Revista Presei CNA, 20 iulie 2009
20.07.2009

• ACTUALITATE
TVR - unica televiziune din spaţiul comunist care a transmis în direct aselenizarea
www.tvr.ro
Luni aniversăm 40 de ani de la aselenizare, sărbătoare de care se bucură şi România, singura ţară comunistă care a transmis în direct la televiziune primii paşi făcuţi de om pe lună. Citeşte tot articolul
De la Udrea pentru televiziuni : 415.000 de euro pentru Pro TV, 320.000 pentru Realitatea TV ÅŸi 184.000 pentru Antena 3
Petrisor Obae
Pagina de media
Pro TV, Realitatea TV şi Antena 3 îşi vor împărţi 924.000 de euro (fără TVA) pentru promovarea programului Turist în România. Mai precis, Ministerul Turismului a prevăzut clar sumele care se vor duce fiecărui post TV în parte : Pro TV va primi 415.000 de euro, Realitatea TV 323.000, iar Antena 3 va primi un buget de 184.000 de euro.
Cifrele şi posturile TV reies din caietul de sarcini al unei licitaţii pentru alegerea unei agenţii de publicitate care să administreze cel mai eficient bugetele. Citeşte tot articolul
Articol cu acelaÅŸi subiect
GARDIANUL - BRD, marea castigatoare a campaniei „Romania - Land of choice“
Cum a dat ÅŸefa Åžtirilor TVR meciul România-Lituania pe opiniile unui pesedist. “Pentru că trebuie”
de Cristian Bandea
COTIDIANUL
16 Iulie 2009
Åžefa Åžtirilor TVR este responsabilă pentru dezechilibrul creat de invitarea în cadrul “Telejurnalului” a pesedistului Liviu Dragnea, în condiÅ£iile în care campania electorală luase sfârÅŸit, a stabilit Comisia de Etică ÅŸi Arbitraj a postului public.
Comisia de Etică şi Arbitraj (CEA) a postului public a stabilit că vina pentru derapajul politic petrecut în 6 iunie şi care l-a avut în centru pe pesedistul Liviu Dragnea îi aparţine Mădălinei Rădulescu, şefa ştirilor din TVR. Citeşte tot articolul
• OPINII
Marele jaf al publicităţii de stat
de Petre Barbu
ADEVARUL
18 iulie 2009
Publicitatea de stat este uşor de inventat şi nu lasă urme. Nici în conturi, şi nici în memoria colectivă.
Aşa-numita publicitate de stat este un excelent mijloc de sifonare a banilor şi oportunitatea pentru a umfla averile celor aleşi s-o gestioneze. Este uşor de inventat şi nu lasă urme. Nici în conturile bancare, şi nici în memoria colectivă. Citeşte tot articolul
• DIVERSE
Reality show-urile “de România” : bugete mari ÅŸi actori de ocazie
de Ramona Draghici
COTIDIANUL
19 Iulie 2009
Moda reality show-urilor este în plină vogă în România. DeÅŸi costurile unor astfel de producÅ£ii nu sunt mici, televiziunile se înghesuie să le “vâre” în grilele de programe, pentru că fac audienţă. ÃŽn ultimii ani, reality-urile s-au dovedit a fi sarea ÅŸi piperul programelor tv româneÅŸti. CiteÅŸte tot articolul
Realitatea TV, pe locul 3
COTIDIANUL
19 Iulie 2009
108.000 de români din mediul urban au urmărit în medie pe minut Realitatea TV, în perioada 1-18 iulie, potrivit datelor furnizate de GfK România.
Postul de ştiri a ocupat locul 3 în clasamentul audienţelor, lăsând în urmă Acasă TV (85.000), Antena 3 (82.000), Kanal D (82.000), TVR 1 (81.000), Prima TV (78.000), Naţional TV (55.000) şi OTV (50.000). Citeşte tot articolul
Război TV - Boureanu către Păunescu : « eÅŸti o fosilă împuÅ£ită ». Păunescu : « analfabet obraznic »
de Diana POPESCU, Diana MARCU
GANDUL
18 IULIE 2009
„Domnule Boureanu, nu-Å£i merita numele !” Cu această „somaÅ£ie” a debutat, joi seară, disputa extrem de agresivă dintre colegii de guvernare Cristian Boureanu ÅŸi Adrian Păunescu. Agasat, fiecare, de faptul că nu are suficient timp de a se exprima în cadrul talk show-ului, tocmai din cauza celuilalt, cei doi au transformat dezbaterea de idei într-un concurs de jigniri. CiteÅŸte tot articolul