Revista Presei CNA, 29 Aprilie 2010

29.04.2010


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Dierk Zeigert, director coordonator la B1 ÅŸi Vox News
Evenimentul Zilei
28 aprilie 2010

Dierk Zeigert va ocupa, începând cu data de 1 mai, funcţia de director coordonator al posturilor de televiziune B1 şi Vox News, numire aflată în acord cu strategia de dezvoltare a trustului din care acestea fac parte. Citeşte tot articolul

Venituri in crestere cu 37,5% la posturile tematice in T1 2010
de Bobi Neacsu
Financiarul
27 Aprilie 2010

Filmele, serialele si documentarele au atras publicitate de 2,2 milioane de euro net in primele trei luni ale anului

Patru din cele mai importante canale tematice - Discovery Channel, National Geographic, Hallmark si AXN - au adunat din reclame aproximativ 2,2 milioane de euro net in T1 2010.

Daca Hallmark este lider de audienta cu 27.000 de telespectatori in medie pe zi, pe primul loc la publicitate atrasa se situeaza Discovery Channel, cu 700.000 de euro net in conturi in T1 2010. CiteÅŸte tot articolul

Românii sunt campioni la telecomandă
Iulia Bunea
Adevărul
Luni 26 apr 2010

Bărbaţii petrec aproape 5 ore zilnic în faţa micului ecran Conaţionalii noştri se uită la televizor cu până la două ore mai mult peste media mondială.

Consumul de programe TV la nivel mondial a atins o medie zilnică de 3 ore şi 12 minute. În prima parte a acestui an, românii s-au uitat la televizor chiar şi cinci ore pe zi.

Tehnologia şi criza financiară au dus la creşterea timpului pe care oamenii îl petrec în faţa micului ecran. Cercetarea „One television year in the world", realizată în 89 de ţări de pe cinci continente, relevă că în majoritatea teritoriilor consumul TV a crescut. Citeşte tot articolul

• OPINII

Ce desene animate au stârnit controverse aprige
Elena David
România Liberă

« Familia Simpson » i-a iritat pe brazilieni, « Speedy Gonzales » pe mexicani, « South Park » pe musulmani, iar « Pokemon » a provocat panică în Japonia.

Desenele animate nu sunt numai o modalitate plăcută de petrecere a timpului pentru copii, ci şi sursă de amuzament pentru adulţi.

Totuşi, multe animaţii au stârnit controverse în lume din cauza subiectelor delicate abordate, precum religia, rasismul sau politica, potrivit revistei Time. Citeşte tot articolul

Divele au gonit poantele din reclame
Sînziana Boaru
Adevărul
Miercuri 28 apr 2010

Ghiţă Mureşan şi Anna Lesko

Dacă la începutul anilor ’90 bancul făcea spotul, iar telespectatorul aştepta cu interes mica pauză de publicitate, astăzi, majoritatea reclamelor fac apel la vedete.

De la „V-am prins, vrăjitoarelor“ până la „Prietenii ÅŸtiu de ce“ intră aproape toată istoria creativităţii capitaliste. „Veteranii“ domeniului explică începuturile publicităţii. CiteÅŸte tot articolul

Salutul românesc la Paris şi acasă
Nicolae Prelipceanu
România liberă

Tot poporul ne-am revoltat săptămâna trecută de gluma nesărată a comicului francez care cerşea spunând că ăsta e „salutul românesc".

Toată sala unde se petrecea chestia asta s-a ridicat în picioare doar spre a se apleca de mijloc şi a imita ceva ce văzuse în repetate rânduri prin Paris şi primprejurul...

Las la o parte faptul că n-aş râde niciodată de cineva care cerşeşte, chiar dacă o mie de experienţe mi-ar spune că e vorba doar de o înşelătorie, nu de o reală nevoie.

Oricum, gluma e trasă de păr, de prost-gust, iar comicul care face apel la astfel de trucuri rămâne, cum ar spune concetăţenii săi, minabil. Ca să nu spun mai mult. Citeşte tot articolul