Ordinea de zi a ședinței de joi, 18 iunie 2009, ora 10.00

17.06.2009


envoyer l'article par mail title=

1. Rapoarte de monitorizare :

  • Kanal D – emisiunea „Pact cu diavoliţa”, difuzată pe 6 şi 13 iunie 2009.
  • OTV - emisiunea „Dan Diaconescu direct”, difuzată în perioada 10 – 16 iunie 2009.
  • Acasă TV – emisiunea « Poveştiri adevărate », difuzată pe 21 şi 23.04.2009 – reclamaţia nr.8034/21.05.2009 şi punct de vedere de la post (adresa nr.9282/16.06.2009)
  • Posturi TV şi radiopluralismul politic în perioada 08.05 – 06.06.2009.

2. Informări ale Serviciului Inspecţie cu privire la :

  • Actual TV Piatra Neamţ ;
  • Televiziunea Prahova Ploieşti – emisiunile : „Atitudine” şi „Ştirile Prahova TV” ;
  • Societăţi CATV care retransmit programe fără acord – 7 reclamaţii de la PRO TV.

3. Decizii de autorizare.

4. Solicitări prelungire termene intrare în funcţiune :

  • S.C. Iko Balkan SRL pentru The Wellness Channel ;
  • S.C Confort Media SRL pentru Ring TV.

5. Solicitare schimbare denumire :

  • S.C. Tematic Cable SRL din Musicmax în Musicmix.

6. Adresa nr.6913/05.05.2009 de la S.C. Mims Press SRL reprezentată prin lichidator Anghelahar Ipurl – solicită anularea deciziei C.N.A. de cedare a licenţei audiovizuale aparţinând S.C. Radio Galaţi SRL către S.C. Radio Galaţi Media SRL.

7. Discutare adrese :

  • nr.8755/04.06.2009 de la S.C. Intermedia SRL Suceava – Memoriu referitor la sancţionarea societăţii cu amendă în cuantum de 5.000 lei – solicită reanalizarea sancţiunii.
  • nr.9156/12.06.2009 de la S.C. DTH Television Grup SA – Notificare cu privire la renunţarea la 7 licenţe audiovizuale prin satelit.
  • nr.8969/10.06.2009 de la Rotary Club Cetate Timişoara – solicită difuzarea pe posturile de radio şi de televiziune din Timişoara, în regim de campanie noncomercială, a spoturilor de promovare a campaniei „O şansă pentru viaţă”.
  • nr.9085/11.06.2009 de la Fundaţia Dinu Patriciu – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului TV „Domnul profesor”, parte a proiectului „Gala premiilor în educaţie”, ce va demara pe data de 15 iunie 2009.
  • nr.9117/12.06.2009 de la Focus – Centrul Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor de informare privind prevenirea dispariţiei minorilor.
  • nr.9116/12.06.2009 de la TVR şi nr.9308/16.06.2009 de la Agenţia Internaţională „Euroconcert”– referitoare la Festivalul Naţional de Creaţie şi Interpretare „Mamaia Copiilor” – solicită promovarea festivalului pe postul public de televiziune şi de asemenea solicită acordul C.N.A. de difuzare şi după ora 22.00 avînd în vedere că în festival sunt prezenţi copii de toate vârstele/cu menţionarea sponsorilor.
  • nr.8931/09.06.2009 de la FC Sportul Studenţesc – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV „Sportul îţi salvează viaţă”, parte din campania de promovare a proiectului de atragere a populaţiei către mişcare, printr-un stil de viaţă sănătos.
  • nr.9270/15.06.2009 de la Fundaţia Internaţională Ateneul Român – solicită promovarea în regim de campanie noncomercială a Cursurilor de Măiestrie Artistică Master Classes.
  • nr.9164/12.06.2009 de la Antena 1 Constanţa – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor de informare şi responsabilizare în cadrul campaniei umanitare „Ajutaţi-l pe Teo”.

8. Diverse.