Revista Presei CNA, 3 iulie 2009

03.07.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

DISCOVERY-NESUPUNERE-RECLAMAŢIE / CNA va sesiza OFCOM pentru nerespectarea de către Discovery a restricţiei la difuzarea spotului Gusto
MEDIA EXPRES

Bucureşti (MEDIA EXPRES) / 2 iul 2009 / CNA va sesiza autoritatea de reglementare în audiovizual din Marea Britanie, OFCOM, şi Comisia Europeană cu privire la nerespectarea de către Discovery România a deciziei de restricţie a difuzării reclamei la pufuleţii Gusto.

Răsvan Popescu a declarat că CNA va sesiza OFCOM din Marea Britanie şi Comisia Europeană cu privire la difuzarea în continuare pe Discovery a unor reclame scoase de pe posturile româneşti. Citeşte tot articolul

CNA a amendat cu 5.000 de lei Prima TV
MEDIAFAX
BUCUREÅžTI / 15:15, 2.07.2009

CNA a amendat, joi, cu 5.000 de lei Prima TV, pentru două promo-uri la emisiunile de ÅŸtiri « Focus » din 13 ÅŸi 24 iunie, în care s-a prezentat cazul unei eleve care i-a scos ochii unei colege, respectiv imagini ÅŸocante cu un cal bolnav, fapt care încalcă legislaÅ£ia privind protecÅ£ia minorilor. CiteÅŸte tot articolul

Difuzarea spotului publicitar Durex, interzisă de CNA pe posturile tv
MEDIAFAX
BUCUREÅžTI / 13:17, 2.07.2009

CNA a decis, joi, să interzică difuzarea pe posturile de televiziune a spotului publicitar Durex, din cauză că face reclamă la « produse cu destinaÅ£ie sexuală », fapt interzis de legislaÅ£ia audiovizuală.

Potrivit CNA, în spot se spune « Å¢i-ai dori să ajungi mai uÅŸor la orgasm ? Noul Durex play »O« , gel pentru stimularea orgasmului ! Mai uÅŸor, mai intens ! Durex play, experimentează ! ÃŽncearcă ÅŸi inelul vibrator Durex ! ». CiteÅŸte tot articolul

Directorul TVR Timişoara îl acuză pe Sassu că vrea să îl demită din motive politice
Cristian Bandea
COTIDIANUL

Lucian Ionică susţine că Alexandru Sassu l-a împiedicat să-şi desfăşoare atribuţiile în perioadele alegerilor locale din 2008 şi că acum vrea să îl demită în mod abuziv. TVR acuză deficienţe manageriale.

Directorul TVR Timişoara, Lucian Ionică, susţine că se află la un pas de a fi demis din funcţie, pe motive politice. Declarat necorespunzător din punct de vedere profesional, pe 15 iunie, de către o comisie de evaluare alcătuită din Sorin Burtea, Radu Toma şi Dida Drăgan, membri ai Consiliului de Administraţie SRTv, Ionică a contestat decizia, însă fără succes. Citeşte tot articolul

Revolta la Stirile TVR : mai multi angajati cer inlocuirea sefei interimare Madalina Radulescu
de Costin Ionescu
HotNews.ro
Joi, 2 iulie 2009, 14:46 Economie | Media & Publicitate

Mai multi jurnalisti ai Directiei Stiri din TVR au inaintat, miercuri seara, o scrisoare presedintelui-director general al SRTv, Alexandru Sassu, si membrilor Consiliului de Administratie prin care cer inlocuirea directorului interimar al departamentului, Madalina Radulescu, potrivit informatiilor HotNews.ro. Semnatarii arata ca aceasta conduce departamentul de aproape doi ani fara a fi trecut prin filtrul unui concurs si ca a dovedit ca nu are autoritatea morala si profesionala necesara pentru postul pe care il detine. CiteÅŸte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

Pagina de Media - HotNews : Cutremur la Åžtirile TVR : mai mulÅ£i angajaÅ£i cer înlocuirea ÅŸefei interimare Mădălina Rădulescu

EVENIMENTUL ZILEI - Sassu, somat să o schimbe pe şefa ştirilor TVR

AUDIENÅ¢E IUNIE : Generalistele scad, Realitatea TV urcă pe locul trei. Fără Liga I, gspTV pierde teren
Petrisor Obae
Pagina de Media

Marile posturi generaliste au avut în iunie audienÅ£e mai mici decât în luna mai. Realitatea TV a urcat pe locul trei, după media audienÅ£ei pe întreaga zi. ÃŽn intervalul de maximă audienţă (Prime Time, orele 19.00-23.00), scăderile posturilor generaliste sunt mai vizibile. Antena 1 pierde cel mai mult în Prime Time : aproape 150.000 de telespectatori.

Fără meciurile din Liga I, gspTV pierde puternic audienţă : după media pe zi, din 36.000 de telespectatori în mai, rămâne cu 17.000 în iunie. CiteÅŸte tot articolul

(Încă) un cod etic pentru online, despre discriminare şi discurs de ură
Postat in La gramadă de Iulian Comanescu pe 2 July 2009, la ora 4:41 pm

AgenÅ£ia de Monitorizare a Presei lucrează împreună cu un ONG pe nume Stop Prejudecăţilor despre Etnia Roma la un cod etic care are ca scop eliminarea discriminării ÅŸi a hate speech-ului online. Ce i-a apucat pe cei în cauză ? Motivul e un proiect de lege iniÅ£iat la un moment dat, care prevede sancÅ£iuni penale pentru astfel de lucruri.

Mai jos, puteţi vedea un draft la care vă invit să vă gândiţi şi să reacţionaţi până luni, 6 iulie, fiindcă pe 7 iulie o să fie o nouă întâlnire pe tema codului, la Agenţia de Monitorizare a Presei. Citeşte tot articolul

OTV are probleme financiare şi a dat afară oameni de la Departamentul Ştiri
MEDIAFAX
BUCUREÅžTI / 14:25, 2.07.2009

OTV a disponibilizat oameni din cadrul Departamentului Ştiri, din cauza crizei economice mondiale, televiziunea lui Dan Diaconescu confruntându-se cu probleme financiare, a declarat Doru Iuga, reprezentantul postului, joi, în timpul şedinţei Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA).

Doru Iuga fost prezent, joi, la şedinţa CNA, solicitând reducerea a două amenzi, de câte 20.000 de lei fiecare, acordate postului OTV pe 18 iunie, respectiv 25 iunie, de către Consiliu. Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

HotNews.ro - Din cauza crizei, OTV a concediat zece angajati

ZIUA - OTV a ramas fara bani

Îngrijorare printre vedetele lui Vântu
Autori Iulia Bunea, Raluca Preda
ADEVARUL

Principalii realizatori din Realitatea TV acceptă măsurile de criză impuse de patron.Dacă la începutul anului anunţa creşteri salariale de 11% pentru toţi angajaţii, conducerea trustului Realitatea-Caţavencu s-a văzut nevoită să taie cu până la 50% din salarii.

Criza a lovit din plin ÅŸi presa românească. Realitatea-CaÅ£avencu a operat cea mai mare scădere salarială vehiculată în presa românească până acum. Miercuri, 1 iulie, conducerea trustului a trimis un comunicat intern prin care îşi anunÅ£a salariaÅ£ii că, din cauza crizei financiare, va reduce „semnificativ costurile la nivelul tuturor produselor“. CiteÅŸte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

JURNALUL NATIONAL - Vântu a dat, Vântu a luat

Adrian Sarbu : grupul CME ar putea reveni pe profit in 2011
de V.O.
HotNews.ro
Joi, 2 iulie 2009, 12:03 Economie | Media & Publicitate

Grupul Central European Media Enterprises (CME), ce controleaza in Romania televiziunile din reteaua Pro, ar putea reveni la profit net in 2011, pe masura ce piata publicitatii isi revine, a apreciat Adrian Sarbu, COO al CME, intr-un interviu acordat Bloomberg si preluat pe siteul grupului media.

Sarbu a declarat ca se asteapta ca piata sa inceapa sa-si revina la finele lui 2009 sau, in unele tari, in 2010. El a apreciat ca cel de-al doilea trimestru al anului a fost la fel de dificil ca precedentul si ca principalele piete pe care opereaza CME au suferit « in mod similar » din cauza crizei economice. CiteÅŸte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

MEDIAFAX - CME anticipează că va reveni pe profit în 2011

BUSINESS STANDARD - Adrian Sârbu : CME va reveni pe profit în 2011

Tolontan, întrebat în comisia Ridzi dacă GSP e în negocieri cu Patriciu pentru vânzare
MEDIAFAX
BUCUREÅžTI / 15:22, 2.07.2009

Cătălin Tolontan, redactor-şef al Gazetei Sporturilor, audiat în comisia de anchetă în cazul ministrului Monica Iacob Ridzi, a fost întrebat de un deputat PDL dacă ziarul pe care îl conduce e în negocieri pentru vânzare cu Dinu Patriciu, proprietarul trustului Adevărul Holding.

La rândul său, deputatul PSD Robert Negoiţă l-a întrebat pe Cătălin Tolontan despre situaţia financiară a GSP. Citeşte tot articolul

Costi Mocanu : Evenimentul de CostineÅŸti a fost organizat de MediaPro Pictures
MEDIAFAX
BUCUREÅžTI / 18:06, 2.07.2009

Directorul executiv al Pro Tv SA, Costi Mocanu, a declarat, joi, la Comisia Ridzi, că evenimentul de la Costineşti, intitulat MTV Days, a fost organizat de MediaPro Pictures, bugetul total al acestei acţiuni fiind suportat de MediaPro Pictures şi de partenerul ei comercial în această acţiune.

« AcÅ£iunea de la CostineÅŸti a fost organizată de MediaPro Pictures. Noi (Pro Tv SA, n.r.) le-am dat acceptul să folosească brandul MTV. Au avut voie să organizeze acest MTV Days. Bugetul total al acestei acÅ£iuni a fost suportat de Media Pro Pictures ÅŸi partenerul ei comercial în această acÅ£iune », a spus Costi Mocanu. CiteÅŸte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

EVENIMENTUL ZILEI - Petrecerea de la Costineşti, plătită de MediaPro

ZIUA - MediaPro sustine ca a platit scena de la Ziua Tineretului. Pe ce s-au dus cei 125.000 de euro cheltuiti de Ridzi ?

COTIDIANUL – Ridzi, demisia ! MTS nu a plătit nici scena, nici concertul de la CostineÅŸti

• OPINII

Scream show
de Diana POPESCU
GANDUL

Dacă nu eÅŸti atent, nu faci diferenÅ£a. Dacă doar butonezi telecomanda, nu-Å£i dai seama care e „Show-ul păcătos” al lui Capatos ÅŸi care „Deschide lumea !”, cu Cosmin Prelipceanu ÅŸi Laura Chiriac. Dacă-Å£i trec doar pe la ureche, din tonul vocilor nu deosebeÅŸti „Acces direct”, cu Mădălin Ionescu ÅŸi colecÅ£ia lui de tărăboaie casnice, de emisiunea „La ordinea zilei”, în care Dana Grecu ÅŸi Radu Tudor dezbat chestiuni politice grave. CiteÅŸte tot articolul

Moartea în direct
Adrian Georgescu
EVENIMENTUL ZILEI

Fotografia lui Michael Jackson muribund, în timp ce i se făcea un inutil masaj cardiac, a fost vândută cu 500.000 de dolari. Dar nu faptul că e ultima poză cu Michael în viaţă a determinat preţul imens al pozei, ci moartea care deja se ghicea.

„Încă viul” stârneÅŸte mai puÅ£in interes decât „aproape mortul”, deÅŸi, tehnic, sunt acelaÅŸi lucru. (Moment în care risc o glumă, potrivită ca nuca în perete : de ce presa nu a făcut la fel de mare tevatură ÅŸi atunci când s-a născut Michael Jackson ?) CiteÅŸte tot articolul

Noua generaţie de reclame ratate
Raluca Ion
COTIDIANUL

Filmele bune ori proaste sunt întrerupte acum de spoturi cu Andreea Marin imitând-o crispat pe Angelina Jolie, capete tăiate care zâmbesc prosteşte şi mănâncă pufuleţi şi poante răsuflate despre laxative. Doi publicitari, Bogdan Naumovici şi Nae Constantin, vorbesc despre cele mai stupide reclame din ultima vreme.

Unele dintre spoturile publicitare difuzate acum pe televiziuni enervează, oripilează şi umplu blogurile de ironii la adresa creatorilor lor.Citeşte tot articolul