Revista Presei CNA 11 februarie 2008

11.02.2008


envoyer l'article par mail title=

CNA si ANPC colaboreaza pentru a opri publicitatea inselatoare
Front News

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) vor semna marti un protocol de cooperare prin care fiecare din cele doua institutii va furniza informatii pentru stoparea publicitatii inselatoare. « Dupa ce analizam in sedinta si constatam ca este vorba de publicitate inselatoare, vom anunuta si ANPC, care poate actiona asupra anuntatorului (compania care face publicitatea inselatoare - n.r.) », a declarat presedintele CNA, Rasvan Popescu, relateaza Newsin. (...)

Un nonprompterian
de George Stanca
Adevarul

Vorbeam deunăzi despre exprimarea pe post, despre tonul limbii abordate, mai ales la graiul în direct. Şi, iată, pe site-ul CNA găsim faptul că printre canalele cele mai vizate privind folosirea defectuoasă a limbii române sunt KissFM, Naţional, OTV, Antena 3. Şi chiar mi s-a întâmplat ca săptămâna trecută să urmăresc mai atent programele terţului post voiculescian : multe, sau destule, dezacorduri de¬bi¬tate de către redactorii/re¬por¬terii postului am găsit. Se pare că postul trăieşte din osânza emisiunii tandemului Gâdea-Cristoiu. (...)