Revista Presei CNA, 26 iulie 2010
26.07.2010

• ACTUALITATE
Ştirile Kanal D ies în stradă
de Anca Simionescu
EVENIMENTUL ZILEI
ÃŽn luna august, principalul jurnal informativ va fi transmis în direct din 12 oraÅŸe ale ţării, în cadrul « Caravanei Åžtirilor Kanal D ».
Pentru o lună, începând cu 2 august, Kanal D va lansa « Caravana Åžtirilor Kanal D », sub lozinca « România este oraÅŸul tău ».
Christian Sabbagh, prezentatorul ştirilor de la ora 19.00, va transmite live din 12 oraşe mari din ţară. Citeşte tot articolul
• OPINII
Gunoiul vine de la OTV
ADEVĂRUL
Rezultatele financiare ale firmelor lui Dan Diaconescu nu justifică averea sa.
Ce vor spune românii despre Dan Diaconescu peste 50 de ani ? Va fi recunoscut drept cel mai mare ziarist al ţării, mai mare decât Nistorescu, Cristoiu, Tucă, Moraru sau Cartianu ? Poate că şcoala din Caracal, unde a învăţat carte, îi va purta numele şi piaţa centrală a oraşului va fi străjuită de statuia sa, melancolică şi zveltă, de brav luptător pentru cauza poporului român. Citeşte tot articolul
Radio Vacanţa : o istorie cu propagandă comunistă şi copii pierduţi
de Andreea Dogar
EVENIMENTUL ZILEI
ÃŽn anul 1967, pe melodia „Valurile Dunării” a lui Iosif Ivanovici, îşi începea emisia Radio VacanÅ£a, singurul post estival de radio din Europa la acea vreme. ÃŽnfiinÅ£at pentru un scop politic, acela de a face propagandă în favoarea litoralului românesc printre turiÅŸtii străini de la Marea Neagră, el a evoluat uneori în răspăr cu linia partidului, ceea ce a dus la desfiinÅ£area unor emisiuni prin anii ’80.
Însă ceea ce are unic acest post de radio este găsirea copiilor rătăciţi. Încă de la înfiinţare, Radio Vacanţa s-a ocupat de copiii pierduţi de părinţi pe litoral. Citeşte tot articolul
• DIVERSE
TABLETA TV : Cel mai ridicol crainic din lume
de Horia Ghibuţiu
EVENIMENTUL ZILEI
E nord-coreean. În cazul în care nu l-aţi văzut, în imagini preluate de un jurnal TVR, aţi ratat un moment de referinţă.
Cu ce însufleţire citea despre armata şi poporul coreean care vor începe un război sfânt, ca răspuns la manevrele comune SUA-Coreea de Sud ! Citeşte tot articolul
26 iulie : Criza este subiect de reclame. Venituri mai mici, dar profituri mai mari în PR
De PetriÅŸor Obae
Pagina de Media
Pentru a atrage clienÅ£i, investitorii în publicitate se folosesc în campaniile lor de „transformările economice“ din ultima perioadă, observă Adevărul. Declinul economic sau creÅŸterea TVA au devenit subiectele unor campanii publicitare. Compania de asigurări Omniasig a decis să vină cu o super ofertă pentru pensionarii loviti de criză. Mărcile de snacksuri Star si Lay’s promit că în această perioadă nu vor modifica preÅ£ul. CiteÅŸte tot articolul