Revista Presei CNA, 15 Octombrie 2008
15.10.2008

UPDATE : Noii membri CNA, validati de Parlament. Au trecut si rapoartele de activitate ale SRTv, SRR si CNA
de L.P.
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 16:40
Parlamentarii au validat, marti, cu unanimitate de voturi noii membri ai Consiliului National al Audiovizualului. Este vorba despre Narcisa Iorga, Mihai Malaimare, Christian Mititelu, Cristina Trepcea, Manuela Hodor si Elena Dinu. Narcisa Iorga, sefa biroului de presa al PD-L, a fost propusa de Presedintie, deputatul PNL Mihai Malaimare si publicistul Christian Mititelu au fost propusi de Guvern, Cristina Trepcea a fost propusa din nou de PSD. Toti patru devin membri titulari ai Consiliului. CiteÅŸte tot articolul
Parlamentul a adoptat rapoartele de activitate ale SRTv, SRR si CNA
de L.P.
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 17:44
Rapoartele de activitate pe 2007 ale SRTv, SRR si CNA au fost adoptate in unanimitate, marti, in plenul Parlamentului, dupa ce in prealabil au fost votate in comisiile reunite de Cultura.
Parlamentul a luat totodata act de raportul de activitate pe 2007 al Agerpres. Potrivit raportului de activitate pe 2007, SRTv a incheiat anul trecut cu pierderi de 29.451567 lei. CiteÅŸte tot articolul
Noii membri ai CNA, validati de Parlament
de L.P.
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 15:12
Parlamentarii au validat, marti, cu unanimitate de voturi noii membri ai Consiliului National al Audiovizualului. Narcisa Iorga, din partea Presedintiei, Mihai Malaimare si Christian Mititelu, propusi de Guvern, Cristina Trepcea, nominalizata de PSD, au devenit membri titulari. Manuela Hodor, propusa de PSD, si Elena Dinu, propusa de Presedintie, vor fi membri supleanti in Consiliu. CiteÅŸte tot articolul
Parlamentul a validat ÅŸase noi membri ai CNA
reporter Adrian Ilie
editor Clarice Dinu
NewsIN
14 oct 2008
Narcisa Iorga, Cristina Trepcea, Mihai Mălaimare, Christian Mititelu, Elena Dinu şi Manuela Hodor au fost validaţi, marţi, membri ai Consiliului Naţional al Audiovizualului de către plenurile reunite ale Parlamentului, cu unanimitate de voturi, 307. Citeşte tot articolul
Echipă nouă la CNA
Diana Lazar
COTIDIANUL
Consiliul Naţional al Audiovizualului va supraveghea campania electorală în formulă completă.
Mihai Mălaimare, Cristina Trepcea, Narcisa Iorga, Christian Mititelu, Elena Dinu ÅŸi Manuela Hodor au primit marÅ£i OK-ul din partea Camerelor reunite ale Parlamentului, fiind validaÅ£i ca membri CNA cu 307 voturi. DeÅŸi nu-ÅŸi doreÅŸte postul din Consiliu, deputatul PNL, Mihai Mălaimare, propus de Guvern, a acceptat mandatul cu următoarea explicaÅ£ie : „Acolo unde sunt pus să ar, ar“. CiteÅŸte tot articolul
Membrii CNA, validaţi
Andi Manciu
EVENIMENTUL ZILEI
VOT. Plenul reunit al Senatului şi Camerei Deputaţ ilor a validat ieri, cu unanimitate de voturi, şase noi membri ai Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), pentru un mandat de 5 ani. Astfel, la propunerea preşedinţiei, a fost numită membru titular Narcisa Iorga, fost director de comunicare PDL, iar ca supleant, jurnalista Elena Dinu. Citeşte tot articolul
Timpii de antena in campania electorala ii preseaza pe parlamentari la final de mandat
de L.P.
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 18:49
Comisiile de cultura ale Parlamentului trebuie sa stabileasca timpii de antena pentru reprezentantii partidelor politice in campania electorala. Insa partidele au la dispozitie inca doua saptamani pentru finalizarea candidaturilor si abia apoi vor putea parlamentarii sa ia hotarirea finala privind timpii de antenta. CiteÅŸte tot articolul
Televiziunile care vor bani de la politicieni in campanie
Iulian Comănescu
Media lui Comănescu
…sunt trei, deocamdată, dacă le numărăm pe cele aparÅ£inând marilor grupuri media : Realitatea TV, Prima TV ÅŸi Antena 1 - ÅŸi numai pe staÅ£ii locale, altele decât din BucureÅŸti, spune CNA. Lista “provizorie” cuprinde o enumerare destul de lungă de mici posturi locale, ceea ce e ok din punctul de vedere al acestora - mai puÅ£in alimentate cu venituri din reclamă - ÅŸi al candidaÅ£ilor - pentru care zona geografică determinată e importantă dat fiind uninominalul.
În funcţie de cum vor separa tronsoanele plătite de cele neplătite, televiziunile vor avea sau nu pierderi de credibilitate în această campanie. Citeşte tot articolul
Ilegal - Delaco, fără reclamă
de Cristina Andreea Calin
JURNALUL NAÅ¢IONAL
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis marţi să oprească de la difuzarea pe televiziuni spotul publicitar Delaco, pentru că instigă copiii să cumpere produsul pe care îl promovează şi afectează dezvoltarea morală.
ÃŽn spotul publicitar Delaco se spune că « Mâncatul prost ÅŸi-a găsit naÅŸul », sugerând că poÅ£i să faci muÅŸchi dacă mănânci caÅŸcaval. « Cred că e o instigare directă adresată unor copii. Ca să nu mai vorbim de îndemnul de a fi ÅŸmecher în România », a spus Răsvan Popescu, preÅŸedintele CNA, precizând că spotul induce ideea că poÅ£i să fii ÅŸmecher dacă ai muÅŸchi. CiteÅŸte tot articolul
Consens Adevărul şi Capital : Patriciu, cel mai mare mogul media
PetriÅŸor Obae
Pagina de Media
Dinu Patriciu este cel mai bogat om cu afaceri in media, atat in topul Capital, cat si in cel facut de Adevarul. Proprietarul Adevarul Holding este evaluat la o suma apropiata de cele doua clasamente : aproximativ 2 mld de euro.
In afara primului loc in clasamentul media, pozitiile urmatoare difera in cele doua topuri concurente. Familia Voiculescu (grupul Intact) este pe locul secund in Capital. Aceeasi pozitie in “Topul mogulilor” ii revine, in clasamentul Adevarul, lui Sorin Ovidiu Vintu (Realitatea - Catavencu). CiteÅŸte tot articolul
Vineri, 17 octombrie, Cod Verde !
COTIDIANUL
Grupul de presă Realitatea CaÅ£avencu va deveni primul trust media verde. Luna aceasta, Codul Verde se instaurează pe 17 octombrie . Pentru că ecologia nu avea impactul dorit, media au instaurat un alt termen, mai trendy ÅŸi mai scurt, „verde”. CiteÅŸte tot articolul
Publicitatea bancară nu se sperie de criza mondială
ADEVĂRUL
Criza financiară internaţională nu a afectat campaniile de promovare a produselor şi serviciilor bancare din România. E un semn bun pentru piaţa bancară autohtonă, pentru că în astfel de situaţii tulburi, de obicei, clienţii publicitari îşi reduc (sau îşi întrerup) campaniile.
În septembrie au fost difuzate 11.599 de reclame bancare pe televiziuni, cu 6,8% mai mult decât în aceeaşi lună a anului trecut. Audienţa acestor spoturi, însă, a fost mai mică cu 1,5% faţă de cea înregistrată în septembrie 2007. Acest lucru arată erodarea de care suferă, în general, piaţa tv datorită segmentării accentuate. Citeşte tot articolul
VIDEO O noua campanie publicitara prezinta Algocalmin ca brand istoric
de V.O.
HotNews.ro
Luni, 13 octombrie 2008, 15:54
Producatorul de farmaceutice Zentiva a lansat o campanie publicitara cu tarani care pasesc pe grebla, muncitori care-si dau cu ciocanul peste degete si soti dezavantajati de migrene nocturne - campanie ce foloseste istoria de peste 40 de ani a analgezicului Algocalmin in incercarea de a intari increderea consumatorilor in acest brand. CiteÅŸte tot articolul
Jurnalista Ioana Şanta de la Pro TV, printre câştigătorii concursului Reporter European 2008
MEDIAFAX
BUCUREÅžTI / 17:38, 13.10.2008
Jurnalista Ioana Şanta de la Pro TV se numără printre cei şapte câştigători ai concursului Reporter European 2008, organizat de Reprezentanţa Comisiei Europene şi Biroul de Informare al Parlamentului European în România. Citeşte tot articolul
Becali TV a pornit vanatoarea de vedete
Sorin Chiriac
CANCAN
14 octombrie 2008
Este sigur ! Cel mai tarziu in primavara vom putea butona din telecomanda pe postul Becali TV. Daca nu va indupleca CNA-ul, seful Stelei este dispus chiar sa renunte la acest brand, doar pentru a primi licenta. Pana acum miliardarul a investit 3 milioane in televiziunea sa. CiteÅŸte tot articolul
Fara reclame la sucuri si dulciuri in programele pentru copii
Valentina Grigore
ROMÂNIA LIBERĂ
Obezitatea, ca si problemele grave de sanatate asociate acesteia, reprezinta efectele negative ale stilului de viata propriu societatilor avansate. Din nefericire, acesta a devenit caracteristic si copiilor in ultimii ani. CiteÅŸte tot articolul
Dictatura poate veni pe net
Alin Ionescu
COTIDIANUL
Mi-e teamă că asistăm în direct la sfârşitul unei epoci a informaţiei. O epocă în care, aparent, ne-am distrat bine, în care am văzut pe viu şi în timp real revoluţii, cataclisme, accidente rutiere şi atentate teroriste, dar care acum începe să se prăbuşească lent în sine sub o presiune inflaţionistă uriaşă.
Zilele trecute, în noul sezon al emisiunii „Cap ÅŸi Pajură“ de pe Realitatea TV, domnii Emil Hurezeanu ÅŸi C. T. Popescu meditau împreună la soarta lumii aflate în plină criză economică globală. CiteÅŸte tot articolul
Vedetizarea politicii
Cezar PAUL-BĂDESCU | cultura pe sticlă
DILEMA VECHE
Dacă ar fi să ne luăm după oferta televiziunilor de ştiri de la noi (Antena 3, dar mai ales Realitatea TV), ar trebui să nu avem nici un dubiu că românii sînt de-a dreptul pasionaţi de politică, că le place să mănînce politică pe pîine la orice oră din zi şi din noapte.
Te gîndeşti că ponderea subiectelor legate de politică trebuie să fie în legătură cu studiile de piaţă pe care, cu siguranţă, le-au făcut respectivele televiziuni. Şi astfel au ajuns la concluzia că asta cere publicul. Citeşte tot articolul
Bloguri de politicieni în era tabloidului
Mihnea DUMITRU
DILEMA VECHE
Frank Esser ne spune că tabloidizarea este un rezultat direct al comercializării formelor de media, în încercarea firmelor de publicitate de a ajunge la mase cît mai largi de consumatori.
Începută în secolul al XIX-lea prin introducerea unor secţiuni separate de sport, monden, fotografii şi alte ilustraţii, această transformare a mediului tradiţional de consum al informaţiei se traduce astăzi prin tirajele scăzute ale cotidienelor centrale şi creşterea în vînzări a ziarelor tabloid. Citeşte tot articolul
Interviu cu Sorel Radu, seful vanzarilor de publicitate din trustul Realitatea-Catavencu
Cum e mai bine sa vinzi publicitate : singur sau prin intermediari
de Camelia Moga
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 12:28
Fiecare optiune are avantajele si dezavantajele ei, spune Sorel Radu, seful vanzarilor de publicitate din grupul Realitatea - Catavencu.
Daca internalizarea vanzarii ajuta un site « sa-si contureze propria forta » si sa fie creativ, externalizarea asigura veniturile constante necesare supravieturirii pe o piata online « care se transforma in fiecare zi ». Sorel Radu va parasi aceasta pozitie, incepand cu 1 ianuarie 2009. CiteÅŸte tot articolul