Revista Presei CNA, 26 iulie 2011
26.07.2011

• ACTUALITATE
Declinul TV continuă la şase luni : mai multă audienţă pe mai puţini bani
de Petre Barbu
Forbes Romania
Piaţa TV autohtonă este dominată autoritar de două grupuri : Pro TV SA (32%) şi Intact (24,7%). Restul pieţei este fărâmiţat şi se află într-o puternică suferinţă.
În prima jumătate a acestui an, grupul de televiziune Pro TV SA, aparţinând operatorului american CME, a livrat un volum de audienţă pentru reclamele difuzate, în mediul urban, de 320.301 puncte de audienţă (Gross Rating Point), cu 6,3% mai mult decât în aceaşi perioadă a anului 2010. Citeşte tot articolul.
Media, în mâinile „mogulilor“ digitali
de Iulia Bunea
Adevarul.ro
Publicaţia britanică „The Guardian“ a publicat un top 100 al celor mai influenţi oameni din industria media şi marketing pentru anul 2011. Mark Zuckerberg, părintele Facebook, Jack Dorsey, directorul Twitter, şi Larry Page, şeful Google, sunt cei mai puternici oameni din media în Marea Britanie, conform „The Guardian“.
La începutul anilor 2000, pe vremea când Facebook nu exista nici măcar la nivel de idee, puterea media din Marea Britanie era în mâinile directorilor sau proprietatarilor presei tradiţionale. Citeşte tot articolul.
Articol cu acelaşi subiect :
Mark Zuckerberg, cel mai puternic om din peisajul media în Marea Britanie
Mediafax
• DIVERSE
Dinu Patriciu, ironizat la propriul post : “Domnule Patriciu, poate nu știți ce e la dvs. în trust”
de : Petrişor Obae
Paginademedia.ro
Patronul Adevărul Holding a fost ironizat într-o emisiune laCity FM, post pe care l-a cumpărat în primăvară și care urmează să fie relansat în curând cu numele Click FM.
“Domnule Patriciu, poate nu știți ce se întâmplă la dumneavoastră în trust”, a spusDucu Hâncu, vineri, în direct laCity FM. “Vă spunem noi”. Patriciu, acum proprietarul revistei Cațavencii, a fost ironizat în emisiunea Aerobaza Kamikaze, realizată de câțiva ziariști de la publicația de satiră. Citeşte tot articolul.
New York Times a atras circa 225.000 de abonaţi de la introducerea taxei de acces online
Mediafax
Cotidianul american New York Times a atras circa 225.000 de abonaţi de la introducerea taxei de acces pentru conţinuturile online, în martie 2011, şi până în prezent.
În cel mai recent raport financiar, reprezentanţii New York Times Company au specificat că există alţi 57.000 de cititori care plătesc pentru a primi ziarul pe platforme precum Amazon Kindle şi Barnes & Noble Nook. De asemenea, 765.000 de persoane au abonament la ediţia tipărită a ziarului şi acces la conţinuturile sale digitale, informeazăwarc.com. Citeşte tot articolul.