Revista Presei CNA, 15 iunie 2009
15.06.2009

• ACTUALITATE
Bilantul sanctiunilor CNA, la final de campanie electorala
de C.M.
HotNews.ro
Vineri, 12 iunie 2009, 12:46 Economie | Media & Publicitate
Majoritatea posturilor care au ales sa mediatizeze campania pentru euroalegeri au respectat cadrul legal, informeaza CNA printr-un comunicat de presa. Au existat, însă, şi unele abateri atat la posturile centrale, cat si in teritoriu. Cuantumul total al amenzilor aplicate de Consiliu a fost de 70.000 lei. Citeşte tot articolul
CAMPANIE-SANCŢIUNI / CNA a dat amenzi de 70.000 de lei în campania pentru europarlamentare
Mediaexpres
Bucureşti (MEDIA EXPRES) / 12 iun 2009 /
CNA a aplicat posturilor centrale un număr de 11 amenzi, 9 somaţii publice şi a transmis 14 scrisori de atenţionare. De asemenea, posturilor din teritoriu le-au fost aplicate 9 amenzi şi 31 de somaţii publice.
Cuantumul total al amenzilor aplicate de Consiliu a fost de 70.000 lei. Citeşte tot articolul
Este criză, la radio se dă sex
Autor : Petre Barbu
ADEVARUL
13 iunie 2009
Goliţi, epuizaţi şi îmbuibaţi, oamenii de radio nu reuşesc să debiteze decât platitudini pe care le târâie pe terenul aluziilor sexuale.
Dacă aş sta cu fundul pe un buget de promovare (pentru o marcă de automobil, un supermarket sau o bancă), n-aş cheltui nici doi euro de reclamă în emisiunile matinale de la Radio ZU, Kiss FM, Radio 21 sau Radio Guerrilla. Deşi sondajele arată că sunt programele cu mare audienţă şi notorietate ale pieţei private de radio, nu, n-aş da nici doi euro ! Nu pentru că este criză în publicitate şi bugetele de marketing s-au redus drastic. Citeşte tot articolul
Felix ii creeaza probleme lui Teszari
ZIUA
13/14 iunie 2009
RCS&RDS, compania de telecomunicatii a omului de afaceri Zoltan Teszari, pare sa o ia « pe panta » descrescatoare, dupa ce a gajat cu sediul central un imprumut de 13,6 milioane de dolari de la ING Lease IFN, conform contractului publicat pe Arhiva electronica de garantii reale mobiliare.
Operatorul de telecomunicatii RCS&RDS are afaceri anuale de circa 700 milioane de dolari, iar in 2007 a contractat un alt imprumut, de 550 milioane de dolari, de la un grup de banci condus de ING si Citi, garantat cu propriile actiuni. Citeşte tot articolul
Ce urmăresc europenii la tv : farse italiene, reality show-uri bulgăreşti şi telenovele englezeşti
Cristian Bandea, Daniela Vitelaru, Ivan Radev
COTIDIANUL
Italienii se delectează cu farse şi băşcălie, iar britanicii sunt mari amatori de telenovele cu miză socială. La vecinii estici se ridică audienţa cu abundenţa de seriale şi reality show-uri importate de peste Ocean.
La sud de Dunăre, reality show-urile sunt vedetele controversate ale grilei. Cele mai urmărite emisiuni de televiziune din Bulgaria sunt “Music Idol” (“Megastar”-ul vecinilor de la sud de Dunăre), difuzat pe bTV, şi “VIP Brother” (varianta “Big Brother” cu celebrităţi), transmis pe NovaTV. Citeşte tot articolul
RoNewMedia mută televiziunea pe Microsoft Surface
Cristian Bandea
COTIDIANUL
Celebrul computer controlat prin gesturi al celor de la Microsoft îşi va demonstra măiestria tehnologică la cea de-a treia ediţie al celui mai important eveniment dedicat industriei new media din România, desfăşurat pe 16 iunie, la Crowne Plaza Bucureşti.
Televiziunea se va muta pe Internet, iar canalele vor putea fi selectate, schimbate sau urmărite paralel cu ajutorul gesturilor în cadrul celei de-a treia ediţii a conferinţei RoNewMedia, desfăşurată pe 16 iunie la Crowne Plaza Bucureşti. Toate aceste lucruri vor fi posibile mulţumită inovativei aplicaţii “Desktop TV”, care va rula pe celebrul Microsoft Surface, calculator inspirat din filmele SF de genul “Minority Report”. Citeşte tot articolul
• OPINII
Emetiral, vă rog !
Radu Paraschivescu
EVENIMENTUL ZILEI
Lumea emisiunilor de divertisment a înfiat două forme fără fond, dar cu fonduri : Oana Zăvoranu şi Monica Columbeanu.
Câteva posturi TV au decis, fără consum neuronal, că ele sunt divele chemate să ocupe locurile pe care le-au lăsat libere Andreea Marin şi Mihaela Rădulescu. Zăvoranu şi Columbeanu pot fi numite dive doar dacă, printr-o cascadorie semantică de care Academia Română şi DEX-ul n-au prins de veste, „divă” a ajuns sinonim cu „fufă”. Însuşi gândul că aceste făpturi avariate pot ilustra excelenţa e o insultă. Comparaţia cu predecesoarele le pune într-o lumină pe cât de proastă, pe atât de meritată. Citeşte tot articolul
• DIVERSE
Deal-urile de trust isi fac loc tot mai mult in strategiile media
Azi de Antonia Tucheac
BUSINESS STANDARD
Daca in privinta canalelor media cu acoperire mai mica anul 2009 este, in mod clar, unul de pierdere, in ceea ce priveste strategia, o pondere destul de mare in alegerea mediilor in 2009 este constituita si de deal-urile pe care agentiile le obtin la nivel de trusturi. Atat clientii, cat si trusturile media alearga dupa cote intr-o piata in contractie.
Ovidiu Florea, managing director al Media Investment, agentie de media parte a holdingului the group, a spus ca este imposibil de estimat “cat” cantareste strategia de media planning si buying in atingerea unei cote de piata. Citeşte tot articolul