Revista Presei CNA, 15 aprilie 2009

15.04.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Reality show-urile cu conţinut violent, sexual trebuie mutate după ora 23.00
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 12:22, 14.04.2009

Posturile de televiziune trebuie să difuzeze, începând cu 1 iunie, reality show-urile care prezintă în mod repetat scene de violenţă fizică, psihică sau de limbaj şi scene cu conotaţie sexuală ori limbaj obscen numai în intervalul orar 23.00 - 6.00 a declarat marţi preşedintele CNA, Răsvan Popescu.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) s-a întâlnit, marţi, cu reprezentanţii televiziunilor centrale pentru a discuta proiectul de modificare a Codului audiovizual prin care reality show-urile şi producţiile care folosesc mijloacele reality show-ului şi prezintă în mod repetat scene de violenţă fizică, psihică sau de limbaj sau scene cu conotaţie sexuală sau limbaj obscen să fie difuzate doar între orele 23.00 şi 6.00. Citeşte tot articolul

CNA : Emisiunile de tipul « Tradati in dragoste » se cumintesc sau trec dupa ora 23:00
de C. Moga
HotNews.ro

CNA vrea sa impinga dupa ora 23:00 emisiunile de tip reality-show care contin scene de sex, limbaj obscen si un grad mare de violenta, fie ea fizica sau psihica. Posturile TV au ragaz pana la 1 iunie sa faca aceasta mutare cu emisiunile de tipul « Tradati in dragoste » sau « Test de fidelitate », ori sa le « curete » de scenele mentionate, daca vor sa pastreze grilele actuale de programe, a declarat, marti, pentru HotNews.ro, Rasvan Popescu, presedintele CNA. Citeşte tot articolul

Propunere CNA : emisiunile violente şi galele K1, numai după 23.00
Petrisor Obae
Pagina de Media

Emisiunile violente, cu conotaţii sexuale şi limbaj obscen, dar şi galele K1 sau Local Kombat vor fi împinse după ora 23.00, potrivit unei propuneri a Consiliulului Naţional al Audiovizualului.

În propunerea de modificare a Codului de reglementare a conţinutului audiovizual, emisiuni precum Acces Direct (Antena 1), Test de fidelitate (Antena 1), Trădaţi în dragoste (Prima TV) sau Fata lui tata (Kanal D) nu vor mai putea fi difuzate decât după ora 23.00, dacă rămân pe formatul actual. Citeşte tot articolul

Articole cu acelaşi subiect

GARDIANUL - Adio batai si sex la tv seara ! De la 1 iunie, CNA muta reality show-urile cu continut violent si sexual dupa ora 23.00

EVENIMENTUL ZILEI - « Trădaţi în dragoste » şi « Test de fidelitate », după ora 23:00

Antena 1, somată de CNA pentru limbajul cu conotaţie sexuală al Mihaelei Rădulescu
de Ramona Draghici
COTIDIANUL

Postul Antena 1 a primit, în şedinţa de marţi a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), somaţie publică pentru emisiunea “Duminica în familie”.

În ediţia din 8 martie, Mihaela Rădulescu, moderatoarea emisiunii “Duminica în familie” de la Antena 1, a folosit un limbaj cu conotaţii sexuale, potrivit Consiliului Naţional al Audiovizualului, încălcând prevederile art. 16 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual privind protecţia minorilor. Citeşte tot articolul

Articole cu acelaşi subiect

Pagina de Media - DERAPAJ : Antena 1, somată pentru lecţia de sex a Mihaelei Rădulescu

• OPINII

MASS COMEDIA Nu e nimic de făcut cu TVR
de Cezar PAUL-BĂDESCU | cultura pe sticlă
DILEMA VECHE

Scriam, săptămîna trecută, despre situaţia dezastruoasă de la TVR Cultural. M-am oprit asupra acestui canal pentru că multe dintre emisiunile lui pot fi date ca exemplu pentru cum nu trebuie să fie făcută televiziunea şi pentru că îmi oferă tot timpul mostre de limbă de lemn, de incultură crasă şi de gafe (acestea din urmă par a fi de nesecat ; cea mai recentă pe care am văzut-o : Jurnalul cultural transmite o ştire despre montarea unor piese scrise de actorul Mimi Brănescu, dar îl numeşte pe autor Mimi Georgescu...). De fapt, situaţia de la TVR Cultural nu e o excepţie în TVR. Cum, în cadrul acestei rubrici, sîntem interesaţi în principal de cultură, este normal ca atenţia să-mi fie îndreptată în special înspre un post care spune că face cultură. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

OSCE le recomanda ziaristilor sa relateze cu detasare despre demonstratiile de la Chisinau
RL online

Dupa o saptamana de tacere, OSCE reactioneaza la situatia din Moldova printr-o scrisoare a reprezentantului pentru libertatea media trimisa autoritatilor de la Chisinau, se arata intr-un comunicat al organizatiei. OSCE cere autoritatilor moldovene sa asigure presei accesul la informatie, dar atrage atentia jurnalistilor de la Chisinau sa relateze cu detasare despre manifestatiile din Republica Moldova. MAE informeaza ca interventia OSCE « este rezultatul demersurilor realizate de catre MAE roman in legatura cu evenimentele recente de la Chisinau ». Citeşte tot articolul

Cum a ajuns Pro Cinema sa detina peste 50% din piata canalelor de televiziune dedicate filmelor
Adriana Rosoga
ZIARUL FINANCIAR

Pe 19 aprilie 2004 compania PRO TV lansa pe piata autohtona primul post 100% romanesc dedicat in exclusivitate cinefililor. Cum a reusit Pro Cinema sa devina lider de audienta pe o nisa cu o concurenta acerba, dar si un canal profitabil ?

Pentru Pro Cinema, primul post de televiziune lansat in urma cu cinci ani cu un format romanesc dedicat filmelor, serialelor, dar si documentarelor, adecvarea continutului la publicul tinta a dus la atragerea unor audiente din ce in ce mai mari, postul reusind sa ajunga la aproape jumatate din cota de piata pe nisa sa. Citeşte tot articolul

Trampele - 15 aprilie 2009
ACADEMIA CATAVENCU

★ Am văzut într-o ştire de la Realitatea TV că au apărut restaurante care oferă meniuri de criză. Patronii recunosc însă că e vorba mai mult de o stratagemă de marketing decît de o reducere reală a preţurilor. Probabil că gramajele scad ceva mai mult decît preţurile, ceea ce în termeni de specialitate se cheamă marketing, iar în limbaj popular – ţeapă. Asta dacă ne referim strict la cantităţi. Dacă ţinem cont şi de calitate, termenii de specialitate definesc stratagema ca project management, iar cei populari ca salmonella. Citeşte tot articolul

Publicitatea după trei luni de criză : bugete micşorate cu 30%-60%
de Oana Anton
CAPITAL

Cheltuielile pentru publicitate s-au redus, pe ansamblul pieţei, cu 17%, în primul trimestru al acestui an, cele mai mari tăieri de bugete, de până la 60%, fiind operate de jucătorii din industria auto, bănci şi bunuri de larg consum.

Contextul internaţional şi cel local şi-au pus vizibil amprenta asupra bugetelor de marketing ale principalilor clienţi de publicitate, care au fost reţinuţi în ce priveşte promovarea în mass-media.

În primul trimestru al acestui an, televiziunea şi-a păstrat primul loc în bugetele de media, cu o cotă de 90,56% din totalul cheltuielilor brute, potrivit AlfaCont. Citeşte tot articolul