Revista Presei CNA, 27 Aprilie 2009
27.04.2009

• ACTUALITATE
Cutremurul a zguduit şi audienţele TV : interesul pentru informaţii a săltat puternic Realitatea TV
Paginademedia.ro
Petrişor Obae
Nevoia de informaţii imediat după producerea cutremurului de aseară a săltat puternic audienţa postului TV de ştiri Realitatea TV. Postul a avut, în sfertul de oră de după cutremur, un rating mediu de 7%, ceea ce înseamnă aproape 900.000 de telespectatori. Cifra este de peste şapte ori mai mare decât înregistra canalul cu jumătate de oră înainte de cutremur.Postul concurent, Antena 3 a avut o creştere, însă mult mai temperată : 196.000 de telespectatori în sfertul 20.30-20.45. Citeşte tot articolul
Românii au urmărit informaţiile despre cutremur la Realitatea TV
COTIDIANUL
26 Apr 2009
Postul de ştiri a fost lider de piaţă sâmbătă seară cu ediţia de breaking news care a urmat la câteva minute după cutremur. Cutremurul de sâmbătă seară cu o magnitudine de 4,5 grade pe scara Richter în Bucureşti s-a simţit şi în studioul Realitatea TV. Invitaţii Corinei Drăgotescu la emisiunea „Zona de Impact”, începută la ora 20.10, Adrian Păunescu, jurnalistul Val Vâlcu şi sociologul Mircea Kivu, au simţit în direct unda seismică de la 20.20. Citeşte tot articolul
Şoc - show : Cutremur de 5,3 pe scara Richter - 7.1 puncte rating
Realitatea TV a urcat pe unda de şoc a seismului. La OTV, cutremurul a salvat-o pe Nikita de la sinucidere
de Diana MARCU
GANDUL
• Cu un seism în direct, Realitatea tv a fost lider de piaţă în intervalul orar 20.30 - 21.00, cu un rating de 7.1%
• Antena 3 a înregistrat 241.000 de telespectatori, iar OTV-ul a ţinut în faţa televizoarelor 283.000 de români
„A fost cutremur” a spus Adrian Păunescu şi un tulburat tremolo i s-a simţit în vocea-i de bard. „Cred că tocmai am trecut printr-un cutremur. L-am simţit şi noi, aici, în studio”, a confirmat Corina Dragotescu, anunţând, cu sânge rece, că, în scurt timp, vor fi prezentate şi date despre intensitatea seismului produs. Citeşte tot articolul
Un milion de români s-au cutremurat după seism la RTV
Doinel Tronaru
Andreea Archip/Adrian Popa
EVENIMENTUL ZILEI
„Românii au ales să vadă cutremurul în direct la Realitatea TV”, conform reprezentanţilor postului, care a fost lider de audienţă, sâmbătă, pe intervalul orar 20.30-21.00 (imediat următor neplăcutului eveniment), cu 821.000 de telespectatori.
În acele momente, „gazda” emisiunii era Corina Drăgotescu, avându-i ca invitaţi, la „Zona de impact”, pe Adrian Păunescu, Val Vâlcu şi Mircea Kivu. Cunoscutul poet şi-a permis chiar o glumă - „ce bine că nu se dă dreptul la replică” - apropo de faptul că acest tip de cutremur, de adâncime, nu are replici. Citeşte tot articolul
Grupul Intact neaga zvonurile privind desfiintarea GSP TV si demisia lui Radu Naum
de C.I.
HotNews.ro
Vineri, 24 aprilie 2009, 16:25
Grupul media Intact neaga, intr-un comunicat de presa remis vineri, zvonurile privind presupusa desfiintare a postului GSP TV si demisia directorului acestui post, Radu Naum. Zvonurile au fost alimentate in ultimele zile de lipsa unor informatii oficiale din partea Antenei 1 si RCS-RDS, care formeaza consortiul ce detine drepturile pentru Liga 1, consortiu in interiorul carora presa a scris ca exista neintelegeri privind continuarea colaborarii. Citeşte tot articolul
Falimentarul Felix
Mircea Popescu
ZIUA
Pentru ca nu mai are bani, dupa ce a pierdut 34 de milioane de euro din proasta administrare a transmisiilor meciurilor de fotbal din Liga I, Voiculescu vrea sa scape fara sa plateasca
Dan Voiculescu a intrat la mare ananghie financiara dupa ce a tras sforile ca GSP TV, primul avorton de televizune sportiva din Europa, sa puna mana pe drepturile de televizare a meciurilor din Liga I, spre frustrarea a milioane de suporteri care nu au putut viziona meciurile. De fapt, cand Felix Falitu’ a inhatat drepturile de televizare s-a gandit ca va jecmani la sange microbistii mioritici prin doua metode : Citeşte tot articolul
Liga, un cartof fierbinte pentru RCS-RDS si Intact/Antena
de Iulian Comanescu / Media lui Comanescu
Hotnews.ro
Vineri, 24 aprilie 2009, 20:05
S-a mai scris despre faptul ca intre Intact/Antena si RCS-RDS au intervenit in aceste zile interese divergente legate de costisitoarele meciuri din Liga, pe care cele doua companii le-au castigat anul trecut in cartel la licitatie, contra a peste 90 de milioane de euro. Problema e ca investitia nu s-a dovedit a fi deocamdata una rentabila, iar meciurile au devenit un cartof fierbinte. Care vor fi consecintele ? Se darama GSP TV-urile ? Pleaca RCS-RDS cu meciurile si isi infiinteaza un canal propriu ? Se duc meciurile in alta parte ? Citeşte tot articolul
Cum se împarte bugetul TVR pe anul 2009
Iulia Bunea
27 apr 2009
ADEVĂRUL
Cele şase televiziuni publice (TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Info, TVR Cultural şi TVR Internaţional)vor primi anul acesta 10,8 milioane de euro pentru achiziţia de filme şi pentru producţia de emisiuni. Conducerea Direcţiei Programe a SRTV consideră suma alocată achiziţiei de programe insuficientă, dar s-ar mulţumi cu 15–16 milioane de euro.
Potrivit unui document intern al TVR, intrat în posesia „Adevărul”, bugetul alocat în acest an pentru cumpărarea de filme şi realizarea de programe al postului public de televiziune este cu 40% mai mic decât cel cheltuit în 2008. Citeşte tot articolul
Radioul public a cheltuit aproape 100 de milioane euro in 2008 si a incheiat anul cu un « profit simbolic » de 65.000 euro
de V.M.
HotNews.ro
Vineri, 24 aprilie 2009, 18:07
Radioul public a contabilizat anul trecut venituri totale de 367,2 milioane de lei (circa 96,6 milioane de euro) si cheltuieli de 366,5 milioane de lei (96,4 milioane de euro), generand un profit simbolic, de 258 de mii de lei (65.000 de euro), se arata in raportul de activitate si contul de executie bugetara pe anul 2008 ale Societatii Romane de Radiodifuziune (SRR), publicat vineri, pe site-ul institutiei. Citeşte tot articolul
Radioul public a încheiat anul 2008 cu profit de 65.000 de euro
Autor : Cătălin Cocoş
ADEVĂRUL
Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a terminat anul 2008 cu un profit net de 258.065 de lei (aproximativ 65.000 de euro calculat la cursul leu - euro de la finalul lui 2008), potrivit Raportului de activitate pe 2008 publicat pe site-ul propriu.
Radioul public a contabilizat în 2008 venituri totale de 367,2 milioane de lei (92,2 milioane de euro) şi cheltuieli de 366,5 milioane de lei (92.1 milioane de euro), conform documentului care a fost depus la data de 15 aprilie la Parlamentul României. Citeşte tot articolul
Presedintele SRR : Simtim din plin restrictiile financiare
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD
Criza financiara si-a facut simtita prezenta la Radio Romania, mai ales prin rectificarea bugetara prin care s-au taiat 10% din buget, dar si prin prisma incasarilor din taxa radio si a celor din publicitate, a declarat pentru Business Standard presedintele Societatii Romane de Radiodifuziune, Maria Toghina. “Ne va afecta, inevitabil, inchiderea unor societati comerciale de exemplu. Simtim din plin aceste restrictii financiare. Ce e mai dificil pentru noi in acest moment este ca aceasta criza vine pe fundalul unei austeritati pe care noi o traversam de patru ani, determinata de reducerea permanenta a veniturilor SRR”, a spus Toghina. Citeşte tot articolul
• OPINII
Nebunia ca produs (2)
Alexandru Matei
ROMANIA LIBERA
25 Aprilie 2009
Daca Antena 3 se bate cu Realitatea pentru suprematie pe segmentul stiri si transmisiuni live, asta se datoreaza unei inventii recente si alteia, mai vechi, dar nepusa pana acum in valoare. Valentin Stan e un tip care a invatat sa produca situatii strigatoare la cer. Oamenii vor sa se distreze, sa planga sau sa se infurie. Valentin Stan vinde furie, furie pe Basescu si pe cei din jurul lui. Cursul frustrarii e foarte bun in societatea romaneasca, Basescu e un tap ispasitor foarte suferitor, iar Stan a brevetat metoda « obiectiva » in talk-show, cu inregistrari ale discursurilor incriminate. Citeşte tot articolul
• INTERVIURI
3 ani de Money Channel sărbătoriţi prin ediţii speciale de la New York şi Baltimore
Ramona Drăghici
COTIDIANUL
Pe 1 Mai, Money Channel - singura televiziune de business din România -împlineşte trei ani. Daniel Apostol, realizator şi redactor-şef, unul dintre “părinţii” postului, alături de Lucian Sârb şi Sorin Freciu, povesteşte cum a crescut postul şi despre ediţiile speciale pe care le pregătesc cu ocazia aniversării.
Cum sărbătoriţi cei trei ani de emisie ?
De luni, 27 aprilie, şi până vineri, 1 Mai, vom avea o serie de transmisiuni în direct din SUA, de la Baltimore şi New York. Citeşte tot articolul
Ada Roseti : „Discovery te ajută să descoperi dorinţa de aventură“
Ruxandra Grecu
ADEVĂRUL
Ada Roseti vorbeşte despre noul post TV ID Investigation Discovery şi grila sa de programe. Postul, care s-a lansat luna aceasta, are ca public-ţintă femeile cu vârste între 25 şi 54 de ani. Grila este axată pe programe de investigaţie.
De ce consideraţi că principalul segment de public vizat de ID Investigation Discovery este preponderent feminin ?
Studiile noastre au arătat că femeile sunt mai atrase de asemenea subiecte decât bărbaţii. Cred că are legătură cu interesul femeilor pentru poveşti, pentru lupta dintre Bine şi Rău. Citeşte tot articolul
• DIVERSE
„Frumuseţe...”, lider de audienţă
EVENIMENTUL ZILEI
EMISIUNE. Transformările spectaculoase prin care au trecut cele două participante la emisiunea „Frumuseţe pe muchie de cuţit”, difuzată sâmbătă seară în intervalul orar 21.45-23.07, au fost urmărite la Pro TV, în minutul de aur (înregistrat la ora 23.02), de peste 1.000.600 de telespectatori din întreaga ţară. Citeşte tot articolul