiective precum informarea corectă, pluralismul, libera exprimare, protecţia minorilor şi combaterea publicităţii înşelătoare.
Principalul scop al acestor parteneriate îl reprezintă dezvoltarea principiilor “autoreglementării” şi "coreglementării". Spre exemplu, alături de International Advertising Association (IAA), desfăşurăm o campanie pentru o alimentaţie echilibrată, împreună cu Asociaţia Jurnaliştilor din România (AJR) încercăm să conştientizăm importanţa respectării de către jurnalişti a normelor deontologice.
Avem o lungă relaţie de colaborare cu Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), International Advertising Association (IAA), Asociaţia Română de Comunicaţii Audiovizuale (ARCA, reprezentând interesele a peste 230 de posturi de radio şi de televiziune), precum şi cu Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), ai cărei reprezentanţi fac parte din din Comisia Paritara care se ocupa de organizarea licitatiei pentru alegerea furnizorului Serviciului National de Masurare a Audientelor TV.
Avem, de asemenea, bune relaţii de colaborare cu Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) şi Agenţia de Monitorizare a Presei (AMP). Aceste două organizaţii au fost implicate şi în proiectul PHARE de asistenţă tehnică de care a beneficiat CNA, proiect coordonat de partenerii noştri din străinatate, Internews şi ORTT, autoritatea de reglementare a audiovizualului din Ungaria. Colaborăm şi cu Asociaţia Consumatorilor de Media.
- Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor
- Consiliul Român pentru Publicitate
- International Advertising Association
- Asociaţia Română de Comunicaţii Audiovizuale
- Asociaţia Jurnaliştilor din România
- Centrul pentru Jurnalism Independent
- Agenţia de Monitorizare a Presei
- Comisia pentru Radio & Televiziune din Ungaria
- Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor
- Asociaţia Consumatorilor de Media
- Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului
- Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului (ANPDC)
Acord de cooperare în domeniul serviciilor media audiovizuale
TEMELE PREZENTĂRILOR SUNT: - „DISCURSUL PUBLIC VERSUS DISCURSUL PRIVAT - CAUZE ȘI EFECTE - „VIOLENȚA DE LIMBAJ ÎN MASS MEDIA ȘI ÎN ȘCOALĂ”
În data de 20.09.2013, domnul Ministru Titus Corlățean și doamna Președinte Laura Georgescu au semnat un act adițional la acordul de colaborare aferent campaniei de informare a cetățenilor care călătoresc sau locuiesc în străinătate asupra zonelor de risc din diferite regiuni și asupra situațiilor vulnerabile în care se pot găsi aceștia.
CNA recomandă posturilor de radio și de televiziune participarea la campania de informare publică inițiată de MAE prin difuzarea în spațiul audiovizual a unor spoturi care vor conține alerte de călătorie.
Vineri, 19 octombrie 2012, ora 15.30, la sediul MAE a avut loc ceremonia de semnare a Acordului de colaborare dintre MAE și CNA, în vederea susținerii unei campanii de difuzare pe posturile de radio și televiziune a unor spoturi care vor conține alerte de călătorie în situații de risc.
În perioada 30 mai - 1 iunie 2012, Agenția pentru comunicare electronică și poștă a Republicii Slovenia (APEK) a găzduit cea de-a 35 a reuniune EPRA.
Președintele CNA, Răsvan Popescu, a semnat astăzi, 23.11.2011, la Chișinău, Acordul de cooperare în domeniul audiovizualului dintre CNA și Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Republica Moldova.
Textul acordului și declarațiile de presă la semnarea documentului
Textul protocolului și declarațiile de presă ale președinților celor două instituții