Revista Presei CNA, 19 iunie 2009
19.06.2009

• ACTUALITATE
Conflictul dintre Oana Zăvoranu şi Monica Columbeanu a dus la amendarea Kanal D
Mediafax
BUCUREÅžTI / 15:04, 18.06.2009
Consiliul NaÅ£ional al Audiovizualului (CNA) a amendat, în ÅŸedinÅ£a de joi, postul de televiziune Kanal D cu 10.000 de lei, pentru emisiunea « Pact cu diavoliÅ£a », moderată de Oana Zăvoranu, în timpul căreia aceasta a avut un conflict cu Monica Columbeanu, fiind folosit un limbaj injurios. CiteÅŸte tot articolul
Cearta dintre Moni şi Zăvoranu a adus amenzi şi la Kanal D, şi la OTV
COTIDIANUL
CNA a sancţionat postul lui Dan Diaconescu cu 20.000 de lei, iar pe cel turcesc, cu 10.000 de lei.
Posturile OTV şi Kanal D au fost amendate, joi, de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), cu 20.000, respectiv 10.000 lei, pentru modul de prezentare a conflictului dintre Oana Zăvoranu şi Monica Columbeanu, informează NewsIn.Citeşte tot articolul
Scandalul Zavoranu – Columbeanu, amendat de CNA cu 10.000 de lei
GARDIANUL
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a amendat, în sedinta de joi, postul de televiziune Kanal D cu 10.000 de lei, pentru emisiunea “Pact cu diavolita”, moderata de Oana Zavoranu, în timpul careia aceasta a avut un conflict cu Monica Columbeanu, fiind folosit un limbaj injurios, noteaza Mediafax. CiteÅŸte tot articolul
Nikita confirma : “prostia face audienta !”
GARDIANUL
Una dintre vedetele momentului – si nu punem ghilimele cuvantului “vedeta”, pentru ca Nikita chiar a ajuns o vedeta in Romania - confirma un zvon care circula liber de ceva vreme prin tarisoara noastra : prostia face audienta.
Lazarus a invitat in emisiunea lui de la Kanal D mai multe astfel de specimene care au intoxicat media in ultima perioada. Cititi si voi comunicatul pe care ni l-a trimis PR-ul postului Kanal D. CiteÅŸte tot articolul
Tolontan : Monica Iacob-Ridzi a cumparat publicitate mascata din bani publici
de Marius Mihaiescu
HotNews.ro
Joi, 18 iunie 2009, 20:38
Ziaristul Catalin Tolontan a afirmat joi seara ca ministrul Tineretului si Sportului, Monica Iacob-Ridzi, a cumparat publicitate mascata de la posturi comerciale de televiziune, din bani publici.
« 40% dintre stirile cumparate de MTS au fost despre Monica Iacob-Ridzi, 20% au fost despre Monica Iacob-Ridzi si Elena Basescu. Ele au fost cumparate de bani publici si nu au fost marcate cu publicitate, incalcind legea audiovizualului », a declarat Catalin Tolontan, la Realitatea TV. CiteÅŸte tot articolul
Ridzi, acuzată că şi-a făcut imagine cu EBA pe bani publici
Dan Duca
COTIDIANUL
Publicitate mascată şi ştiri cumpărate pe bani publici - aceasta este acuzaţia lansată joi seară la Realitatea TV, de redactorul-şef al Gazetei Sporturilor, Cătălin Tolontan la adresa ministrului Tineretului şi Sportului, Monica Iacob Ridzi. Aceasta neagă acuzele şi în plus afirmă că Ministerul nu a plătit 75.000 de euro doar pentru o scenă.
Potrivit lui Tolontan, Ministerul Tineretului a încheiat trei contracte prin care firmele de publicitate care au organizat Zilele Tineretului de la începutul lunii mai se angajau să asigure mediatizarea evenimentelor prin ÅŸtiri, reportaje, interviuri - toate nemarcate cu semnul “publicitate” pe posturile de televiziune MTV, Pro Tv, Antena 3 ÅŸi Realitatea TV, ceea ce ar contraveni legii audiovizualului. CiteÅŸte tot articolul
CRP şi AJR : Motivul retragerii acreditării jurnalistei MEDIAFAX de către PRM contravine legii
Mediafax
BUCUREÅžTI / 17:12, 18.06.2009
Clubul Român de Presă (CRP) şi Asociaţia Jurnaliştilor din România (AJR) consideră că retragerea de către PRM a acreditării jurnalistei Ema Toader de la Agenţia de presă MEDIAFAX este în contradicţie cu Legea privind liberul acces la informaţiile de interes public.
« Clubul Român de Presă ÅŸi AsociaÅ£ia JurnaliÅŸtilor din România au luat act de retragerea acreditării corespondentului Mediafax, Ema Toader, de către reprezentanÅ£ii Partidului România Mare ÅŸi consideră că motivul invocat de PRM - « comentariile răuvoitoare ÅŸi incorecte » ale corespondentului - contravine Legii privind liberul acces la informaÅ£iile de interes public », potrivit CRP-AJR. CiteÅŸte tot articolul
Atenţie, Donald Trump, vine Dan Voiculescu !
Dan Duca
COTIDIANUL
Fondatorul Antenelor îşi continuă campania de refacere a imaginii : după ce ÅŸi-a pus la punct blogul, acum caută idei bune de afaceri ÅŸi plănuieÅŸte pentru la toamnă un show tip “Apprentice”.
Dan Voiculescu calcă pe urmele miliardarului american Donald Trump. Fondatorul Antenelor a lansat pe blog o provocare : aşteaptă pe e-mail propuneri de afaceri, pe care, dacă le găseşte fezabile, este gata să le finanţeze : nerambursabil sau intrând în asociere. Citeşte tot articolul
Ce posturi castiga pe divertisment
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD
Postul de televiziune Antena 1 a difuzat, in prima jumatate a acestui an, cele mai multe emisiuni de divertisment care au reuÈ™it performanÈ›e de audienÈ›a, de la Divertis Mall, aflat pe primul loc in topul celor mai urmarite emisiuni de divertisment, pana la show-uri precum “Test de fidelitate” sau “Vreau sa fiu vedeta” care, deÈ™i au inregistrat audienÈ›e mai mici, s-au clasat, totuÈ™i, intre primele 15 emisiuni de entertainment din punctul de vedere al ratingului.
Astfel, “Divertis Mall”, emisiune aflata pe primul loc in clasament, a fost urmarita, in medie, de 1,215 milioane de telespectatori la nivel urban si a reusit o audienta medie de 10,5% si o cota de piata de 22,2%. CiteÅŸte tot articolul
• DIVERSE
Europenii se uită la televizor 3 ore şi 37 de minute pe zi
Mediafax
BUDAPESTA / 17:53, 18.06.2009
Europenii se uită la televizor, în medie, 3 ore şi 37 de minute pe zi, în timp ce consumul TV la nivel internaţional este de 3 ore şi 8 minute zilnic, potrivit unei cercetări realizată de compania de cercetare Eurodata TV Worldwide/ Mediametrie, la târgul TV Discop East 09 de la Budapesta.
Cercetarea, reprezentativă pentru anul 2008, a fost prezentată de Isabel Mayor, International Sales Manager, Eurodata TV Worldwide/ Mediametrie. Citeşte tot articolul
Reţelele TV din SUA, în pană de reclame
Iulia Bunea
Adevărul
Marii investitori în publicitate vor ca televiziunile naţionale de peste ocean să reducă tarifele cu 15%. Posturi precum ABC, NBC şi FOX nu au reuşit să atragă prea multă publicitate pentru toamna lui 2009, deşi anul trecut au avut reclame în valoare de nouă miliarde de dolari. Postul american NBC ar putea pierde 100 de milioane de dolari din lipsă de publicitate.
Luna iunie reprezenta, în anii trecuţi, momentul în care reţelele de televiziune negociau cu advertiserii bugetele de publicitate pentru grilele de toamnă. Citeşte tot articolul