Revista Presei CNA, 15 Decembrie 2011

15.12.2011


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Amenda record de 100.000 de lei pentru RCS-RDS pentru ca a scos postul regional West TV din grilele sale in vestul tarii
de C.I.
HotNews.ro

CNA a amendat, miercuri, compania RCS-RDS cu 100.000 de lei pentru ca a scos din grilele sale un post regional inclus in pachetul de posturi pe care era obligata sa le retransmita, West TV.

Reprezentantii West TV prezenti la CNA au spus ca postul - ce acopera 11 judete din vestul tarii - a fost scos din grila RCS-RDS pe 7 decembrie, « fara discutii prealabile, fara sa justifice decizia » si ca in loc a fost introdus o alta televiziune. Citeşte tot articolul


Amendă record de 100.000 de lei pentru RCS&RDS, pentru scoaterea din grilă a televiziunii West TV
Mediafax.ro

CNA a aplicat, miercuri, o amendă record - 100.000 de lei - companiei de telecomunicaţii RCS&RDS, pentru că a scos din grilă, în Arad, televiziunea regională West TV, un post care este obligatoriu la retransmisie pentru operatorii de cablu, potrivit principiului « must carry ». Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect :

Paginademedia.ro - RCS&RDS, penalizat că a scos un post local din grilă

Evenimentul zilei - Amendă record pentru RCS&RDS. A înlocuit un post de televiziune din Arad cu cel controlat de Sebastian Ghiță

Adevărul - RCS&RDS a primit o amendă record de 100.000 de lei

Dcnews.ro - RCS&RDS, amendat pentru că a scos din grilă West TV, un post regional

Antena3.ro - Amendă record pentru RCS&RDS, pentru scoaterea din grilă a televiziunii West TV

Jurnalul Naţional - Amendă record de 100.000 de lei pentru RCS&RDS, pentru scoaterea din grilă a televiziunii West TV


Prea multa publicitate la televizor : Antena 1, Kanal D, Prima TV si Pro TV - amendate cu cate 100.000 de lei de CNA
de C.I.
HotNews.ro

CNA a amendat miercuri posturile Antena 1, Kanal D, Prima TV si Pro TV cu cate 100.000 de lei pentru depasiri foarte mari ale timpului alocat in fiecare ora publicitatii. Citeşte tot articolul


Exces de publicitate : Marile posturi, câte 100.000 de lei amendă
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro

Pro TV, Antena1, Kanal D şi Prima TV au fost amendate de CNA cu câte 100.000 de lei (aproximativ 25.000 de euro) pentru depăşiri mari ale spaţiului de publicitate legal alocat în fiecare oră. Citeşte tot articolul


Antena 1, Kanal D, Prima TV şi Pro TV, amendate pentru depăşirea spaţiului de publicitate
Raluca Toma
România liberă

CNA a amendat, miercuri, cu câte 100.000 de lei televiziunile Antena 1, Kanal D, Prima TV şi Pro TV, pentru depăşirea spaţiului de publicitate legal, în lunile septembrie şi octombrie. Citeşte tot articolul


CNA : TVR trebuie să se adreseze OSIM în problema numelui România TV
Crişan Andreescu
Dcnews.ro

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a recomandat reprezentanţilor TVR să se adreseze Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) în problema legată de numele postului România TV, urmând ca, dacă se va sesiza o neregulă, să se ceară schimbarea acestuia. Citeşte tot articolul


CNA : Problema denumirii „România TV“, revendicată de TVR, este de competenţa OSIM
Cristian Predoi
Adevărul

Problema denumirii „România TV“, folosită de televiziunea controlată de Sebastian Ghiţă, însă contestată de Societatea Română de Televiziune (SRTv), este de competenţa OSIM, a declarat, miercuri, preşedintele CNA, Răsvan Popescu, informează Mediafax. Citeşte tot articolul


Radu Moraru si echipa lui au primit de la CNA licenta pentru postul Nasul TV
de C.I.
HotNews.ro

Radu Moraru si echipa lui de la emisiunea Nasul au primit, miercuri, de la CNA licenta audiovizuala prin satelit pentru postul Nasul TV.

Radu Moraru, care in urma cu cateva luni a incetat sa mai realizeze emisiunea la 10 TV, a spus la CNA ca, pe langa « Nasul », la noul post « tot programul este un laborator de creatie », care « de luni pana joi isi propune sa informeze publicul », vineri si sambata va difuza emisiuni de arta, cultura si sanatate, iar duminica - divertisment. Citeşte tot articolul


Radu Moraru lansează Nașul TV în ianuarie. Colaboratori : Grigore Cartianu și Cristian Țopescu
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

ACTUALIZARE : Jurnaliști colaboratori la Nașul TV, conform proiectului depus la CNA : Cristian Ţopescu, Grigore Cartianu, Olimpian Ungherea, Alex Mihai Stoenescu.

Radu Moraru spune că va lansa postul Nașul TV în luna ianuarie, după cum a declarat azi în fața CNA. Nașul a obținut licența pentru viitorul post de televiziune cu 9 voturi pentru și unul împotrivă : Christian Mititelu. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect :

Adevărul – Cum va arăta Naşul TV

Wall-street.ro - Radu Moraru lanseaza un nou post de televiziune : Nasul TV

Dcnews.ro - Grigore Cartianu și Cristian Țopescu în echipa lui Radu Moraru la Nașul TV


Numarul abonatilor la servicii TV a scazut cu 0,6% pana la 5,7 milioane abonati in prima jumatate din acest an, pe fondul scaderii numarului abonatilor la retelele prin satelit
de Adrian Vasilache
HotNews.ro

Numarul total de abonati la servicii de retransmisie programe audiovizuale era de 5,7 milioane la jumatatea anului, in scadere cu 0,6% fata de finalul anului 2010, cauzata in principal de diminuarea cu 8% a numarului de abonati la servicii de retransmisie prin retele satelit (DTH), care a ajuns la nivelul de 2,2 milioane de abonati, a anuntat miercuri autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM). Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect :

Wall-street.ro - ANCOM : Numarul de abonati TV a scazut cu 0,6% in primul semestru


• OPINII

Nervişori : Pleşu, CNA, “dar avem cele mai frumoase femei”, Catena. Update : pirata
Costi Rogozanu
Voxpublica.realitatea.net

CNA aproape nu mai există, deşi împroaşcă dezordonat cu somaţii, amenzi etc. Consiliul are o vină mare pentru dereglementarea televiziunilor după moartea lui Ralu Filip.

Şi, o sa vă miraţi, dar cînd televiziunile cîştigă în “libertate” tabloidă, pierde presa scrisă. Deci a mai fost un cui bătut în sicriele ziarelor şi prin activitatea CNA.

(În fiecare zi o televiziune precum OTV calcă legea în picioare. Tot ce a făcut CNA-ul a fost să se resemneze cu legea respectivă în mînă.) Citeşte tot articolul


Inflaţie. În România există, în total, 810 posturi de televiziune, locale sau naţionale, care au primit licenţe de la CNA - Propaganda TV. De ce-şi fac politicienii televiziuni
TICU CIUBOTARU, CRISTIAN HAGI, CLAUDIU PADUREAN, ANDREEA POCOTILA
România liberă

Partidele s-au pregătit şi mediatic pentru alegerile de anul viitor. Din cele 52 de licenţe de televiziune acordate de CNA în 2011, majoritatea aparţin unor companii finanţate, pe faţă sau ocult, de oameni politici locali, care luptă în 2012 pentru mize electorale importante.

O analiză a „României libere" arată că în cursul anului pre-electoral 2011, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a acordat 52 de licenţe pentru televiziuni care transmit prin cablu sau satelit.

Cum marea majoritate sunt asociate cu oameni politici locali, se ridică întrebarea legitimă dacă acestea vor putea transmite informaţii obiective sau vor fi simple instrumente de propagandă. Citeşte tot articolul


Badea : În dileala lor, politicienii cred că, dacă îşi fac o televiziune, egalează scorul faţă de cei care îi contestă
Cotidianul.ro

Mircea Badea a vorbit, în ediţia de miercuri seară a emisiunii „În gura presei", despre motivul pentru care politicienii din România îşi deschid posturi de televiziune care să îi ridice în slăvi, şi nu din principii economice. Citeşte tot articolul


Cine manipulează televiziunile în scandalurile : Băsescu bătut, filaj la Opoziţie sau dezvăluiri Lăzăroiu
Lucian Negrea
Dcnews.ro

În ultimele zile televiziunile au lansat în piaţă 3 subiecte politice importante, dar a căror sursă de provenienţă este îndoielnică.

Anonimatul surselor poate genera ipoteze referitoare la cei care se află în spatele acestor scandaluri şi se ridică întrebarea dacă nu cumva se încearcă o manipulare prin presă. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

Ion Cristoiu îl devansează pe Mihai Gâdea, Banciu la egalitate cu Badea
Evenimentul zilei

Emisiunea “Ultimul cuvânt” de pe B1 TV, moderată de Ion Cristoiu, s-a clasat, aseară, peste “Sinteza zilei”, moderată de Mihai Gâdea la Antena 3. Tot ieri, “Lumea lui Banciu” s-a aflat la egalitate cu “În gura presei” a lui Mircea Badea.

B1 TV îşi consolidează poziţia de lider şi obţine audiente mai mari decât Antena 3 şi Realitatea TV. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect :

Adevărul - B1 se ridică : Cristoiu îl devansează pe Gâdea, Banciu e la egalitate cu Badea


Jurnalişti ungari, în greva foamei la un an de la implementarea legii presei
Mediafax.ro

Mai mulţi jurnalişti ungari au intrat în greva foamei pentru a atrage atenţia asupra situaţiei dificile a presei publice, la un an după intrarea în vigoare a legii controversate privind presa, calificată ca « liberticidă » de detractorii săi. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect :

Cotidianul.ro - Jurnalişti ungari, în greva foamei la un an de la implementarea controversatei legi a presei