Revista Presei CNA, 29 ianuarie 2009

29.01.2009


envoyer l'article par mail title=

Cum înveţi să faci afaceri de la televizor
de Mihaela Dima
ADEVARUL

Emisiunea „Arena Leilor”, difuzată pe TVR 2, are scopul de a promova antreprenoriatul, un domeniu în care românii au foarte puţină experienţă. Moderatoarea Corina Dobre spune că prezenţa în „Arena Leilor” este un mod prin care românii încearcă să îşi îndeplinească „visul autohton de a deveni patroni”.

„Arena Leilor” este un reality-show în care patru oameni de business decid dacă investesc sau nu în diferite afaceri atunci când sesizează că acestea au potenţial de profit. Citeşte tot articolul

Cristian Tabără : despre tabloidizare
de Diana POPESCU
GANDUL

Reportajul onest şi abordarea pozitivă - filosofia emisiunii pe care o face săptămânal

Solicitanta muncă de teren, prea puţin atrăgătoare pentru nou-veniţi

Pe 1 februarie, începe încă un sezon al emisiunii Te vezi la Ştirile Pro Tv. Din nou la drum, realizatorul Cristian Tabără vorbeşte despre colecţia de reportaje în care prezintă o Românie atipică şi seducătoare. Citeşte tot articolul

Anastase vrea Parlament TV
de Cornelia G. POPESCU
ZIUA

Bugetul Camerei Deputatilor a crescut fata de anul trecut cu 22%, a declarat presedintele Roberta Anastase, precizand ca aceasta crestere nu se acorda pentru achizitionarea de masini, ci pentru continuarea proiectului realizarii unui studio de televiziune al Parlamentului, pentru care este prevazuta suma de 600.000 RON (150.000 euro). Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect :

ADEVARUL - Deputaţii îşi fac studio TV de 600.000 de lei

Trustul Intact : Niciuna dintre companii nu e de vânzare
Mediafax

Nici una dintre companiile care formează Intact Media Group nu este de vânzare, trustul Intact urmând să rămână o afacere de familie.

Potrivit unui comunicat al trustului, « zvonurile care circulă, precum şi articolele apărute pe această temă sunt complet nefondate ».

« (...) Intact nu a avut nevoie nici de infuzie de capital şi nici nu a vândut vreodată vreuna dintre companii », se mai spune în comunicat, precizându-se că Intact Media Group a fost şi va rămâne o afacere de familie, fiind un trust de presă « cu capital integral românesc ». Citeşte tot articolul

SENATUL EVZ : Jurnalişti, opriţi degradarea din mediul jurnalistic !
de Horia Roman-Patapievici
EVENIMENTUL ZILEI

Horia Roman-Patapievici : « Nimic nu îmbolnăveşte mai mult corpul politic cu neîncredere în democraţie decât felul în care e practicat la noi jurnalismul de televiziune ».

Patronii presei, care au toţi o agendă politică ofensivă, sunt dublaţi în studiouri de nişte baroni ai presei, autointitulaţi moderatori, care prelungesc această agendă şi se îngrijesc de tâmpirea noastră zilnică, fireşte, cu asentimentul şi concursul nostru. Ca să elimini din oameni bunul-simţ, care este egal răspândit în toţi (la naştere), trebuie să-i ţii într-o permanentă mobilizare : (I) în jurul nimicurilor ; (II) în jurul minciunilor ; (III) în jurul falsificărilor, pentru a le obişnui minţile cu faptul că totul e derizoriu, că nu există adevăr şi că orice poate fi demonstrat. Citeşte tot articolul

Eu te-am făcut, eu te dau la televizor !
de Simona Tache
COTIDIANUL

Ce televiziuni au fost afectate de criză se vede cu ochiul liber. Dacă pe posturile care stau încă bine pe picioare se zbenguie în continuare omoruri, accidente, violuri şi crime, N24, despre care se ştie deja că e slăbită, nu mai are bani de-o sinucidere întreagă.

Dovada : ştirea titrată « Tentativă de sinucidere eşuată », pe care am văzut-o acum câteva seri. Nici nu vreau să-mi imaginez cum vor arăta, în zilele care vin, ştirile cu violuri : « O femeie a fost fluierată pe stradă. De aici până la viol ar mai fi putut fi doar un pas… ». Citeşte tot articolul

Cultura excesului
de Radu Paraschivescu
EVENIMENTUL ZILEI

Rezist la orice, în afară de tentaţii“. Oscar Wilde a livrat lumii - pentru a câta oară ? - un „viţ“ numai bun pentru stropit şuetele între oameni fini.

Atâta doar că vorbele irlandezului au un sâmbure amar, pe care neştiutorii îl sparg între măsele cu întreaga voluptate a candorii, mirându-se apoi de gustul care le ofileşte cerul gurii. Tentaţia împinsă dincolo de limitele fireşti anunţă excesul. Ea devine în felul ăsta un pericol, o movilă de ghimpi ascunsă sub falduri de catifea, un bumerang care despică aerul pe repede înapoi şi răneşte tocmai mâna din care a ţâşnit. Citeşte tot articolul

Patru pitici au făcut un pas uriaş
de Petre Barbu
ADEVARUL

Agenţiile independente Next, Odyssey, Propaganda şi Spoon Media au înfiinţat firma ARM, care va cumpăra spaţii de publicitate pentru clienţii lor. Agenţia Română de Media (ARM) este primul „pool de media” cu statut juridic. Conducerea firmei va fi asigurată prin rotaţie de cei patru membri fondatori.

Adrian Ţuluca, director executiv al agenţiei de publicitate Propaganda, a fost coleg de liceu cu Cristi Grigorescu, director de media al agenţiei Next Advertising. Ţuluca spune că Grigorescu l-a ajutat să treacă clasa la fizică, iar el l-a învăţat chimie. Se cunosc de mai bine de 20 de ani. Citeşte tot articolul