Revista Presei CNA, 07 mai 2009

07.05.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Santajul lui Felix
MIG
ZIUA

Trustul lui Voiculescu ii cere lui Dragomir reducerea cu 50% a pretului pentru televizarea Ligii I si anunta ca, daca nu va obtine acest lucru, va actiona LPF in judecata si va bloca o noua licitatie pentru drepturile tv Situatia drepturilor de televizare ale Ligii I continua sa fie incerta, desi luni, dupa Adunarea Generala a LPF, forul condus de Dumitru Dragomir ajunsese la o intelegere cu RCS&RDS-Antena 1. Consortiul castigator al licitatiei din martie 2008 (pentru 102 milioane de euro si trei sezoane, adica 34 de milioane de euro pe an) obtinuse calcularea cursului euro-leu la valoarea de la data semnarii contractului cu LPF, ceea ce inseamna o scadere cu aproape 10% a sumei anuale. CiteÅŸte tot articolul

Studio Moderna ÅŸi-a lansat canalul de teleshopping Top Shop TV
Pagina de Media

Compania de teleshopping Studio Moderna şi-a lansat propriul canal TV, Top Shop TV. Noul post este disponibil deocamdată doar pe Digi TV, platforma DTH a operatorului de cablu RCS&RDS. Postul difuzează nonstop clipuri de teleshopping, dar în plan sunt şi alte emisiuni. Citeşte tot articolul

TELEVIZIUNE Canal de reţete pentru fanii artei culinare
S-a lansat o televiziune cu tematică gastronomică

D.M.
GANDUL

Canalul propune idei de meniuri, reţete locale şi internaţionale şi prezintă vedete pasionate de bucătărit şi stil de viaţă

Publicul ţintă este alcătuit din femei şi bărbaţi cu vârste între 18-49 de ani

Noul canal de televiziune este prezent în Ungaria, Cehia, Slovacia şi România, fiind transmis în peste 3,5 milioane de locuinţe. Paprika TV emite 16 ore pe zi şi urmăreşte păstrarea tradiţiilor culinare est-europene, precum şi promovarea valorilor bucătăriei locale şi tradiţionale. Citeşte tot articolul

UPC a pus capat pierderilor de clienti pe servicii TV in T1
Azi de Mihaela Filip
BUSINESS STANDARD

UPC Romania, unul dintre cei mai mari operatori de pe piata locala de comunicatii, isi va concentra strategia cu precadere pe serviciile de televiziune digitala, segment care a inregistrat o triplare a numarului de clienti in primul trimestru al acestui an, comparativ cu perioada similara din 2008, si care a ajutat operatorul sa opreasca pierderea clientilor ce renuntau la serviciile de cablu analog ale companiei.

Numarul total de clienti ai companiei a scazut insa fata de intervalul incheiat la 31 martie 2008 cu 5,8%, pana la 1,263 milioane, mai ales din cauza pierderii a peste 200.000 de utilizatori ai serviciilor de cablu analog, de-a lungul anului trecut. CiteÅŸte tot articolul

• OPINII

Politica de tomberon tv
de Rodica CIOBANU
GANDUL

Ştiu oameni care nu dorm nopţile şi se uită la OTV trăind fiecare minut al dramelor şi dramoletelor din mahalaua naţională. Sorb cu nesaţ detaliile sordide ale adulterului, adulmecă până în străfundul canalizării misterul, savurează fiecare picătură de moarte şi devorează carnea televizată ca într-o orgie canibalică. E mai mult decât atracţia senzaţionalului, este dorinţa de a se bălăci în vieţile şi umorile celorlalţi, de a fi, cu mâna pe telefon şi sufocaţi de opinii, parte din ceva. Citeşte tot articolul

Elodia trăieÅŸte sau nu, da’ să vezi ce trăieÅŸte CeauÅŸescu !
Simona Tache
COTIDIANUL

Am văzut o farsă de-ale lui Jugaru ÅŸi m-am crucit. Subiectul era o blondă drăguţă, care se trezise luată pe sus de la serviciu de niÅŸte aÅŸa-ziÅŸi poliÅ£iÅŸti, dusă în stradă ÅŸi informată, în gura mare, că : a) Prietenul ei are legături dubioase cu arabi ; b) prietenul ei confecÅ£ionează bombe artizanale, împreună cu amicii arabi, în timp ce ea e plecată la serviciu ; c) prietenul ei e gay ; d) prietenul ei a făcut amor, la duÅŸ, cu unul dintre amicii arabi. CiteÅŸte tot articolul

Televiziunea vinde miracole la pret redus (I)
Alexandru Matei
ROMANIA LIBERA

N-am vazut de mult miracole. De fapt, niciodata. Ele se intimpla incetisor, Vin cu pasi de fetru, nu pac-pac. Insa, cateodata, televiziunile prezinta miracole in direct sau inregistrate si au grija sa le anunte din timp. Daca, in general, pentru impliniri semnificative trebuie sa astepti chiar si o viata, uneori degeaba, televiziunea are puterea de a-ti oferi miracole intr-un timp dinainte anuntat, la pret de rabat. Dumnezeu cu agenda, asta e televiziunea, cu agenda la vedere. Ea modifica duratele lucrurilor in functie de impactul acestora din urma asupra noastra. CiteÅŸte tot articolul

• INTERVIU

DREPTURI TV - LIGA 1
Spoturi publicitare pentru toate echipele

de Florin Gongu
JURNALUL NATIONAL

Zilele acestea a avut loc o întâlnire între reprezentanţii consorţiului RCS&RDS - Antena 1 şi cei ai LPF, unde s-a discutat despre termenii derulării contractului în privinţa drepturilor de televizare pentru Liga 1. Multe dintre lucruri nu se ştiu, deşi preşedinţii de cluburi ar fi foarte interesaţi să le afle. Le dezvăluie acum directorul general al Antenei 1, Dan Matiescu.

Jurnalul NaÅ£ional : Care credeÅ£i că ar fi la ora actuală valoarea contractului pentru Liga 1, încheiat iniÅ£ial, pentru trei sezoane, la suma de 102 milioane de euro ?

Dan Matiescu : Vorbim despre o valoare considerabil diminuată, din motive ce Å£in nu numai de reducerea cu o treime a bugetelor de publicitate tv în acest an, dar ÅŸi de interesul în scădere al telespectatorilor faţă de fenomenul fotbalistic din România, după mai multe evenimente nedorite care au afectat lumea fotbalului românesc. CiteÅŸte tot articolul