Revista Presei CNA, 3 februarie 2009
03.02.2009

Fauna care populeaza micile ecrane : cum sunt lasati sa evolueze la TV pretinsi astrologi si numerologi
de Camelia Moga
HotNews.ro
Marţi, 3 februarie 2009, 0:38 Economie | Media & Publicitate
„In direct cu numerologul” sau „In direct cu astrologul” sunt doua formate de emisiuni care atrag tot mai des atentia in grilele de programe ale unor posturi TV, dar si pe ordinea de zi a CNA. Printre “expertii” care populeaza ecranele TV se numara vedete precum Iliuta sau Minerva, care “vad”, contra-cost, solutiile la problemele de sanatate, bani sau viata sentimentala ale publicului care intra in direct prin telefon.
Desi Legea audiovizualului interzice promovarea de practici oculte sau emisiunile interactive in care sunt apelati ghicitori, fenomenul pare sa ia amploare la posturi precum OTV, Antena 1 sau Favorit TV. Citeşte tot articolul
TVR, CNA, SRR şi Agerpres : Buget pentru 2009
de Adriana V. Paduraru
JURNALUL NATIONAL
Două dintre cele mai importante instituţii publice pe piaţa de media din România – TVR şi CNA – vor avea în 2009 bugete mai mici faţă de anul trecut.
În schimb, Radioul public şi Agerpres vor primi bani mai mulţi. Celor patru instituţii li s-au alocat în total 417,53 de milioane de lei, informează Mediafax. Citeşte tot articolul
Bugete diminuate pentru TVR şi CNA
EVENIMENTUL ZILEI
CRIZĂ. Televiziunea Română (TVR) şi Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) vor primi, în acest an, sume mai mici de la bugetul de stat, în timp ce radioul public (SRR) şi agenţia de ştiri Agerpres vor avea mai mulţi bani de la stat, faţă de anul trecut. Citeşte tot articolul
Articol cu acelasi subiect
COTIDIANUL - Buget de lux pentru Cotroceni şi pentru Parlament
Kiss Fm a detronat Europa FM in urbanul romanesc
de Antonia Tucheac, Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD
Postul de radio Kiss FM, detinut de trustul ProSiebenSat.1, a detronat fostul lider, Europa FM, la nivel urban, in toamna anului 2008, potrivit Studiului de Audienta Radio, realizat de IMAS - Marketing si Sondaje si Mercury Research.
Astfel, Kiss FM a inregistrat in perioada masurata, 1 septembrie-14 decembrie, o audienta de 14% si o cota de piata de 14,1%. Europa FM, lider de audienta la nivel urban in toamna anului 2007 - cu 15,9% -, dar si in vara 2008, ocupa acum cea de-a treia pozitie, cu o audienta de 12,7% si o cota de piata de 15,1%. Citeşte tot articolul
Pavel Stancev, de la HBO la Kanal D
de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD
Pavel Stancev, fostul director general al HBO Romania, intre 1997 - 2002, a fost numit, din 1 februarie, chief executive officer al Kanal D Romania, potrivit unor informatii oferite de post. Pavel Stancev s-a nascut la Sofia si este licentiat in jurnalism, la Paris. In ultimii 16 ani, el a ocupat pozitii de conducere in companii media precum Ringier, Time Warner sau RTL Group. Citeşte tot articolul
Felix reclamat
ZIUA
C.A.
Adevarul Holding a sesizat Consiliul Concurentei, Protectia Consumatorilor si Clubul Roman de Presa cu privire la concursul « Meciul pentru 1 milion de euro », organizat de Gazeta Sporturilor. Adevarul acuza Gazeta (parte a trustului patronat de Voiculescu) ca realizeaza publicitate inse¬latoare, face publicitate comparativa, si face concu¬renta neloiala. Citeşte tot articolul
Imbolnaviti de televizor
ZIUA
D.M.
Copiii care petrec prea mult timp in fata televizorului sau pe Internet risca o serie de afectiuni mentale ireversibile, au concluzionat autorii unui studiu efectuat la nivel national in Marea Britanie. Pe langa influentarea negativa a comportamentului, televizorul si computerul pot determina o deteriorare a relatiilor cu parintii si chiar aparitia unor probleme grave de sanatate. Citeşte tot articolul
CAMERA DEPUTAŢILOR / Anastase nu mai vrea studio tv
de Aniela Nine
JURNALUL NATIONAL
Roberta Anastase (foto), preşedintele Camerei Deputaţilor, renunţă la ideea realizării unui studio de televiziune, considerând că, în actualele condiţii de criză, nu mai este « oportun » un astfel de proiect. Ea a făcut această declaraţie după şedinţa grupului parlamentar al PD-L, şedinţă la care a participat şi premierul Emil Boc, pentru a stabili împreună cu aleşii priorităţile acestei sesiuni. Citeşte tot articolul
Brandurile General Motors şi Ford au lipsit de la SuperBowl
Ramona Draghici
COTIDIANUL
În ciuda crizei economice, finala campionatului de fotbal american, SuperBowl, a adus o cifră-record a încasărilor rezultate din vânzarea spaţiului publicitar la televizor, a anunţat, recent, postul care a transmis meciul.
Canalul american de televiziune NBC a făcut publică vânzarea unui spaţiu publicitar mai mare decât cel de anul trecut, în valoare de 261 de milioane de dolari pentru ziua transmisiunii (duminică - n.r.), dintre care 206 milioane de dolari în timpul meciului, informează NewsIn. Citeşte tot aticolul
Plecarea lui Buzdugan şi Morar a decimat audienţa Radio 21
Pagina de Media
Radio 21 a pierdut o treime din ascultătorii din Bucureşti, potrivit ultimului Sondaj de Audienţă Radio. Dacă în primăvară, postul avea în Capitală aproape 500.000 de ascultători zilnic, în vară, după plecarea cuplului Daniel Buzdugan – Mihai Morar, audienţa a ajuns la 411.000 de persoane.
În toamnă (perioada 1 septembrie - 14 decembrie), Radio 21 a numărat 285.000 de ascultători. Citeşte tot articolul
Posturile de radio îşi caută ascultătorii
Autor : Petre Barbu
ADEVARUL
În Bucureşti, numărul de radioascultători a scăzut cu 3,5% în toamna anul 2008 faţă de cel din vară. Numărul persoanelor din mediul urban, care au ascultat programe de radio în toamna anului 2008, a crescut cu doar 1,7% faţă de cel din sondajele de audienţă din vară.
Cel mai proaspăt sondaj radio, realizat în perioada 1 septembrie – 14 decembrie 2008, sub patronajul Asociaţiei pentru Radio Audienţă (ARA), arată că orăşenii nu s-au întors din vacanţă în număr foarte mare lângă aparatele de radio. Citeşte tot articolul
Audienţe radio, valul III, toamna-iarna 2008
comanescu.hotnews.ro
Postat in Radio/TV/YouYube de Iulian Comanescu pe 2 February 2009, la ora 12:20 pm
Măsurate de Asociaţia pentru Audienţă Radio în perioada 1 IX - 14 XII 2008. Naţional : Citeşte tot articolul
Mădălin Ionescu : Acces direct în România
JURNALUL NATIONAL
« România nu e o vitrină de lux », spune Mădălin Ionescu. La « Acces direct » vin oameni care se trezesc în situaţii inedite, deseori extreme, chiar cu riscul de a părea ridicoli. « Asta e lumea reală, nu cea descrisă în cafenelele literare ! »
Ai venit în Antena 1 doar de câteva luni şi deja ai început să îţi baţi la audienţe principalul concurent. Care e reţeta succesului la public a emisiunii tale, « Acces direct » ?
E adevărat că « Acces direct » are de peste trei luni o creştere spectaculoasă din punctul de vedere al audienţei. Melanjul uluitor de poveşti şocante, cazuri ieşite din comun, momente pure de divertisment şi prezentarea într-o manieră inedită a personajelor celor mai atractive din show-biz ne-au asigurat un succes pe care nu foarte mulţi îl anticipau. Citeşte tot articolul