Revista Presei CNA, 1 Octombrie 2009
01.10.2009

• ACTUALITATE
VIDEO Reclamele care fac mult scandal
Raluca Preda, Iulia Bunea
Adevărul
Zeci de spoturi şi de printuri au fost respinse pe motiv că sunt revoltătoare. Rumoarea creată în jurul campaniilor exagerate nu face decât să aducă şi mai multă notorietate brandurilor. În România, reclamele de acest gen sunt mai rare. Citeşte tot articolul
• OPINII
PR WEEK Studiu : Patronii de presa si afilierile politice au cea mai mare influenta asupra media, cred jurnalistii si oamenii de PR
de C.I.
Webpr.ro
30 septembrie 2009
Jurnalistii si practicantii de relatii publice cred ca proprietarii institutiilor media si afilierile politice au cea mai mare influenta asupra media, potrivit unui studiu calitativ pe tema transparentei in media si a practicilor media din Romania.
Studiul, realizat la nivel national, a fost prezentat miercuri in cadrul evenimentului PR Week, la inceputul unei dezbateri pe tema eticii in activitatile de PR. Raportul « Media Transparency and Media Practices in Romania » a fost realizat de Institute for Public Relations/Forum for International Communications si s-a bazat pe perceptiile culese, prin intermediul unor chestionare, de la cateva zeci de practicanti din media si relatii publice. CiteÅŸte tot articolul
Schimbare majoră sau continuitate ?
CHRISTIAN MITITELU
Evenimentul zilei
Cu Angela Merkel sigură de un nou mandat de cancelar, schimbarea promisă de alegerile din Germania nu va fi una bruscă.
Teoretic, scrutinul de duminică a marcat o pendulare spre dreapta, care va permite formarea unei coaliţii guvernamentale între creştin-democraţii dnei Merkel (CDU), plus colegii lor creştin-sociali din Bavaria (CSU) şi Partidul Liberal Democrat (FDP). În realitate, la nivelul opiniei publice, se menţine un echilibru delicat între stânga şi dreapta. Citeşte tot articolul
• DIVERSE
Trampele - 30 septembrie 2009
Academia Caţavencu
Un coleg mi-a povestit că luni dimineaţă, pe la ora 7 a.m., s-a trezit din somn ÅŸi a deschis televizorul pe România Cultural, unde l-a văzut pe « Duhovnicul de la miezul nopÅ£ii ».
Aţi zice că nu e nici o problemă, că duhovnicul s-a luat cu vorba şi a stat ceva mai mult pe ecran decît ar fi trebuit, însă lucrurile nu s-au oprit aici. Citeşte tot articolul
Internetul a depasit TV-ul la cheltuieli publicitare in Marea Britanie, in primul semestru din 2009
de C.M.
HotNews.ro
Miercuri, 30 septembrie 2009, 18:54
Publicitarii britanici au cheltuit mai multi bani pe Internet decat la televiziuni, in primele sase luni ale anului 2009, scrie The Guardian, care citeaza un studiu IAB. Potrivit acestuia, publicitatea online a reusit sa atraga suma record de 1,75 miliarde de lire sterline din bugetele de marketing cheltuite in Marea Britanie, reprezentand o crestere de 4,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut. CiteÅŸte tot articolul
Alte articole cu acelaÅŸi subiect :
Business Standard - Internetul depăşeşte TV-ul în Marea Britanie
Adevărul - Publicitatea online a depăşit-o pe cea TV în Marea Britanie
BBC îşi va relansa site-urile, punând accent pe social media
Mediafax
LONDRA / 16:13, 30.09.2009
BBC îşi va relansa site-ul de ştiri, precum şi celelalte site-uri, schimbarea urmând să fie una radicală, cu trimitere la mediile de socializare, şi să se producă în luna martie a anului viitor, informează blogul PDA al Media Guardian. Citeşte tot articolul
Prima biblioteca Itsy Bitsy, accesibila copiilor asistati din centrul Valea Plopului
de C.M.
HotNews.ro
Miercuri, 30 septembrie 2009, 14:59
Campania de donatie de carte « Citesti si cresti ca-n povesti » organizata de Itsy Bitsy a reusit sa colecteze peste 3000 de volume de la ascultatori si editurile partenere. CiteÅŸte tot articolul